lekker patatjes rox, ik neem dat soms ook wel eens even... de was ben ik ook aan het weg werken...maar ja met 3 kids en 1 die elke dag wel schone kleren aan wil (krijgt lisa trouwens ook nog steeds) heb ik wel wassen. zal zo de wasmachine weer aanzetten, die andere is vast wel klaar. anneliesje lekker zeg morgen de laatste dag... nu ik heb ook mijn eten op en ga ff weer verder... moet nog wel was opvouwen maar dat doe ik later wel. moet niet te veel doen want moet ook weer werken vanavond.
Dat heb ik dus ook Moppie! Dat zou dan betekenen dat je niet meer ongezorgd kan genieten van je zwangerschap.
Kan gebeuren, ik val op dit moment ook alleen maar af (smal bekkie, dunne armen en benen) . Net als vorige zwangerschap. Kleine eet mij gewoon op. In totaal nu 3 kilo en vrees dat het daar bij blijft.... Wees trouwens niet bang voor de beeb hoor, Tara was toen 8,5 pond, die pakken wel wat ze nodig hebben. Alleen jij moet voor voldoende energie zorgen straks, vooral met evt. BV erbij.
zo ikke ben weer terug van mijn collega. Hebben we dat ook weer gehad iedere keer hoop ik een berichtje te zien van missfrodo. Ben zo ontzettend benieuwd naar hoe het allemaal gaat! Hopelijk mag de kleine snel mee naar huis....of heel misschien hebben ze emi al thuis... ben echt heel benieuwd!
jep daarom rox. of ik geef van te voren aan dat ik alleen de leuke dingen wil weten. ik maak mezelf vaak bang deze zwangerschap met van alles en nog wat. en nu ben ik eindelijk rustig. zal er eens goed over nadenken
anneliesje, lekker joh dat je niks aan komt! daar heb ik helaas geen last van Heb je het aan je VK gevraagd? Ik denk wel dat het normaal is, anders het ze er wel iets van gezegd. en je kindje pakt gewoon van jou af, als ie iets nodig heb
vivian: daar zat ik dus ook al aan te denken om dat zo te doen... mariekepieke: ja idd, heel de buurt staat meteen buiten denk ik hihi en dan om kwart over 8 al die huismama's die de kids naar school gaan brengen hihihi zie het al helemaal gebeuren hier... En fijn hee dat mupke lekker met t koppie omlaag ligt! super om te horen dat ales okeej is meid! anneliesje: toch hopelijk geen griepje te pakken he? Hopelijk voel je jezelf vandaag beter meid! Fijn hee morgen de laatste dag! roxyrox: OH nu heb je me lekker gemaakt hihi (zit ik dan aan mn croissants met snijworst) en je hebt groot gelijk dat je jezelf zo nu en dan eens verwend hoor meid! Moonie: je hebt het er maar druk mee meid... moppie en roxy: neem het gewoon met een grote korrel zout meiden, zo'n lezing... en idd geef het gewoon aan dat je dat soort dingen niet wilt horen... Hier zo op de koffie bij mn zus... Heb een kaartje gekregen van de overblijfmoeders en papa waar ik mee samen heb gewerkt afgelopen tijd (voor ik dus thuis kwam te zitten) echt lief van ze... had het niet verwacht hihi krijgen net een uitnodiging binnen voor een surpise-party van een goede vriendin van ons... Worden we om 17.00 uur verwacht... en dat helemaal in Zwanenburg... Dat halen we neven nooit niet... (Arjan is pas tegen 18.00 uur thuis op zijn vroegst) Ik twijfel ook heel erg of we wel moeten gaan, is over 2 weken... is toch dik anderhalf uur rijden vanaf hier... en dat met 37 weken vind ik toch wel een beetje riskant... dus dat word nog even overleggen met hubbie... Dames, maybe nog tot strakkies, anders een hele fijne avond allemaal!
Joyce, leuk zo'n suprise party! Maar als jij het idee niet prettig vind dat het 1,5 uur rijden is en het feest is als je 37 weken bent zou ik niet gaan!
joyce, wel leuk zo'n party maar om nog ff 1,5 uur te rijden nee zou ik ook niet doen denk ik. zo heb net ff lekker gedocuht....weer thee water op gezet dus zo lekker ff bakkie thee drinken...voor de rest is alles zo goed als klaar voor morgen...(op boodschappen na dan)
Mamasu ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt over de groei van je kindje. Als het zo doorgaat lijkt het er idd niet op dat je de 40 weken vol maakt. Je kindje heeft dan in elk geval wat reserves, dat scheelt alweer. Afwachten maar weer he wat voor de rest de bedoeling is. Anneliesje ik typ mijn verhaal meestal in word, ook omdat je vaak een aantal paginas terug moet, vind ik wat makkelijker. Dan simpel kopiëren en plakken. Meliske mag ik meedoen met bevallen in december? Haha mijn man heeft het liever niet omdat je dan al snel in de feestdagen zit, maar van mij mag het. Fijn dat je eindelijk wat van het kraamcentrum gehoord hebt! En lekker gegeten bij je moeder? Marije78 vervelend van die pijn in je bil! Lijkt me geen pretje Lefbekkie ik heb niet het gevoel dat het rommelt, nog steeds wel harde buiken maar niet zoveel meer als 4, 5 weken geleden gelukkig. Roxy ai dat was even schrikken! Gelukkig dat alles goed is met je kindje. Ik vond het forum wel ERG langzaam gistermiddag... Gisteren nog bijna van de trap gevallen... Ik bleef met mijn ene voet in de broekspijp van de andere voet haken Phoeh dat was even schrikken, ging net goed! Komt omdat ik zo'n soort van "joggingbroek maar dan netjes" van de Prenatal aanheb, met wijde pijpen. Ik ga nu heeel voorzichtig de trap af...
ik mag vandaag niks doen van mike. dis is zich te pletter geschrokken toen ik gisteren belde. Mijn hele lijf doet zeer dus moest lekker gaan niksen zei die!
niempie das ff schrikken zeg... ook wel lekker rox, niks doen...mijn vriend zegt ook wel eens dan doe je toch niks vandaag...haha kijk eens heeft mijn zusje gemaakt....
had ik mijn buikfoto hier nou al geplaatst....? ik weet niet maar bij deze nog een keer dan 32 weken en 6 dagen.
Ik doe ook lekker niets hoor, lig met dekbedje op de bank. Heb net warme choc gemaakt en mega stuk amandel staaf zit in de oven! Jammie, is het ook wel weer voor bahbah. Joyce, poeh dat is wel een eind rijden zeg. Ik heb al tegen Mark gezegd dat we de laatste weken niets plannen maar gewoon doen waar we zin in hebben! Niempie, gelukkig goed afgelopen! Jij let voortaan wel op zeker! Anita, mooi joh!