Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen, kom net mijn bed uit!

Meliske, als je een hoestdrankje wilt halen kan je die van VSM nemen, het heet Tussistin en mag gewoon gebruikt worden bij zwangerschap en Bv. Bovendien smaakt ie niet echt vies en het is homeopatisch.

zometeen even een stofzuiger hoor het huis slingeren, en de was weg werken en dan lekker niksen!

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    berna, idd even opladen voor vanavond! wel jammer dat je vriendin niet komt, andere keer beter!

missme , bleh lijkt me ook akelig als je zoveel bloed verliest! doe het rutig aan he!

roxy, bedankt voor de tip!

3. Niet meer actief

Nou, nou wat een geklaag hier allemaal! Sjonge jonge, wat kunnen jullie klagen ;) Grapje hoor!

4. ProudMum

hahahahaha, iedereen is het zat geloof ik!

5. Niet meer actief

Missme: gelukkig dat je nu weet waar die bloedingen vandaan komen. Lijkt me erg schrikken steeds!

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahahaha ja stelletje klaagmutsen, incl myself!

7. Niet meer actief

En dan straks als we bevallen zijn, klagen dat we het zwanger zijn missen ;)

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    dat zit er dik in linda ;)

missme wat zal jij geschrokken zijn.gelukkig weet je nu waar het van komt.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pfff heb alles gelezen maar het komt niet echt over, zeker die verhaaltjes over die vissen haha!

Ik ben het ook bij vlagen wel zat, maar ben ook blij dat onze kleine er nog zit! Bepaalde momenten geniet ik nog erg van de bewegingen, maar aan de andere kant.... Jullie snappen vast wat ik bedoel!

Marieke, wij hebben gisteren ook perstechniek gehad. Vond dat een stuk minder genant dan het ademenen en het puffen.
    Zit wel in een groepje met meiden die veel minder ver zijn, wat zij hebben heb ik dan al gehad en dat vind ik wel een beetje jammer. Er ontstaat wel leuk contact met zo'n klein groepje, ben ook benieuwd naar alle baby's!

Ga nu nog maar even leuk doen met de leerlingen, dit is tenslotte mijn LAATSTE DAG!

Tot later!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, idd dan ga je die schopjes en bewegingen in je buik missen hoor!

guppie, hihi ik snap helemaal wat je bedoelt!
    Laatste dagje werken! dan eindelijk verlof! heerlijK!

11. Niet meer actief

Guppie ook alvast gefeliciteerd met je verlof!
    Volgens mij is ook iedereen het een beetje zat ja haha! het is ook lang he..kan me nu niet voorstellen dat ik het zwanger zijn zal missen, maar dat zal zeker wel het geval zijn ja hahaha..Het is ook nooit goed he?:)

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

he he
    ik zit heel ff, moest mijn thee op drinken, was ik al bijna vergeten....
    ik had lisa naar de psz gebracht en ff poetsen en opruimen en dan is het ook zo weer laat, ik kan lisa alweer bijna ophalen.
    Maar alles is weer schoon en aan de kant....vanavond heeft mariet een (slaap)feestje omdat ze morgen jarig is....
    ik ga wel boven zitten achter de pc en ga ff de was opvouwen en opruimen dan en met mijn site bezig.
    En natuurlijk hier ff komen en ff dingen beantwoorden....heb ik nu geen tijd voor.
    Vanmiddag moet lisa weer naar logopedie en daarna ga ik misschien nog ff paar kleine dingen voor sinterklaas kopen.

en het zat zijn, ja dat ben ik ook....al slaap ik momenteel wel aardig goed...mijn lies gaat ook... goed :)
    denk niet dat ik het zwanger zijn zal missen, vond er nooit wat aan.
    Gister had ik het er met roland over, gek idee zei ik dat er straks een kleine is, alles word zo anders weer... aan de ene kant hou ik me daar helemaal nog niet mee bezig maar het is wel zo.
    Nu is alles zo stil als de kids naar school zijn en lisa bij haar papa is...maar dan is het anders...je hebt altijd wel wat te doen zei ik...en ja met lisa kan ik wel praten en die praat wel terug maar de baby niet...

Oh ja nog een onderwerp haha....sex....ik zei je moet het mij niet kwalijk nemen als ik geen zin/ behoefte heb....nou hij wou wel eens weten wat andere mannen daar van vonden...hihi...
    ik zei er zijn zelfs mannen die niet willen...maar er gaat genoeg om in het vrouwenlichaam dus je moet er wel rekening mee houden....vind ik zei ik tegen hem....soms denk ik wel eens dat hij denkt nou ze wil ook niks, maar kan ik er wat aan doen...? ik sta er eigenlijk niet eens bij stil meer en vind het komt wel weer.

nou meiden ik ga lisa ophalen...dus tot laters

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    oh dacht ik dat we om 12 uur een afspraak hadden is het om 1120!
    ga gauw racen

14. ProudMum

hier andersom anita, bij mij is de behoefte er wel maar mike wil wachten tot ik bevallen ben

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou die van mij heeft het momenteel op zijn werk zo druk dat ie blij is als ie het bed ziet 's avonds dus die zit nog niet te zeuren haha, weekend wordt wel eea goedgemaakt maar tis toch niet zo als daarvoor .. en daarbij vind ie het ook helemaal niet erg als het er een week niet van komt gelukkig.. ook hij is veel met de komst van de kleine bezig enzo.. wordt straks vast wel weer goedgemaakt!

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier wil me vriend ook wel, toevallig dat ie het er gister nog over had, maar ik heb er gewoon zooo geen zin in met die dikke buik. de zin is er echt helemaal niet, ik zei je moet nog een aantal weekjes wachten en als dat niet lukt, stop je em maar in een knuffelbeer.
    Nou hij wou toch wel liever wachten :)

17. Niet meer actief

Pfff bij mij is het ook andersom! de behoefte is er zeker...maar ik mag niet vanwege die bloedingen! boehoe hahaha

18. ProudMum

ach, een paar weken terug zat ik me nog zo druk te maken weten jullie nog?
    Heb me er nu bij neergelegd dat ik echt nog even moet wachten. wel na een goed gesprek natuurlijk.
    Bovendien kan ik nu juist meer genieten van het knuffelen en vasthouden van elkaar.

19. Niet meer actief

Hier wil mijn mannetje ook nog wel, maar mijn zin is er ook niet zo meer... Gebeurt nog wel sporadisch haha, maar voelt gewoon niet zo fijn meer of zo... Hij heeft er wel begrip voor haha, maar tot het einde zonder gaat ie niet volhouden denk ik (ja hij moet wel als ik niet meer wil hoor haha)

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey wat goed hierover heb ik dus niks te klagen, van beide kanten niet :) Het verschilt wel de ene x wel zin dan niet maar toch nog zeker 2 x per week hier. Met die buik vind ik het ook wel minder maar je moet een beetje crea worden :)

Deel Deze Pagina