Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zat net te rekenen, op 1 jan ben ik 37 weken.... dat zijn nog 35 dagen. bizar eigenlijk he?

2. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Tjee Geraldine dat is schrikken geweest! Gelukkig dat ze je zo goed in de gaten houden.

Guppie vermoeiend wordt het nu he, overal je zwangere buik meeslepen die in de weg zit enzo… Ik ben het af en toe ook flink zat, maar we moeten nog een aantal weekjes volhouden.

Lizab hihi die nesteldrang… Ik heb er ook last van, maar alles is nog lang niet klaar! Het lukt me ook vaak niet om veel te doen, krijg ik weer harde buiken…

Missme ik ben ook ontzettend benieuwd naar de bevalling en de tijd erna!

Meliske, wij krijgen nog nieuwe meubels, over zo’n 1,5 a 2 weken. Dan kan ook de box in de kamer, wat mij betreft. Nog even geduld dus!

Roxy, gefeliciteerd met je verlof!

Schijndelsvolk, ik ben benieuwd hoe het met je is!

Wauw, Esther en Jan gefeliciteerd met jullie dochter! Super dat de stuitbevalling zo goed is gegaan!

Het wordt nu idd echt wel écht ja, ik heb het wel vaker, dat ineens tot me doordringt hoe snel alles gaat en dat het voor ik het weet januari zal zijn!
    Tja en als het kindje dan ook nog eerder komt....

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik op 2e kerstdag....schiet al zo op....klinkt allemaal zo weinig...en gaat vast wel snel in december.

4. ProudMum

ik vind altijd dat December zo snel voorbij is. Sinterklaas, kerst,oud en nieuw en dan is het al Januari!

5. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ja het wordt idd heel werkelijk allemaal. En daardoor denk ik steeds: ik ben toch niks vergeten he? Als het nu komt, heb ik dan de meest noodzakelijke dingen? denk ik dan. Maar goed, ik neem aan dat als het te vroeg komt, ik mijn vriend wel om iets kan sturen naar de winkel. Maar neem nou een voedingsBH. In die winkel waar ik ging adviseerde ze me om pas 3 weken voor de uitgerekende datum te gaan kopen, dus ik wacht nog. Maar ja, ik kan mijn vriend moeilijk om een BH sturen als het nu te vroeg komt want ik weet nog niet welke maat ik nodig heb.

Nu ja, ik hoop maar dat het pas in december (vanaf de tweede helft) komt.

6. ProudMum

Maargoed, wij kunnen er naartoe "leven" Esther moet in 1 keer omschakelen

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Missfrodo: Van harte gefeliciteerd hee! Mooie naam!
    Fijn dat alles goed is! Geniet er lekker van!

Ik reageer verder ff niet... ff geen behoefte aan sorry dames!

Ik zit er helemaal doorheen!
    Kom net terug uit het ziekenhuis, de ctg was natuurlijk zoals verwacht weer helemaal in orde (elke keer hetzelfde verhaal) dus werd weer vrolijk naar huis gestuurd! ik slaap dus niet meer van de pijn in mn rug en buik... (manlief dus ook niet) heb toen straks dit ook tegen de vk gezegd en ze vertelde me dat we over een week of 2,5 a
    3 eens zouden kijken of ze niet iets voor me kan doen omdat het toch allemaal al verweekt is daar beneden... dus die tijd moet ik nog vol zien te houden...

Ik kom strakkies nog eventjes terug om op iedereen te reageren... ga nu even uitgebreid in bad zitten denk ik en even alles eruit gooien qua tranen... misschien lucht dat wat op...

Oja de kleine is waarschijnlijk gedraaid en ligt nu dus met zijn kontje naar beneden :(
    dat hopen we woensdag te zien... ook weer afwachten dus...

sorry dames dat ik verder even niet reageer!

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    He Joyce das allemaal niet niks.. en door die slapeloze nachten ga je je natuurlijk ook niet beter voelen.. kan je overdag niet een paar uurtjes slapen?

sterkte!

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Nee was het maar waar... zodra ik dus 10 minuten of langer lig gaan mijn rug en buik protest leveren... :( van alles al geprobeerd, van een warm bad tot zittend slapen... niks werkt...

10. ProudMum

11. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    naja zeg... SCHANDALIG :)

12. ProudMum

moest jij je bad niet in! :)

er staat wel 1 heftige reactie op;
    Er was nog 5 euro over van de schadeclaims van het vlot uitje.

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja ga ook zo in bad... heb mn beste vriendin aan de telefoon en voor ik die eens kwijt ben hihi...

Wel een goede reactie hihi vind het echt schandalig voor zo'n groot bedrijf om het dan zo af te kopen hoor... en idd wat je zegt... het vertrouwen in de voeding gaat wel weg zo... :(

(gaat nu echt in badje... )

14. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Pff schandalig verhaal van de Kruidvat!

En Joyce lig je nu lekker in bad? Het lijkt me idd erg zwaar nu, ik hoop dat het wat beter gaat met de pijn...

15. ProudMum

weetje, het is gewoon mijn baas!

Ben blij dat ik verlof heb nu, al die opmerkingen die je dan in de winkel krijgt!

16. anita1975

joyce meid rustig aan hoor, kan me voorstellen hoe je je voelt....
    hopelijk kan de vk iets voor je doen.

rox, schandalig verhaal indd...en dan 5 euro...pfff ik zou het niet weer durven kopen.

17. ProudMum

hahaha, je snapt nu toch wel dat ik definitief voor Friso ga he?

18. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    MIJN HEMEL! ER IS ER ALWEER EEN BEVALLEN! Esther en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! wat een prachtige naam ,Emi! echt super! meid, wat zullen jullie geschrokken zijn! dat verwacht je echt niet. goed te horen dat alles goed gaat met Emi. ik hoop datj e haar fijn bij je hebt (mooi gewicht zeg, voor de zwangerschapsduur) en het is een enorm goed teken datze al aan de borst mag proberen! Wat zal het onwerkelijk voor je zijn zeg. En wat heb je het supergedaan, een stuitbevalling, een eerste bevalling ook nog, en dan in 4.5 uur! wauw! petje af!
    Hou je taai en laat je lekker in de watten leggen meid! en nogmaals, GEFELICITEERD!

jeetje, ben helemaal van mijn apropos dat mssfrodo is bevallen!

joyce, ik kan me voorstellen dat je met dubbele ge4voelens zit. natuurlijk is het fijn dat je ukkie het nog goed doet en je zwangerschapsduur zo gerekt kan worden (dan heeft je ukkie het straks echt een stuk makkelijker). maar als je al zolang loopt met een dreigende bevalling, ga je ook steeds angstiger worden dat ze te laat ingrijpen of dat je het zelf (ook geestelijk) niet meer trekt. ik ben met mijn dochter opgenomen met 29 weken zwangerschap. elke arts dacht dat ze mijn dochter moesten gaan halen binnen 1 week. longrijping gehad, telkens allemaal zenuwachtige artsen aan mijn bed.... maar het bleef telkens goed gaan, geen arts die het begreep. en hoe gelukkig ik daar ook mee was, hoe verder de zwangerschap vorderde, hoe banger ik werd dat ze te laat zouden ingrijpen en hoe zwaarder ik alles geestelijk en lichamelijk ging vinden. Meid, hou vol! je ukkie heeft het zo ontzettend veel beter als het nog eventjes kan blijven zitten. Ik begrijp je gevoelens helemaal, huil het eruit in je warme bad, geef je zelf wat ruimte daarin, zodat je daarna ook weer ruimte hebt voor je positieve gevoelens en het weer eventjes kunt volhouden! dikke knuffel!

ik ben bij mijn collega's geweest. voel me nu al een bezoeker ipv een collega eigenlijk. stom he? niemand wil echt overh et werk praten enzo... en ik weet natuurlijk niet meer wat er in het dagelijks leven van mijn collega's omgaat. gek hoor! ook mijn baas gesproken, die was vandaag terug van vakantie en had nog niet gehoord dat ik per afgelopen woensdag in de ziektewet zit... Hij reageerde wel aardig hoor, maar was een beetje gek! nou ja, nu ben ik echt thuis voor mijn gevoel. de rest van de middag lekker rustig aan gedaan want heb nog 3 uur op mijn werk gezeten (moest nog wat dingen regelen). nu dus echt vrij! gek hoor!

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Joyce: wat vervelend zeg dat je je zo voelt. Maar inderdaad wat marij zegt je kleintje zit echt nog het beste bij je maar als jij je hierdoor steeds slechter gaat voelen doordat je slecht slaapt en veel pijn hebt zou je willen dat je kindje liefst gisteren nog kwam. Hou vol hoor, straks ben je er blij mee en laat je tranen maar gaan dat lucht in ieder geval op.

Roxy: nu is het kruidvatvoeding volgende keer nutrilon, je kunt zoiets natuurlijk overal in tegen komen, het is eigenlijk altijd opletten vind ik, niet dat ik het goed praat hoor afschuwelijk wat er kan gebeuren als je die voeding aan je kind geeft. En dat ze denken er met een kadobon van €5,- vanaf te komen......dan zou ik ook de media opzoeken hoor.

20. anita1975

ja haha ik ook :)

Deel Deze Pagina