Hier ook beroerde nacht klaag kalag haha Pff kon niet lekker liggen last van mijn linkerheup omdat ik daar op lag maar zodra ik op mijn rug ging liggen kreeg ik een harde buik en nu doet mijn schouder ook al zeer van het liggen... pff nog een paar weken en dan weer lekker op mijn buik. Gedroomd dat de kleine er al was en dat de BV niet lukte er kwam helemaal niks uit haha
Raar he dat we allemaal al van die dromen hebben, valt me wel op hihi (zouden we er dan toch echt te veel mee bezig zijn hihi)
goeiemorgen, dacht ik meld me ook weer 'ns. doe ff rustig aan hier.voel de kleine zo vreselijk weinig. maak mezelf veels te ongerust. wij hebben een hartkwaal in de familie die de meiden dragen,jongetjes komen vroegtijdig te overlijden,pin mezelf vast aan de echo's want die waren echt goed en er is speciaal gekeken toen. bij mij ligt de dopler naast bed en overdag wiebel ik m vaak even wakker. zal het woensdag met de vk erover hebben. lees gelukkig wel dat meer van jullie de kleine weinig voelen maar ik kom echt niet op 10 keer per dag als ikzelf niet wiebel. mijn mannetje is ook 2 weken thuisgebleven met een longontsteking. mis mijn ouders momenteel ook erg.maardag is de sterfdag van mijn moeder,dan is zij alweer een jaar niet meer bij ons en mijn vader 1,5 jaar ik lees nog steeds mee hoor maar even niet zo actief met posten. fijn weekend allemaal dikke knuff kristy
kristy: als je het niet vertrouwd gewoon nu de vk bellen hoor! Ennuh... heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd meid! we denken aan je hier!
Hoi, gisteren heel de dag niet online geweest. Lekker met mijn vriendje op pad geweest en bij vrienden gegeten. AnitaJ, Wat een mooie buik zeg! MissFrodo, vervelend zeg van je bloeddruk! Wel fijn dat er al gestart is in de babykamer! Meliske, ik slaap al weken slecht! Lig maar te draaien en te woelen. Mike word er ook wakker van. Vind het erg vervelend voor hem, maar mijn humeur word er ook niet beter op! Mijn kleintje is ook al een dag of 2 rustig. Voel hem af en toe, maar niet zo frequent als eerst. Gelukkig bestaat er Angelsound! Berna, Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! Mamasu, ThunderAngel had in een topic gepost dat ze eiwitten had in haar urine. toen werd ze gebeld dat ze moest komen voor de uitslag en sindsdien is ze niet meer op het forum geweest. Haar banner is weg en haar album is leeg. dus de meiden die meelazen zijn erg ongerust. Kristy, heel veel sterkte de komende dagen meis! Morgen ga ik klossen halen, morgenavond komt Mike zijn vader en die kan dan Mike helpen om ze eronder te zetten. Doe het maar gelijk, misschien kom ik dan wat makkelijker het bed uit. Zie nu allemaal ramp scenario's voor me; dat we er doorheen zakken, of dat de klossen er niet onder passen. of dat je met je kleine teentje erachter blijft hangen..AUW!
roxy, Hahaha, dat met die klossen zal wel meevallen denk ik, zijn heel stevig toch. ik heb trouwens histeren nog een "snoopy" pyjama bij de kruidvat gekocht voor 8,99, nou dat wordt mijn favo kledingstuk in mijn verlof denk ik, hij zit heerlijk! heel lekker zacht! hier best wel goed geslapen eigenlijk! (mag ook in de krant) Mijn buik begint nu echt scheurtjes te vertonen, helemaal aan de onderkant, boven de bikinilijn, ik zie ze zelf niet, maar marco die zei het, helaas! Nou vandaag weer lekker relaxen, laptoppen en ps 3 staan hier weer paraat.
Ik ga zo denk ik een lekker bad nemen... heerlijk zeg dat ik verlof heb en niet hoef te denken ik moet nu strijken enzo.. kan morgen of overmorgen ook hihi
hoi hoi Ik heb weer lekker veel bij kunnen lezen van jullie van het weekend.. Hoop dat jullie nog allemaal een beetje fatsoenlijk slapen...de meeste hebben er wel last van geloof ikhe van dat slecht slapen, bij mij valt het gelukkig nog mee (ff afkloppen ) Heb idd ook wel s een slechte nacht ertussen, met draaien, maar ik moet zeggen dat ik veeeeeel minder naar de wc moet 's nachts..dus dat scheelt al een boel.. Rond welke tijd haal je meestal de klossen? Denk dat ik ze deze week ook maar s in huis ga halen..is miss wel makkelijk! Voor iedereen goeie zondag! en lekker genieten en relaxen, gebeurt hier ook
ik moest vannacht naar de wc en kon inderdaad gewoon niet meer rechtop komen, pfffff.... wat een giller!
Klossen ga ik halen met 36 weken. Hier vannacht ook weer vreemd gedroomd. Droomde dat mijn bloeddruk ineens was gestegen naar 180/110. Moest iedere paar uur op controle komen. Heel vaag. Hoop niet dat het een voorteken gaat zijn voor as dinsdag. Moet dan weer naar de vk op controle. Morgenochtend telefonische intake met de kraamzorg. Ben benieuwd. Vandaag lekker een rustig dagje. Mannetje is zijn stiefbroertje aan het helpen, dus heb hier het rijk alleen. Wordt denk ik weer een paar uur in bad dobberen
Hier ben ik ook weer Busybusy klossen ga ik ook halen met 36 weken, hebben ze me verteld van kraamzorg dat ik dat dan het beste kan doen. En de po natuurlijk... Ik kan me aansluiten bij iedereen die vrijdagnacht slecht geslapen heeft, hier was het ook zo! (hing iets in de lucht denk ik). Ik merk de laatste nachten juist dat ik vaker moet plassen dan daarvoor, ik dacht dat dat van het indalen kwam. Hmm niet zo'n leuk verhaal van Thunderangel. Vervelend dat niemand weet hoe en wat, maar het klinkt niet zo goed... Roxyrox vervelend dat je zoveel last hebt, maar wel fijn dat ze niet moeilijk deden tot nu toe. Ik merk het hier ook wel, dat nu ik niet meer werk ik het bijna nog drukker heb! Nu gaat er ook wel veel tijd zitten in in bad gaan en overdag bijslapen van slechte nachten... Dan denk je dat je alle tijd van de wereld hebt als je niet werkt En ik bedenk me steeds meer dingen die nog moeten gebeuren, vooral schoonmaakdingen (nesteldrang, haha 8) ) Nu nog lekker genieten van de zondag, vanavond uit eten met mijn man
Wat heerlijk, jullie verhalen over verlof! Ik ben er echt wel aan toe, maar ga komende week toch weer werken. Ik heb vannacht ook k*t geslapen, pijn pijn pijn... Dacht net wel even te kunnen strijken, maar na een half uurtje steken en harde buiken, ben er maar mee gestopt. Baal er zo van!
argh die nachten. ik leef met jullie mee. En Krissy (?) was het toch heel veel sterkte de komende periode. ik kan me voorstellen dat je juist in deze periode je ouders heel erg kan missen. mijn hormonen gaan nu echt de verkeerde kant op hoor. ik had gepland een zondagje voor mezelf, lekker luieren, filmpje, net als een aantal anderen heerlijk in bad etc. maar wat heb ik gedaan: de box in mijn eentje in elkaar gezet, de was en met een sopje door het huis om her en der een doekje overheen te halen. Ik ben kapot....... manlief kan wel trots op me zijn. de box staat nu mooi in de kamer (mijn rug trekt vast wel weer bij). nu ik echt niks meer kan doen ga ik maar een lekker dvdtje opzetten en wat internetten. allemaal een lekker rustige zondag gewenst! suus
Ik heb die stomme bekkenpijn omdat ik gisteren toch naar het winkelcentrum ben geweest (te lang) en daarna de hond heb uitgelaten, terwijl er kapot getrapte pepernoten op straat lagen. (dat trekken doet echt pijn). Ik werk nog steeds halve dagen en wil de laatste dingetjes nog even afsluiten. Ik hoef niet niks te doen, zolang ik maar naar mijn lichaam luister. Moet morgen ook naar het ziekenhuis voor controle, dus ik hoop en verwacht te horen dat alles prima gaat.
Heey meiden.. Sorry ook al een tijdje niet online geweest.. Ik heb dinsdag en woensdag gezellig door gebracht in het ziekenhuis.. Ik had dinsdag gestoeid met mn mannetje en toen ik opstond had ik behoorlijk wat water veloren.. Dus de vk gebeld en die ging met een staafje kijken. Ze zei als het staafje verkleurd kan het vrucht water zijn.. Dus ik al behoorlijk in paniek! Maar de vk zei dat als het zo is is dat ik me niet te druk moest maken.. Toen had ze me door gestuurd naat EHZP (Eerste hulp voor zangere patienten).. Allerlei testen en aan het hart monitor gelegen voor de kleine.. Echo's gehad, en nu blijkt dat ik waarscheinlijk een klein scheurtje heb in mn vlies alleen aan de bovenkand ergends, Ze wouden me een nachtje houden om te kijken of het weer zal gebeuren en hou actief de kleine is.. Maar de volgende ochtend weer een echo gemaakt en wat ze konden zien is dat ik niet meer vw ben veloren.. Pff was wel ff schrikken! Als ik het nu weer heb dan moet ik meteen weer komen en nu moet ik heel rustig aan doen.. Niet meer tillen en te wild doen! Zo ik wou ff mn verhaal kwijt! Voor de rest sta ik nu onder controle van de vk gelukkig.. Alleen nu al 1x in de week.. Dus dinsdag moet ik weer! Voor de rest voel ik me wel aardig goed alleen ik krijg nu ook veel problemen met slapen en liggen! Liefs, Geraldine