melis beterschap meid, en ik hoop dat je snel op knapt... rox ja die nemo lijkt er wel wat op... ik zal van de week ff gaan kijken om die clownvis...
Met welke vissen kan Mike eigenlijk het beste beginnen? Niet dat ie een vermogen aan visjes uitgeeft en ze een week later dood zijn hihi!
haha ja dat hadden wij ook, alles klaar de kids met hun vader vissen halen en binnen no time had ik ze allemaal dood.... heb van de winkel nieuwe gekregen toen...want er waren dezelfde dag al 2 dood.... en ze hadden 5 gehaald volgens mij. wij hebben verschillende guppie's en neontetra's. maar je hebt ook wel van die grotere vissen... je moet dus ff zien wat bij elkaar kan. en hoe groot je bak is.
Hij begint eerst maar met een paar guppen! Die zijn niet zo gek duur, dan kan hij altijd erna duurdere gaan halen!
de beeb heeft zich alweer goed gemeld gelukkig... Berna, ik dacht gisteren ook dat ik ongesteld zou worden. Gek gevoel he!
Meliske: hee eindelijk hee dat ze komen... Hier kon ik er overigens gisteren gewoon op... Beterschappies meid! Berna: hoe is het nu met je rug meissie? Guppie: hier heeft de vk niks gezegd over het aantal harde buiken, er mocht alleen geen regelmaat in zitten zei ze de laatste keer... (weet dat die andere vk me de vorige keer wel een aantal gaf maar mijn geheugen is echt een zeef momenteel...) marije78: fijn dat zelfs de ouders zo meegaand zijn hee! doet een mens toch goed he! Hopelijk gaat het nu iets beter met je bil... en laat even weten hoe het was bij de vk! anitadejong: Hopelijk is het rustig geweest vannacht meissie! Lefbekkie: dat is idd raar dat ze dat niet meteen gemeld hebben bij je, is niet prettig om daar met een oudergesprek pas achter te komen! Hoe is het nu met je? is het weer een beetje minder met rommelen? roxyrox: jeetje meid, dat is flink schrikken hee, hopelijk voel je je kleintje vandaag erg goed! Het lijkt wel of het al bij meerdere dames een beetje aan het rommelen is... Hier vannacht ook flinke voor/indalingsweeën gehad... nu weer redelijk rustig... Gisteren het proefdrukje van het geboortekaartje binnen gekregen... OOH IK BEN VERLIEFD hihi ben zo trots op ons kaartje hihi Nu mag de kleine helemaal snel komen hihi Krijg nu van iedereen de vraag of we nog leuke dingen weten die we graag kado willen voor als de kleine dadelijk geboren is... dat is moeilijk zeg... Ik weet dus echt helemaal niks he... Vandaag is het weer een rustig dagje hier hihi wil eigenlijk van alles doen maja, dat zit er helaas niet in... Morgenochtend staan ze al om 07.30 uur hier op de stoep omdat er asbest verwijderd moet worden van de zolder (gelukkig is dat nog geregeld voor dat de kleine komt) Ben benieuwd hoe lang ze daar mee bezig zullen zijn... Krijgen we van die "leuke" maanmannetjes op de stoep... hihi Meiden veel plezier vandaag allemaal!
das niet duur .... ik heb hem gister thuis gekregen, was lid geworden van de kinderen.... dus gratis....
mijn rug gaat weer beter.. gisteren lekke rin bad geweest daarna heeft Mark even gemasseerd en ben ik gaan slapen
lekker hoor een massage! Mike is alleen zo hardhandig, die kent zijn eigen krachten niet dus van mij mag hij dat niet meer
Hmm MArk doet het juist te zacht ik heb keiharde massage nodig anders helpt het niet... als mijn fysio het doet is het de volgende dag ook helemaal beurs haha
lekker massage, je boft maar met mark... ik ga ff flesje pap maken voor lisa... ik vraag haar net moet je een flesje pap, ja zegt ze, ik zeg heb je even geduld (moest ff wat zien nog) uuuh nee zegt ze hahah....trutje... maar dat zal ik eerst ff doen ff thee zetten en wéér opruimen hier...
Hallo, ben ik ben ik snel even, vannacht is prima gegaan, gisteravond was zo rommelig, maar vannacht gelukkig heerlijk geslapen (1 x er maar uitgeweest!). Geen (oefen)weeen meer gehad, die van gisteren was echt wel heftig, roxy, dat herken je wel direct, komt langzaam op, dan heel veel pijn en trekt langzaam weer weg (duurde best lang trouwens), ik herkende het van vorig jaar.(MA) hier ook zoetwater hoor! ik dacht al, die denken aan het "nemo visje", haha. Nou ik moet weer werken, fijne dag nog