leuk hoor een aquarium.zou er ook best een willen,zo'n mooie grote.... heb alleen al zoveel beesten dus hebben wij afgesproken niets meer te kopen de eerste jaren.eerst de kinderen wat groter. roxy lekker rustig aan doen hoor en als je het niet vertrouwd dan bellen hoor.zou echt goed geschrokken zijn. anita leuk he die eigenwijsjes.heb hier een mannetje lopen die ook zo goed weet wat ie wil. kan er vaak zo om lachen.
Schijndelsvolk ik heb misschien een kado tip voor je zo doen wij het ook. Vraag om prenatal kado bonnen dan kan je zelf wat uitzoeken
Ja, Roxy, mij ook! Ik ben het bellen echt zat.... Als ik niet zwanger was geweest had ik wel expert willen zijn, dan doe je administratie en alle lastige vragen enzo. Of supervisor. Maar een callcenter opzetten, dat is een leuke uitdaging! Wat een bunzige chauffeur zeg! Die gasten kunnen ook zo lomp rijden! Gelukkig wiebelt je kleintje en heb je het hartje gehoord! Berna, ongesteld, hihi! Ben al bijna vergeten hoe dat is! Kleintje zal wel lekker aan het zakken zijn.... Guppie, maak je maar niet teveel zorgen hoor! Ze is wakker lees ik net, hihi.... Lui meisje Meliske, beterschap meid! Joyce, leuk, mannen in witte pakjes! Komen er vast vage geruchten.... Anitadejong, werkze meid, gelukkig is de rust wedergekeerd in je buikje! Ik ben net naar de vk geweest en in de gloria! Mupke ligt netjes met het koppie naar beneden en is ook al een beetje ingedaald Alle controles waren verder goed, ik mag over 2 weken weer. Heb een buisje meegekregen voor het bloed, bij mij zijn gelukkig geen antistoffen gevonden. Joepie
fijn dat alles goed was marieke...over 2 weken weer terug...ook lekker..... ik ga ff brood uit de vriezer pakken, de kids komen zo alweer zie ik. Heb ff 3 bedden verschoond...pffff lisa in bad gedaan...zo zelf maar ff douchen en...oh zie dat het regent hier, zou ff naar de action enzo, maar dat stel ik maar ff uit naar later de middag of naar maandag.
het regent inderdaad niet hard maar tis wel koud met die wind erbij brrr maar hondje is er weer uit geweest Marieke goed nieuws dus fijn! Ik ben boven bezig met de studeerkamer.. alle papieren en lades door aan het spitten wat weg kan en er lag nog een hoop wat in mappen moest pff moet het wel in etappes doen.. gelukkig heb ik nog weken de tijd LOL
Goeiemiddag, Ben gisteravond niet meer uit eten geweest, voelde me ineen keer helemaal naar worden, duizelig en dan weer heel warm dan weer koud. Dus ben maar verstandig thuis gebleven! Spannend bij de "rommelende dames" hier nog niets van dat alles. Roxy, jeetje zeg dat was schrikken! Gelukkig heb je hem weer lekker gevoelt. Fijn dat alles weer goed was bij de vk bij iedereen! Anita1975, weer lekker druk geweest lees ik! Meliske, beterschapjs en doe rustig aan! MArieke, fijn dat ze lekker ligt zoals het hoort! Marije, volgens mij ben je een hele lieve juf! Joyce, leuk de proefdruk! Wij hebben nog steeds geen keuze kunnen maken...
Berna, hier ook al aan het opruimen, ben ook gelijk to do lijstjes aan het maken voor mark en mij! Zal ie leuk vinden...
Hihi, al die opruimdrift hier! Nesteldrang?! Ik ga maar eens even een lijst maken van mensen die we een kaartje gaan sturen, ook leuk en ik moet nog een berg was wegwerken, bleh! Ik laat dat veel te lang liggen altijd Anneliesje, jij hebt ook bijna verlof he, heerlijk!
KEn het probleem van de was Marieke maar nu ik verlof heb houd ik het bij en dat scheelt een hoop zeg!
Ik hou het sinds kort ook goed bij, in het weekend was ik alles weg en op maandag strijk ik alles. Toch wel lekker eigenlijk! Morgen laatste dag, nou ja dat wordt meer koffie leuten en beetje opruimen!
Ben naar de winkels geweest voor brood...kwam langs de frienttent..... heb een heerlijk patatje curry op! Kon het niet laten...
Wij hebben gisteravond ook weer lekker patatjes gegeten Ik heb zojuist mijn vluchtkoffertje klaar gezet want door MissFrodo bedacht ik me dat het zomaar ineens kan beginnen! Nu ga ik even rusten, daarna snel koken, mijn hubbie ophalen, naar mijn paard en vanavond weer naar de pufclub!
Moppie, ik zag dat je je hebt aangemeld voor een tarot lezing. ik twijfel of ik het ook zou doen. wat gaf jou de doorslag?
Moonie, druk dagje! Rij je zelf ook nog paard? Roxy, lijkt me niks zo'n tarot lezing, ik hou daar niet zo van. Heb net 2 mandarijntjes op! Ook lekker. Ik snap er trouwens niets van ik kom helemaal niets meer aan, is dat wel normaal? Zit al ruim 1.5 maand op hetzelfde gewicht
eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat wel durf rox dadelijk krijg ik iets over mijn kindje te horen wat ik niet wil horen. ik vind het nog een beetje eng. heb haar wel anngemeld maar weet niet of ik iets durf te vragen
Anneliesje, kindje zal wel van je reserves snoepen.... Ik sleep mezelf nu echt naar de was, tot later