Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    00marij: thanks voor de lieve woorden meid! Doet me goed!
    En geniet lekker van de rust nu meid, lijkt me idd ook wel raar om zo op
    je werk te komen...

citroentje: ja idd, ik weet ook dat het beter is... ook jij thanks voor de lieve woorden!

lizab: ja helaas alles al geprobeerd, van kussens tot zittend slapen, van een paracetamol tot kruidenbaden en ga zo maar door... zelfs massage werkt niet voor de pijn..
    Maar we moeten toch verder... en probeer nu idd gewoon wat positiever te zijn hoe moeilijk het ook is...

En van harte gefeliciteerd met het verlengen van je contract meid!
    Altijd fijn om te horen he!

Anneliesje: ook jij thanks voor de lieve woorden! en €5200 dat is geld zat... :oops:

Moppie: jeetje balen meid, dat ze dat de vorige keer niet getest hebben hee...
    Hopelijk ben je er snel vanaf meid! Beterschappies ermee in ieder geval!

anitadejong: fijn hee meid, eerder verlof! hopelijk is het snel 5 december voor je!
    WHOEHAHAHAHAHAHA die elfyourself.. GEWELDIG! heb hier ook buikpijn van het lachen!

Lexie: thanks meid!

Guppie: hihihihi je zegt het wel erg leuk! (snap wat je bedoeld en dan is mijn buik niet eens zo enorm vind ik)

Lefbekkie: doe je wel lekker rustig aan meid! Hopelijk gaan de komende 7 werkdagen snel voorbij!

kleinwonder: ja vervelend he die zuurbranden :( wel fijn dat je kleintje al lekker ingedaald is hee!

marije78: ook jij thanks voor je lieve woorden meid!
    Lief hee dat sommige er zo me bezig zijn hee! Volgens mij doet je dat wel goed of niet?
    en ja hier het bed al weken zo compleet voor als de vliezen zouden breken...

berna: fijn dat mark het toch wel nuttig vond meid! (die van mij is er dankzij het werk onderuit gekomen *baal*)

meliske: ja dat zul je altijd zien idd, ellendig vind ik dat... (hihi ook een stuk onegduld hier hoor) Ik tel nu gewoon nog 7,5 week voor ie komt dan kan het nooit tegenvallen...

@ ALLE meiden:

Thanks dat jullie zo lief zijn, jullie woorden doen me echt goed en slepen me hier echt doorheen!
    Het zijn idd de laatste bekende zware loodjes... aan manlief heb ik wat dat betreft niet veel want die zit er zelf ook doorheen... Dus ben echt blij dat jullie me zo steunen!
    Dikke kus voor jullie allemaal meiden!

Vandaag gaat het weer redelijk, merk wel dat ik om ieder ding kan janken... maja dat zijn de fijne hormonsters he... dat nemen we gewoon voor lief!

Zo meteen lekker eventjes bij moeders op de koffie, en dan voor de rest weer niet veel vandaag!

Tot snellies allemaal!

Oja: voor ik het vergeet, ik kreeg gisteren nog een smsje terug van Esther dat zodra ze weer thuis is, ze zichzelf weer zou melden hier...

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie, haha het is ook zooooo leuk om die spulletjes te kopen!

joyce, fijne dag bij je moeder! gelukkig gaat het vandaag weer wat beter!

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Linda: welkom terug meid ;) hopelijk heb je wel een fijn weekend gehad, ondanks dat je nu verkouden bent!

4. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Esther en Jan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Anitadejong: Geweldig die elfyourself! Ik heb er ook 1 van ons met mijn schoonzusje en zwager gemaakt. Zwangerschapsverlof... hoezo vervelen...hihi

Vervroegd zwangerschapsverlof sinds vandaag en inmiddels 10 kilo aangekomen

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    fijn te horen Joyce dat het vandaag wat beter gaat. Lekker rustig aan doen, beetje koffieleuten en ongegeneerd janken (maar gewoon laten gaan hoor, die waterlanders.... kan er hier ook al wel soep van koken, hihi)

Ga nog ff lekker slapen. Vandaag lekker vrij. Morgen laatste rapportgesprekken en dan heb ik voor mijn gevoel al wel een beetje verlof. De laatste dagen ga ik echt super genietn met mijn kids. Ja ik geniet echt van ze, doet me inderdaad zo goed dat zij er ook zo mee bezig zijn. Het is natuurlijk ook een hele ervaring voor ze. En ze voelen zich zo belangrijk omdat zij me mogen helpen straks, hahaha Ohhhh ik krijg al weer traantjes als ik aan volgende week woensdag denk. Mijn collega waar ik heel goed mee kan vroeg me gister nog of hij me wel elke dag mocht bellen, oehhhhh schatje is het toch ook. We hebben zo'n lol samen, zal hem echt missen. Tja wie eigenlijk niet, we hebben echt zo'n heerlijk gezellig team.

Nou meiden, later!

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Net weer een echo gehad en ons kleintje doet het goed! Het zal wel klein blijven, (nu 1800gram) maar waarschijnlijk wel groot genoeg om thuis te bevallen! Vruchtwater was ook nog weinig maar ik moest me daar geen zorgen om maken!
    Ik ben zo blij en opgelucht! Dat hij (ja Mark denkt gezien te hebben dat het een hij is) klein is, ach kleintjes worden ook groot!

En dan ook nog lekker vrij vandaag! Ik ga straks op kraamvisite bij de pup van mijn schoonzusje, lekker kroelen.

Oja ook de geboortekaartjes boeken liggen eindelijk hier!

Tot zover mijn ego bericht! Ben zo blij, zo blij! :D

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    aaaahhh Marije wat vertel je dat mooi!
    Ik heb dat heel anders, maar zal het leeftijdsverschil misschien zijn. Ik ben er voor mijn gevoel maar half, en echt genieten vind ik het nu niet meer hoor. Donderdag neem ik afscheid van mijn mentorgroep, maar ik weet nu al dat sommige kinderen daar niet leuk mee om kunnen gaan.
    Ik haal de leuke dingen dan maar uit het persoonlijk contact. Ben nog altijd blij met deze leeftijdsgroep, maar in deze periode zou ik stiekum wel weer terug willen naar de kindjes van rond de 10 jaar...

8. Niet meer actief

Anitadejong: grappig dat jullie hond zo begon te blaffen tegen de vriend van je moeder. Lijkt me best moeilijk trouwens als je moeder een nieuwe vriend heeft die jullie niet mogen... Oh en hij is nog niet eens gescheiden... Hmmm, kan me voorstellen dat je daar je bedenkingen bij hebt!

Berna: goed nieuws dat jullie kleine gedraaid is! Goed gedaan kleintje :D

vivianmaas: hier ook super verkouden! Hoe gaat het met jou nu? Is voor mij nu ook al de 2e keer trouwens. Denk dat mn weerstand even niet meer zo hoog is...

Marij: ben benieuwd naar jouw mening over mn werk ;)

Marije: whahaha, een keizerkind en een kutkind. Erg grappig, hoe verzinnen ze het!

Meliske: gefeliciteerd met je verlof! :D

Sonnetje: leuk die gipsbuik! Lijkt me wel een heel geklieder! Zou niets voor mij zijn.

Guppie: rustig aan meis! Ik schrik een beetje van je berichtje. Hoop dat nu alles goedgaat!

Roxy: gefeliciteerd met je verlof! :D

Kristy: jij ook rustig aan!

Geraldine: zo dat is ook even schrikken! Ook voor jou rustig aan dus!

Moppie: ik plas de laatste tijd ook erg veel!

Joyce: das ook weer even schrikken zeg! Hoe is het nu? Kan me voorstellen dat je hier voort helemaal gek van wordt!

MissFrodo: bevallen?! :confused: Wow joh! Sta ff pardoes... Gefeliciteerd! Gaat alles goed?!

lizab: fijn dat je contract verlengd is!

AnneLiesje: duur allemaal hè die verbouwingen... We hebben hier ook nog heel veel plannen, maar wanneer...
    Fijn dat de echo goed was!

9. Niet meer actief

hallo allemaal,

Linda, welkom terug, lekker genoten van je weekendje, behalve dan die verkoudheid?

Anneliesje, fijn dat alles weer goed was met jullie kleintje.

Meliske, ik zat ook de hele zwangerschap me al voor te bereiden op een vroeggeboorte, maar het gaat nu eigenlijk zo goed, dat ik dat idee een beetje los aan het laten ben, ik heb altijd gezegd 36 weken vind ik wel ok, maar misschien gaan we dat zelfs makkelijk halen (zou mooi zijn) of wordt het zelf gewoon in januari!

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hi Linda,

Ben je lekker bijgekomen tijdens je weekendje weg?

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hoi

linda welkom terug. alleen verkouden maar je bent ff lekker weg geweest.

berna, hier ga ik er ook van uit dat het later komt, zelf mijn andere 3 kids zijn te laat geboren..

marije, een dagje langer werken haha zo blij ben je daar mee indd in tegenstelling tot de meesten hier...grappig hoe dat jongetje met baby's bezig is zeg.

joyce, fijn dat het nu wat beter gaat vandaag, kan me voorstellen dat je man het soms ook niet meer ziet zitten...duurt voor hem ook te lang en niet leuk om zijn vrouw dan zo te zien.

anneliesje das indd een hoop geld zeg, maar ja alles is tegewoordig al zo duur.

voor de kleine hebben wij eigenlijk niet zo hele gekke veel uit gegeven ook omdat we veel dingen al in huis hadden....maar toch de meeste kleertjes zijn nieuw...over 2 - 3 weken krijgen we al het goed is de nieuwe kinderwagen, heb er helemaal zin in.

hier gaat het trouwens wel aardig, gister wat steekjes...en af en toe ook wel weer harde buiken, hoeveel mag je er ook alweer hebben op een dag.
    morgen hebben mijn zusje en ik hier een schoonmaakdag, ze komt me helpen...ze hintjes naar mijn moeder toe kwamen niet echt over...haha

12. Niet meer actief

Ja ik heb heerlijk genoten! Niet veel bijzonders gedaan. Gezwommen, gewandeld met de honden, lekker gegeten! Heerlijk!

En dat met mijn ouders en mijn schoonouders hè! De meesten vluchten ff weg van de ouders of schoonouders en wij gaan een weekendje met ze weg! Maar het was lekker hoor!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Anneliesje, fijn dat het goed gaat! Voel je je er ook weer lekkerder onder?

Anita, heb gisteren ook veel harde buiken gehad, idd even in de gaten houden!

Dames met honden, merken jullie ook dat de hond meer bij je blijft als hij/zij los loopt? Onze hond wil nog wel op een afstandje gaan snuffelen of gaan zwemmen (en heel soms gewoon weglopen), maar de laatste tijd wijkt ze niet meer van mijn zijde, zo lief!

14. Niet meer actief

Guppie: onze hond is ook zó aanhankelijk de laatste tijd!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Yep hier ook met de hond..zeker als ik alleen loop met haar. ze kijkt me ook heel vaak aan en zegt nog net niet; gaat het vrouwtje? haha

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha, ja DAT wil ze dus zeggen! Wat een lieverds zijn het...

17. anita1975

ja die honden voelen het allemaal heel goed aan...vind ik best wel leuk dan...
    Lisa is ook zo...als ik even op de bank ga liggen zegt ze moet mama even slapen, baby slaapt ook...sssttt....

mijn harde buiken doen niet zeer, maar merk wel dat ik ze meer heb...en soms voel ik zelfs wat in mijn rug dan...
    ja niet alles is hard...bv aan de onderkant niet, daar zit nog meer vet...haha
    maar als ik op de bovenkant voel is het wel hard...
    mmm... zal het ff in de gaten houden.

18. anita1975

wow nog 50 dagen staat er onder mijn banner...
    morgen alweer 33 weken...schiet op zo...

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij de november mama's is bijna iedereen al bevallen, nog maar 1 mama. Dat geeft mij goede hoop!

20. anita1975

wow, nog maar 1 mama, ook sneu voor haar dan...
    nou ja nog ff afwachten dan

Deel Deze Pagina