Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Lekker wokken, AnneLiesje!

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Meliske: Ja wat dat betreft liggen mijn vriendin en ik meer op 1 lijn dan dat ik met
    Arjan op 1 lijn lig (qua bevallen zo dan he ;) ) Arjan zou er niet aan moeten denken dat als ik een keizersnede zou krijgen dat ie daar bij is... het lijkt het dus echt totaal niks als dat zou zien hoe ze mn buik open zouden snijden... en ik zou dat het liefste vol in beeld willen hebben op de film :D (mijn vriendin die zou er dus ook met d'r neus bovenop staan hihi)

anita1975: leuk hee die slingers! lief dat ie ze meegebracht heeft! (zou Arjan dus niet aan denken hihi)

Moppie: hopelijk ben je er snel vanaf meid, is geen pretje zo...
    en gefeliciteerd met je verlof!

Lexie: ja dat boeren heb ik ook :( en je bm een babyvilla hihi blij de goede berichtente lezen van je meid!

guppie: fijn dat het ietsjes beter gaat met je mamsie!

roxyrox: dat heb ik dus ook, dat ik het niet prettig vind als er iemand hier alleen is. Vooral schoonmama laat ik liever niet alleen hier... (heeft als eens een keer zonder te vragen mijn salarisstrook open gemaakt GRR dus nu gaat alles achter slot en grendel hier)

anitta1975: suc6 bij de schoolarts meid!

mamasu: zeg kan jouw intuitie niet zeggen wanneer die kleine van ons gaat komen ;) hahahahaha (geintje)
    en gefeliciteerd met je verlof meid! geniet er lekker van!
    ben benieuwd naar de uitslag van je controle en je echo meid!

sterretjes: doe maar is van voor mijn tijd hihi sorry :) ;) (ik ken het wel hoor en kan sommige ook wel mee "zingen")

niempie: snap ik dat dat vermoeiend is meid! Ag nog ffies he dan mogen ze het weten :)

kristy: Sterkte meid!
    Wel fijn dat je gerust gesteld bent door de vk meid! is toch een hoop waard!

anitadejong: rare dromen kun je idd zo hebben he... hier ook regelmatig last van:(
    geniet lekker van je vrije dagje!

anneliesje: lekker hee wokken! zou vast zeggen eet smakelijk!

Hier vandaag weer bij de vk geweest.
    bloeddruk 140/80 dus is netjes, urine was in orde, de kleine is weer met zijn koppie naar beneden gedraaid en weer een stukkie ingedaald dus dat is ook goed nieuws (manlief was al meteen bang voor een keizersnede, die maakt zich helemaal druk de laatste tijd) over 2 weken weer terug komen en vanaf dan elke week. ze willen kijken of ze niet de volgende keer, maar die keer erop (over 3 weken dus) of ze me dan kunnen strippen omdat ik het niet meer trek... ik ben al flink verweekt en er is al wat opening dus volgens haar is het het proberen waard (DE SCHAT!)
    Ze heeft echt heel mijn dag goed gemaakt! ze zegt wel het is geen garantie dat het werkt, maar ben allang blij dat ze het wil proberen :D
    Het slapen gaat steeds slechter, maar tja dat is bekend :(

Voor de lijst: volgende afspraak 13/12/07 en nu in totaal 14 kg aangekomen

Dikke kus meiden!

3. Niet meer actief

Fijn dat ze dat willen proberen Joyce! Over 3 weken al, jeetje wat gaat het toch allemaal snel ineens :D

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    O fijn Joyce dat ze zo reageerde.. kan wel eens niet meer zo lang duren bij jou dus! Ga voor je duimen.

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Thanks meiden! (ik hoop ook zo dat het wil lukken)
    Ja moet echt zeggen, het is een schat van een vk die ook echt met je meedenkt en ook ziet wanneer het genoeg is geweest...

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    joyce wat goed dat ze over 3 weekjes wilt strippen.wie weet ben jij onze 3e januari mama die bevallen is ;)
    kan je hetzelf een beetje geloven?
    ga zeker voor je duimen dat straks alles goed gaat ;)

7. Niet meer actief

Joyce, fijn dat ze het willen proberen over 3 weken en dat alles nu goed was!
    wat raar trouwens dat je schoonmoeder een keer jouw post heeft opengemaakt! schandalig zeg!

8. Niet meer actief

Zo te horen had je dit keer de goede vk dus ;)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Fijne vk zo te lezen joyce!
    Je houdt het nog lang vol met de kleine, ik was eerst wel een beetje bang voor je dat jullie baby te vroeg zou komen.

10. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Whiej Joyce echt wel spannend! Wie weet zet het wel door en heb je over 3 weekjes je kleine al... Pff ik ben jaloers :D

11. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    joyce wat fijn voor jou is het aftellen nu echt begonnen haha

iedereen die verlof heeft gefeliciteerd.

dames die bij de vk zijn geweest wat fijn dat alles goed was.

bedankt voor de lieve reacties.

is bij iedereen hier de kleine al aan het indalen of bij sommige nog niet.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    vorige week was hij heeel iets begonnen met indalen maar nog niet echt maar kon elk moment gebeuren zei de VK

13. Niet meer actief

Ik moet morgen weer naar de vk, ben benieuwd of ze goed kan voelen hoe ie ligt. Voel hem echt aan alle kanten, dus ben benieuwd...

14. Niet meer actief

Linda, spannend! Ik ook, hoop zo dat ze niet meer in stuit ligt....

Joyce, dat is fijn zeg, je berichtje straalt ook opluchting uit!

Berna, Ikea, goed idee! Hoef ik ook niet te koken bedenk ik me net ;)

Nog 2 dagen werken, heel apart. Maar ben het nu ook echt zat! Ik werk op een callcenter en ben het gezeik nu echt snel beu. Voel me soms een landelijke pispaal, blergh!
    Als ik na de zwangerschap ga werken, zoek ik lekker een baantje in m'n vak, op een poli ofzo, leuk!

Ik kom hier nu ook steeds met het idee, wie zou er misschien bevallen zijn? Apart, komt zo dichtbij!

15. Niet meer actief

Oh Marieke, dat zou nu ook helemaal niets voor mij zijn op een callcenter! Met al die hormoontjes hihi, zou vaak ruzie hebben denk ik!

16. Niet meer actief

Ik ben veel sneller van de kaart met die hormonsters en mensen kunnen echt lelijk doen! Bah!
    Maar goed, het was even een handig baantje voor tussendoor en de meeste mensen zijn gelukkig wel ok! Maar die rottige blijven je net iets beter bij....
    Nog 10 uurtjes daar werken, ha :D

17. Niet meer actief

Maar je werkt dan toch zeker niet op zo'n irritante call-center die altijd rond etenstijd bellen ;)

18. Niet meer actief

Nee, dat nooit!
    Ik word gebeld, zit op een klantendienst....
    Ik haat die mutsen die rond etenstijd bellen, zou dat echt niet kunnen.

19. Niet meer actief

Haha dan is het goed ;)

Stuur je mij die lijst nog ff opnieuw, hij is niet goed doorgekomen...

20. Niet meer actief

Hihi :D

Heb je wederom gemaild....

Deel Deze Pagina