Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Schijndelsvolk succes meid!

Roxyrox gefeliciteerd met je verlof!

Jan en Esther onwijs gefeliciteerd zeg! Wat een verassing!

Veder weet ik het even niet meer... Hier vannacht liggen lekken uit mijn borsten :confused: Heb er niks van gemerkt maar vanmorgen allemaal vlekken op mijn witte shirt herkende het meteen van de eerste. Zou dit betekenen een super productie :)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik vind dat heeel snel!

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja is ook wel snel maar ze was wel klein he....

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja ne misschien maar beter ook nu dan kon ze gewoon natuurljk bevallen en geen keizersnede

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ja idd Berna!

Anita, hoe was Beverwijk?

6. vivianbraak

Ja vind het ook wel erg snel maar ja wat doe je eraan. Heb op internet zitten lezen dat het wel vaker voorkomt.

7. vivianbraak

O hahahaha lol :) jullie hadden het over wat anders :)

8. anita1975

ja beverwijk was leuk hoor, ff een dag samen weg.
    maar je word echt dood gegooit met kraampjes van telefoons en bjorn borg....
    voor mijn dochter niet erg, die heeft nu 2 boxers, ze sprong een gat in de lucht haha....en op haar verjaardag (zaterdag) krijgt ze een trui van bjorn borg.... wat zal ze gek doen...haha

9. anita1975

oh ja rox en ik heb een geheugenkaartje voor mijn foon, 1 gb voor 10 euro....mee nemen dacht ik haha...

10. Niet meer actief

Zo hehe eindelijk ook weer even tijd om hier te reageren, ga alleen niet alles terug lezen hoor pffff
    Maar ik zie dat we een kersverse papa en mama hebben! Gefeliciteerd Jan en Esther!
    Das toevallig mijn buurvrouw is ook van het weekend bevallen en heet ook Esther en is met 35 weken bevallen, maar alles is in orde.

Hier ging het gister even niet zo lekker. Behoorlijke buikpijn/steken/krampen. Dus de vk gebeld en die stuurde me door naar de huisartenpost met een potje urine, maar was helemaal schoon. Dus toen ik weer thuis was kwam de vk meteen en heeft me inwendig onderzocht, alles zit nog dicht, maar kindje is al wel zo goed als helemaal ingedaald. Waarschijnlijk waren het voorweeen. Mag dus nog even niet werken tot het weer rustig is en daar baal ik echt van. Moest nog 2 weken. Voel me zo schuldig om me nu al "ziek" te moeten melden. We zitten al met personeelstekort.
    Wat wordt er trouwens bedoeld met "het rommelt van binnen" Dit hoor je zwangere vrouwen best vaak zeggen maar wat rommelt er dan?
    Beetje moeilijk uit te leggen haha

11. ProudMum

Dat is niet duur Anita!

Mike heeft nu ook de N73. Ik de zilver en hij heeft de zwarte. hij moest 40 euro bijbetalen voor de foon en kon de kaart er voor 10 euro bij kopen. Dus in 1 week tijd 2 telefoons en 2 geheugenkaartjes voor 50 euro! superdeal he?

12. ProudMum

volgens mij bedoelen ze daar voorweeen mee mss79!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Heeeee? wat een verrassing......gefeliciteerd Esther en Jan, mooie naam hoor Emi!

14. ProudMum

Heeft iemand nog wat van Annika gehoord?

15. anita1975

nee zie ze wel eens op msn, af en toe praten we eens met elkaar...ze heeft het niet makkelijk denk ik.

16. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Jan en Esther: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Emi vind ik een hele mooie naam! En zo onverwacht en snel zeg!

Weten jullie of Miss Frodo (Esther dus) al veel last had van voorweeën of harde buiken ofzo? Het lijkt me zo raar dat zoiets zomaar op gang kan komen, te vroeg. Dan kan het ons eigenlijk allemaal overkomen...

17. anita1975

daar zat ik net ook aan te denken juni, maar volgens mij had ze geen last...ze was hier smorgens nog geweest geloof ik.
    Maar indd zo zie je maar weer zo onverwachts kan je kindje komen. gelukkig was ze bijna 35 weken zwanger...
    wij gaan allemaal net als etsher uit van januari maar het kan ok zomaar eerder zijn....

18. ProudMum

heb even teruggelezen Juni, maar het enige wat ik las van zaterdag is dat Esther last had van haar bloeddruk en dat haar urine werd gecheckt morgen.
    Morgen zou ze ook controle hebben

19. ProudMum

idd Anita, de mijne kan er ook al met kerst zijn bijvoorbeeld!

20. anita1975

ja jeetje het wordt dan allemaal al zo werkelijkheid he...?dat het zomaar ineens kan.
    Ik ga gewoon uit van 40 weken...maar soms denk ik wel eens dat het eerder kan komen, omdat ik meer last heb van mijn buik (harde buiken enzo)

Deel Deze Pagina