Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Miss frodo ik heb niks gevoeld van het draaien.. wanneer heb jij ook alweer controle?

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dinsdag moet ik weer heen maar weet niet zeker of ze dat dan ook checken.
    Voel wel dat ze nu nog steeds in stuit ligt.

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ze voelen toch wel aan je buik en dan kan ze voelen hoe het ligt...
    mijne ligt wel met hoofd naar beneden maar nog niet ingedaald.

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o oke.. ja ik kon het dus echt niet voelen.. ben nu wel nog bang dat ie terugdraait hoor over anderhalve week mag ik weer als ie dan goed ligt ben ik pas gerustgesteld
    Ik ga duimen dat ze nog draait voor je!

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ja normaal wel maar moet nu extra komen ivm bloeddruk en urine laten testen op eiwitten dat bedoelde ik met ik weet niet of ze nu weer gaan voelen.

6. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Bedankt voor alle tips, ga nog wat proberen...chocolademelk zal niet werken...ik drink gemiddeld al een liter op een dag...was altijd al verslaafd maar nu helemaal. Heb de hele avond al kriebelachtige pijntjes in mn onderbuik....ook het idee dat ie al lekker aan het zakken is.
    Maar goed voorlopig lekker weekend, dus hoop werk te doen, maar ook ff rust.

7. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Mooi buikje (buik :D ) hoor!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mooie buik anitadejong!

pfff ik kan echt niet slapen. Lig als de hele tijd te draaien in me bed, vanaf een uurtje of 4. Dus ben er maar om 8 uur uit gegaan :(
    Gister voelde ik de kleine weer veel minder. Dan zit ik gelijk in de stress...
    hoop dat ze vandaag weer meer actief is.

9. Niet meer actief

Wij hier ook niet goed geslapen, de hond had de boel ondergekotst 's nachts om half 4.
    blehhh...
    Wij zijn ook al wakker nu, gaan maar gelijk alles boodschapjes doen zo!

Meliske, ik hoop dat je kleintje zich snel zal laten voelen!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Meliske hier wordt de frequentie met schoppen ook minder hoor.. maar als hij schopt WOW pff....
    Wij gaan zo sintkadootjes kopen. Ik hoop dat we het volhouden. Vandaag 1 jaar getrouwd dus vanavond lekker uit eten

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja heb jij dat ook berna?
    misschien komt het omdat de kleine minder ruimte heeft?
    pff wat een gedoe allemaal!

anitadejong, bleh! vies! is je hond ziek?

12. Niet meer actief

Nou, hij kijkt nog niet helemaal fris uit zijn oogjes, ik hoop wel dat ie niet meer hoeft te spugen.

Ik ben net geschrokken, ik weeg nu al 77 kg!
    ben begonnen met 63 (afgevallen naar 59 en nu 77)

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh nog maar 1 dagje werken en dan VERLOF! Wat een heerlijk vooruitzicht.

Ik heb volgende week wel een ziekenhuisachtig weekje: dinsdag drie keer bloed laten prikken voor suiker, woensdag extra groeiecho en controle, donderdag moet mijn zoontje op nacontrole naar de KNO-arts... (zijn amandeltjes waren in september geknipt). Pfff ik heb dat verlof echt nodig, heb het zo druk!

Weet iemand nou wat er precies aan de hand was met Thunderangel? Ik had er wel wat over gehoord maar het is me nooit helemaal duidelijk geworden.

Berna en Meliske: ik heb ook het idee dat ik onze uk tussen de 20 en 30 weken meer voelde dan nu hoor! Maar zolang ik haar nog steeds elke dag wel een aantal keer voel schoppen probeer ik me er maar niet druk om te maken.

Anita, blehh een kotsende hond! Hopelijk is ie gauw weer beter. Onze katten zijn daar ook zo goed in. En dan vooral in onze slaapkamer natuurlijk! (heb het zelfs 1 keer gehad dat ik 's ochtends opstond en er dus gelijk met mijn blote voeten doorheen liep! Ieuw!)

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anitadejong, dat hoop ik ook voor jullie...dat ie niet meer hoeft te kitsen!
    erg he die aankomende kilo's!

mamasu, lekker he! bijna verlof! een weekje veel ZH, bah bah! alleen de echo is dan wel leuk he ;)

15. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Meliske: Ik hoop dat je beebje zich snel laat voelen, anders gewoon aan de bel trekken. Heb ik ook gedaan dat heeft me enorm gerust gesteld.

Hier ook slecht geslapen, weet niet hoe ik liggen moet, en als ik dan goed lig moet ik er weer uit om te plassen. Vandaag niks bijzonders, we doen het lekker rustig aan.

Liefs Sonja

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sonnetje, hihi dat heb ik dus ook, lig ik eindelijk een beetje lekker...moet ik naar de wc :(
    ik heb zelf een angelsound dus als ik het niet vertrouw ga ik even luisteren ;)

wij hebben vanavond prinsenbal van de carnavalsvereniging!
    hoop dat ik het vohoud tot vanavond!

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goeiemorgen,

Bah hondenkots yech maar ja zo'n beestje moet het toch kwijt, hopelijk is hij niet ziek verder.

Mooie buik Anita.

Ik moet ook regelmatig uit bed voor een plasje, best vervelend maar slaap daarna meestal wel weer meteen in.

Meliske, ik voel inderdaad ook minder geschop enzo, komt vast doordat de kleine minder ruimte heeft. Wel voel ik regelmatig een hoop drul van binnenuit tegen mijn buikwand aan. Alsof ze me kopjes aan het geven is ofzo.
    Enne veel plezier op het prinsenbal.

Mamasu lekker bijna verlof, heb nu een week verlof mar nog niet echt het gevoel van verlof, komt vast doordat er hier nu zoveel werk te doen is.

18. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier nog een met een slechte nacht. Viel pas tegen 6 uur in slaap en werd kwart voor 9 alweer wakker. Voel me nu zoooooooo brak! Ga straks nog maar ff liggen denk ik....

Hier ook weinig geschop, eigenlijk sinds 2 weken (sinds die ctg) al. Voel heel af en toe nog iets schuiven en ongeveer 2x per dag de hik van de kleine. Zo kom ik net aan de 5x per dag voelen wat moet van de verloskundige, maar had toch graag gewild dat beebje iets drukker was.

Weet niet meer wie het was, maar een kotsende hond 's nachts aan je bed is ook niet goed voor je nachtrust...

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik ben "blij" te lezen dat meer van jullie de kleine minder voelen als eerst. Dan zal het er wel bijhoren en hoef ik me niet zo druk te maken.

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Beebje is hier vanaf het begin af aan al erg rustig geweest, dus ik schiet er niet meer zo van in de stress als ik het zo weinig voel, maar als je meisje normaal veeeeeeeel drukker is zou je de vk even kunnen bellen of zelf even het hartje kunnen luisteren als je een angelsound hebt. Maar denk inderdaad wel dat ze nu sowieso rustiger worden omdat ze gewoon minder plaats hebben.

Deel Deze Pagina