Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mike kwam gisteren terug van training. Eens in het jaar gaan alle jongens een weekendje weg. uiteten, stappen en overnachten in een hotel. Nou komen die jongens naar hem toe; Mike ga je mee 12 Januari? Nee zegt ie; Rox ik dan uitgerekend en dan ga ik echt niet weg!
    Kijkt een van die jongens hem aan; Pik, je ken wel mee hoor, ik film alles wel ;)

Dus ik ga zaterdag even vragen of die jongen een vaste hand heeft omdat het er wel mooi op moet staan hahahahahaha. :) :) :)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Haha roxy!
    pff ik verga nu al van de pijn in mijn rug baal er zo van wil zo graag vanavond naar dat etentje maar is pas om 1900 ben bang dat het niet gaat lukken het is namelijk ook nog 20 minuten met de auto rijden..

3. Niet meer actief

Ik zou het niet doen denk ik Berna, als ik dat zo hoor...

4. ProudMum

Berna, ga even liggen meis met een pcm

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    heb net al gelegen maar helpt niet en een pcm wil ik eigenlijk niet nemen.....
    ga zo kijken of ik het de hond kan lopen misschien dat dat helpt en dan een warm bad ofzo

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja en morgen zouden we sinterklaas bij mijn ouders vieren met mijn zusje ook enzo en ben bang als ik vanavond ga ik morgen helemaal niks meer kan pff wat een gedoe zeg.. dit is niks voor mij :(

7. ProudMum

hmm, dan zou ik kiezen voor sinterklaas

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik kijk het nog wel even aan.. fijn dat ik hier ff kan klagen... misschien wordt het straks beter... verstand zeg nee maar gevoel ja wil die meiden graag nog ff zien maar ja anders moeten ze maar om kraambezoek komen straks

9. Niet meer actief

Haha roxy..dat word gezellig:)
    En berna als ik jou was zou ik ook maar rustig aan doen! ze kunnen idd ook op kraambezoek komen later..kan je morgen lkkr sinterklaas vieren op het gemakkie

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy, hahahahaha!

berna, ik zou ook kiezen voor een pcm en een lekker warm badje vamiddag en vanavond en morgen lekker sinterklaas!

11. ProudMum

Missme, zoiets had ook wel verwacht hoor! Het zijn allemaal staatsmongolen in dat team hihi

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja bij mijn ouders kan ik gewoon op de bank liggen in een restaurant niet dan zit je op zo'n klein stoeltje ik weet gewoon nu al dat het niks wordt

13. Niet meer actief

roxy...voetbal zeker.. :rolleyes: hahaha

14. Niet meer actief

Ik zou ook voor sinterklaas gaan... Die meiden snappen dat echt wel. En idd nodig je ze gewoon uit op je kraamvisite!

15. ProudMum

hihi ja, en allemaal denken dat ze Ronaldinho zijn.......

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, ik kan het me goed voorstellen hoor, in een restaurant zit niet lekker en al zeker niet met een zere rug! Ik had gisteren een etentje, heb ook afgezegd :(

Ik ben zo verbaasd, kreeg vanmorgen van de kinderen een cadeau, ze hadden zelfs geld ingezameld! (werk in een achterstandswijk, dus heel bijzonder!) Van mijn collega's ook nog een bos bloemen en een mooi prentenboek, zo lief! Voelde me helemaal speciaal...

Zit nu thuis alleen wel een beetje raar, want Sarah is nog niet terug van de uitlaat. Normaal is ze er om half 1 altijd wel. Ze zal toch niet.....

17. ProudMum

Wat lief guppie!

Zijn ze niet gewoon een langere wandeling aan het maken met Sarah? lekker naar het bos ofzo?

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ze is er alweer :)

19. Niet meer actief

Wat lief Guppie!

Bij onze uitlaatservice kwam het ook weleens voor dat ze onze hond ook nog met de volgende groep meenam. Maar ik zie dat ze er alweer is, gelukkig maar!

En nu genieten van je verlof hè!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie van harte met je verlof! En wat lief dat je nog wat kreeg zeg! Super!
    OO ik moest ook zo wennen aan dat ik thuiskwam en Senna was nog niet terug van de uitlaat..

Hmm jij hebt ook een etentje af moeten zeggen dus.. ja Mark zei net ook al dat als ik ga ik zeker weet dat ik vanacht weer zo'n rotnacht heb... ik ga ze maar eens bellen

Deel Deze Pagina