ja hahaha roxy is altijd grappig al dat mannelijke testosteron bij mekaar haha...ook nooit proberen te vertellen dat het niet zo is want dat krijg je er toch niet in haha
Heel verstandig van Mark, Berna! Het is niet leuk, want je wilt lekker uit eten en bijkletsen, maar vergeet vooral jezelf niet! Ik wil ook nog veel te veel, maar het liefste wil ik na de bevalling zo snel mogelijk weer fit zijn! Ik ga nu even lekker op bed liggen en ik zie vanmiddag wel of ik nog iets doe!
thanks Lin... die laatste loodjes grrr lig nu lekker met veel kussens en mijn laptop op de bank Caruli zou dacht ik terugkomen onder een andere naam...
Hmmm heb net heerlijke vlaaien besteld voor op mn werk voor a.s. dinsdag (ben woensdag jarig). Luxe kersenvlaai, appelkruimvlaai en een luxe rijstenvlaai! Hmmm lekker, lekker, lekker.
Bij ons op kantoor is het vandaag ook erg saai. Bij iedereen staat op Schiphol. Er is dit weekendje een personeelsuitje naar Praag, vanwege het zoveel jarig bestaan... De helft vertrekt vandaag en komt morgen weer terug. De andere helft vertrekt morgen en komt zondag weer terug. Vliegmaatschappij wilde mij niet meer meenemen, dus ik ga helaas niet mee... Maar het is vandaag wel erg rustig hier op kantoor!
Oh dat weet ik niet eigenlijk. Maar de meeste vliegmaatschappijen nemen vanaf de 32 weken zwangerschap geen zwangere vrouwen meer mee. Maar goed, het programma is blijkbaar ook wel erg druk, te druk voor mij waarschijnlijk Maar moet je je eens voorstellen hoe Schiphol er vandaag en morgen uitziet. Vandaag vertrekken er 2000 mensen vanuit hetzelfde bedrijf en morgen weer! Er zijn vliegtuigen en verschillende hotels compleet voor afgehuurd!
pff je baas zit dus goed in de slappe was! afgelopen personeelsuitje ben ik ook niet mee geweest. ze gingen naar het pretpark, dan kon ik wel op de tassen passen. nou niet dus he?