Joyce, je moet doen waar je je goed bij voelt! Feestje is leuk, maar als jij je zorgen maakt over de reistijd zou ik het niet doen. Wat leuk Anita, creatief zusje! En mooie buik! Dames, kijken we wel uit allemaal met die remmende bus en trapval verhalen.... Hihi, wat een huismiepen hier, soppen, wassen etc. Ik heb net ook de meeste was weggewerkt! Blergh, ik haat strijken! Vanavond met m'n team uit eten en daarna naar de 'pufcursus'
Roxy, ja ik kreeg het wel even warm, en later nog eens toen goed tot me doordrong wat er ook had kunnen gebeuren! Had jij ook zeker? Flauw zeg dat jij niet mee mag! Ach ja krenten heb je overal... Anita 1975 mooi gemaakt zeg! Wordt die gebruikt als kerstkaart? Ook een mooie buik trouwens! Anneliesje ja ik ga echt heel voorzichtig doen nu! Oh ik heb ook wel zin in een amandelstaaf met chocolademelk, maar ik moet echt oppassen met dat soort dingen anders kom ik nog eens 15 kilo aan Marieke oh lekker uit eten, waar ga je heen? En ik ben helemaaaal niet bezig met lekker eten, hahaha. Merken jullie wel zeker? Nou ja nog een paar weekjes volhouden en dan ga ik flink borstvoeding geven, scheelt ook weer!
ja dat had ik ook niempie, wat jij had overkomt mij onderhand wekelijks. lompheid zit in mijn genen hahahaha
Ik was jullie kwijt maar ik wordt als het goed is ook een januari mama.... morgen 32 weken zwanger. Wat gaat de tijd toch hard!
Roxy idd flauw dat je niet mee mag! We gaan naar een steakhouse, mjammie Vooral dat brood met knoflooksaus vooraf is zalig.... (hm, maar niet te hard puffen vanavond, anders vallen de andere stellen bij bosjes denk ik )
nou das niet eerlijk roxy... enne niempie, nee die wordt niet gebruikt als kerstkaart...ik heb mijn kaarten allemaal klaar. steakhouse...lekker zeg, ik zou wel weer eens naar Yankee doodle willen...
Ben ik ook weer eens. Heb vanmiddag met mijn moeder de bedankjes zitten maken voor het kraambezoek, hebben er ongeveer 3 uurtjes aan gewerkt en hebben nu alle 80 bedankjes klaar. Nu maar hopen dat ook alle mensen van wie we het verwachten (lees: de mensen die we een geboortekaartje sturen) ook komen al vraag ik me dat af van mijn schoonfamilie. We hebben adressen gekregen van mijn schoonmoeder om een kaartje te sturen aan mensen die ik niet eens ken.....(zij wil trouwens dat we ook alle neven en nichten een kaartje sturen, want dat doet iedereen, nou ik heb van nog niemand ooit een kaartje gehad, als ik ze in de stad zou tegen komen weet ik niet eens wie ze zijn...........moet je nagaan, mijn vriend en ik zijn volgend jaar april al 10 jaar bij elkaar. M'n schoonmoeder kan de pot op (sorry hoor, ff klagen....maar schoonfamilie, ik wordt er niet vrolijk van) Enne dames opletten hoor met traplopen, remmende buschauffeurs enz Marieke: smakelijk eten. Anita: leuk joh die kerstgroet, helaas kan ik je buik niet bekijken (weet niet wat er mis is) Anneliesje: Hmmm, je brengt me op een idee voor vanavond! Joyce: ik zou ook niet graag nog 1,5 uur rijden hoor vanaf de 37e week, even goed overleggen lijkt me, misschien kun je aangeven dat je op de dag zelf bekijkt hoe je je voelt en of je het aandurft om te gaan, en als je besluit toch te gaan met je hubbie afspreken dat hij meteen met je mee gaat als jij wil gaan of je niet op je gemak voelt. Heb net trouwens een buikfoto in mijn album gezet, 35 weken.
joyce, nee dat zou ik ook nt meer doen, surprise party zo ver van huis... niempie, iewww eng he als je (bijna) van de trap gaat! Ik ben een tijdje terug echt gevallen, kijk nu voor heeeeeeeeeeel goed uit. anita, wow wat een mooi kerstkaartje! Je zus is daar echt goed in! Je buikfoto zie ik niet marieke, veel plezier op de pufcursus en smakelijk eten met je team! juudje, welkom terug nou ons niet meer kwijt raken hoor citroentje, mooie buik hoor! wat voor kraambedankjes heb je gemaakt? Ik ben vanmiddag lekker even op bed gaan liggen...nou ja even... ik lag er om kwart voor 2 in en ben er net uit Heerlijk!
Citroentje, mooie buik hoor! Juudje, welkom en veel kletsplezier hier! Melis, heerlijk he, lekker slapen, heb net ook weer uur op de bank liggen tukken! Marieke, jammie steakhouse.... eet smakelijk! Ik ga zo zelf broodje shoarma maken met wat groenten erdoorheen voor de vitamientjes!
Mmmm Marieke en Berna, ik ga inderdaad ook kwijlen bij de gedachte aan een lekker biefstukje! Maar zoals ik ze graag eet (is dus: NIET doorbakken) mag nog ff niet he... Nou ja, straks maar weer inhalen! (en rosbief, filet americain, gerookte zalm, kwijl kwijl) Wat zijn jullie allemaal ijverig zeg met kraambedankjes etc. Ik moet zelfs de geboortekaartjes nog regelen en de adressenlijst op orde maken... Straks weer even naar zwangerschapsyoga; meestal slaap ik dan na afloop veel beter dan de rest van de week, dus ik heb goede hoop op een goede nachtrust!
Meliske: heerlijk toch om een hele middag lekker bij te slapen....we hebben gewoon simpele bedankjes gemaakt hoor, een tulle (schrijf je dat zo?) netje met daarin 4 van die chocoladepitten en een lintje erom geknoopt met de naam erop. Voor de opa en oma's wil ik een ander bedankje doen nl letterzeepjes en dan de naam in een leuke verpakking, hier in de buurt zit een leuk winkeltje met allerlei zeepjes daar maken ze die bedankjes. mamasu: hopelijk werkt het deze week ook zo, slaap lekker straks dan maar!
mooie buik anita, nu zie ik hem wel idd. meliske: ja mijn moeder weet de naam maar dat weet mijn vriend nog niet. Hij heeft zich nl een keer verpraat, we noemen de baby als we met z'n 2en zijn al bij de naam en dat deed hij per ongeluk ook waar mijn moeder bij was, hij denkt dat ze het niet gehoord heeft maar vanmiddag vertelde ze dus dat ze het wel gehoord heeft......we hebben maar besloten het mijn vriend niet te vertellen tenzij hij er zelf nog over begint, voor hem weet ze gewoon van niks zeg maar.
Zondag visjes kijken!Het is dat Mike nu naar de training is anders hadden we vanavond al gegaan hihihi.