er word toch wel eens gezegd dat je meer bij moet komen van een snelle bevalling dan van een bevalling die wat langer duurt?
roxy, gefeliciteerd met je verlof! logisch dat je blij bent joh! eindelijk RUST! ik ga ff naar het werk, trakteren, nog ff gesprek met de baas en dan blijf ik de komende maanden weg (nou ja, af en toe koffieleuten met mijn collega's moet kunnen toch?) tot later!
Hoi! Ja, ik leef nog! Ik heb het onwijs druk gehad en had geen zin in de pc. Waarschijnlijk deze week is de vervanging rond, zucht.... Nog maar 4 weken werken. Ik dacht dat ik enorm was aangekomen, maar volgens de weegschaal ben ik in 1 week tijd 15 kg afgevallen... Heb ik me voor niks druk gemaakt! Ik ga vanmiddag bij de VK wel op de weegschaal, maar volgens een oude weegschaal (zo'n eentje met een wijzer, staat hier op school) ben ik 6 kg aangekomen in totaal. Ik heb ook alleen op mijn buik veel, de rest groeit ook niet. Vannacht en vanmorgen harde buiken, deed echt zeer..... De kinderen zijn klaar met hun so tje, tijd voor actie!
Hallo, Roxy, gefeliciteerd met je verlof! ik ga even kijken of ik nog wat vrije dagen kan nemen volgende week, ben het echt zat! Nou ik ga snel, ben een beetje laat opgestaan, fijne dag nog
he roxy fijn dat verlof, neem het ervan. ik heb ook nog nooit harde buiken gehad, wel 's avonds wat lage buikpijn (wat zou dat zijn?) Ik denk zelf dat het ontlasting is want dat gaat allemaal niet meer zo lekker. Tip roosvice Laxo, activia en heel veel fruit. helaas krijg ik van fruit maagzuur. iemand daar nog een tip voor? Ik plas trouwens ook hele sloten 's nachts. heb het gevraagd en schijnt dat je overdag vocht vasthoudt en dat dan als je gaat liggen gaat verwerken en dus uitplassen. morgen naar de vk. hopelijk is mijn doerakje ingedaald. suus
Hey dames, hier even snel een berichtje van mij... (reageer strakkies wel eventjes) De vk komt zo hierheen, voel sinds gisteren bijna geen leven meer en slaap dus al weken slecht... ze komt even kijken en dan moet ik door naar het ziekenhuis... ik laat jullie strakkies dus meer weten! Dikke kus Joyce
heey meiden, Ik werk niet meer.. mag ook niet meer! Maar het is zo vervelend als je niks mag! Ik ben altijd z'on iemand die alles zelf wil doen dus tja.. ff toe geven dan maar En veel rust nemen dat is me echt op mn hart gedrukt en dat ga ik ook zeker doen! Liefs, Geraldine
hey meiden, ben ik ook weer eens... joyce, laat je snel wat horen, ook als je naar het ziekenhuis bent geweest. anders ff smsen he? geraldine, meid doe maar rustig aan joh...en niks aan dat je niks mag doen indd.. roxy, heerlijk joh al verlof...ga er lekker van genieten. voor de rest heb ik wel alles gelezen maar weet neit alles meer, sorry. Mijn weekend was druk... moest zaterdag werken om 9 uur maar mijn vriend moest ook werken dus die moest ik om 6 uur smorgens al weg brengen. van half 3 tot half 5 was ik ff vrij en toen heb ik gewerkt tot 9 uur weer.... een lange dag dat wel maar het was rustig dus te doen...kon af en toe lekker zitten met een boekje en een kop thee. zondag morgen ook vroeg uit bed want we gingen naar Beverwijk, met de trein....wel leuk gehad maar veel gelopen dus....vanmorgen kon ik lekker uitslapen. De oudste 2 redden hun zelf lekker voor school en Lisa is nog bij haar papa... op zich voel ik me prima...na dit weekend.
Hoi zwangere dames Zondagochtend 25-11 om 00:31 is Esther (en ik dus ook) volkomen onverwacht bevallen van een gezonde mooie dochter! Emi woog op dat moment 2440 gram en kwam met haar kont eerst naar buiten. Esther wou bij een stuitligging eigenlijk een keizersnee, maar toen we in het ziekenhuis aankwamen had ze al 7cm ontsluiting, er was geen houden meer aan. De weeen begonnen rond een uur of 8 's avonds en 4.5 (jawel: viereneenhalf) uur later was onze kleine wurm er al. Esther en Emi maken het goed en zo klein als ze is mag ze toch al aan de borst. Verdere details volgen later wel, groetjes Jan van Haandel, vader van Emi van Haandel
OOOOO wat gaaaaf! Dat is zeker onverwachts zeg! GEfeliciteerd.. en inderdaad we hadden het er van de week nog over dat ze in een stuit lag. Fijn dat het toch allemaal goed is verlopen! Geniet er lekker van en de naam is erg mooi! Goh zeg na Youri* het eerst januarikindje...
wow dat is indd onverwachts zeg, gefeliciteerd Jan en Esther....en mooie naam hoor. fijn dat alles goed gaat. trouwens hun babykamer was toch nog niet eens klaar?
ja dat zal ook wel dat ie klaar is voor ze naar huis mag... leuk joh dat een sms gestuurd heb, ga ik ook ff doen maar niet nu...hihi