ooooooooh Berna, chocomel! Krijg er nu ineens zo'n zin in! Zou bijna naar de supermarkt rijden ervoor.......
Ik ben echt te moe om nu te gaan, maar heb het wel alvast op mijn lijstje geschreven, dan pak ik er de volgende keer niet naast. Wel die echte chocomel van nutricia hoor! De rest vind ik niet zo lekker. Erg he!
Hihi graag gedaan hoor, de biebtip. Ik ga al jaren, ben een echte boekenwurm. Altijd voor het slapen gaan een poosje lezen en als ik tijd heb overdag ook eventjes zitten lezen, heerlijk ontspannen! Lefbekkie, ik neem aan dat je het over je stoelgang hebt? Ik gebruik roosvicee laxo, gewoon elke dag en dat helpt me goed. Kiwi's helpen idd ook goed! Guppie hoewel je meisje het nu wel redt als ze geboren zou worden lijkt het me toch wel eng om nu al weëen te hebben! Lekker rustig aan meid (alsof je anders zou kunnen ) Busybusy volgende week dinsdag weer naar de verloskundige, ik ben benieuwd of het idd wat ingedaald is! Vind ik wel een fijn idee, dan draait onze knul in elk geval niet meer met de voeten naar beneden.
Grrr.... lig al bijna een uur op bed, maar slapen lukt gewoon niet. Heb ook weer zo'n vervelend ongi-gevoel. Ga denk ik maar ff een lekker warm bad nemen....
Meiden, heb de VK gebeld. Trok het niet meer vandaag. Ze zegt dat het mijn bekken zijn. Mag de komende dagen niet werken, dus ik de Arbo bellen. Heb het verhaal uitgelegd en nu moet ik maandagochtend bellen of het wel of niet gaat. Nou, maandag gaat het niet! Dat weet ik nu al! Dusseh, volgens mij mag ik voorzichtig zeggen dat ik verlof heb.....
Voor het gips heb ik 50 cent per pakje (twee rolltjes) betaald, we hebben 4 pakjes gebruikt. Als de gips buik af is dan hang ik hem bij ons in de hal, ben ik direkt van die kale muur af. Op de foto`s in mijn album is de babykamer nog niet helemaal aangekleed, de muren zijn er nog wat kaal. Het is inmiddels wel helemaal aangekleed, zal ff nieuwe foto`s maken en ze in het album zetten! Liefs Sonja Guppie: denk goed om je zelf en de beeb, het is nu nog een beetje te vroeg!
hallo allemaal, roxy, gewoon aan jezelf denken hoor! lefbekkie, wat ook wel helpt is een glas met lauwwarm water drinken, is even wennen, maar helpt hier wel! guppie, doe lekker rustig aan meid, ik hoop dat je meisje het nog lekker een aantal weekjes volhoudt! Hier ook alweer de 32 WEKEN gehaald, joehoe! en nog maar 2 weekjes halve dagen werken (ook fijn!) moet nog even een belediging melden hier: sta ik een klant te helpen aan de balie, zegt die meneer tegen mij "nou wat heb je gekregen een jongen of een meisje?" dus ik zeg, nou dat is nog even afwachten he!, die meneer kon wel door de grond gaan "oh je moet nog bevallen", ik voelde me best wel beledigd, (sta daar echt met een dikke toeter aan de balie, nou die heb ik normaal toch echt niet). Gelukkig hadden mijn collega's niks gehoord, anders was het wel weer lachen geblazen natuurlijk! (voor hun) Kan er nu wel om lachen, maar op dat moment niet!
Lekkere opmerking van die man zeg, zou het op dat moment ook niet echt leuk gevonden hebben. Liefs Sonja
Ik meld mij ook weer even. Berna fijn dat de kleine gedraaid is, kon je dat draaien ook voelen? Die van mij ligt nog in stuit en ik heb het idee dat ze ook zo aan het indalen is al Marije, wat een geweldig verhaal van die keizerkind en kutkind. Ehum en nu weet ik niet meer waar ik op moest reageren Hier is inmiddels de badkamer klaar en vandaag is mijn vader begonnen met schilderen in de babykamer. Eigenlijk moet de slaapkamer van ons eerst want de kleine komt eerst bij ons te liggen maar we hebben nog geen kans gehad om verf te gaan uitzoeken en kopen. Met mijn bloeddruk gaat het minder, bij het minste geringste inspanning merk ik dat ik wat raar wordt. As dinsdag moet ik weer komen om eiwittentest te doen en om nogmaals bloeddruk te controleren. Inmiddels staat mijn eten klaar dus ga ik even een hapje doen.