Pfff nou mijn Sinterklaasinkopen heb ik eindelijk bij elkaar! Ben vanaf half elf vanochtend in de stad geweest en heb bakken geld uitgegeven... Maar wel leuke cadeautjes allemaal volgens mij. Ik ben nu alleen helemaal gesloopt! Hopelijk heeft al die frisse buitenlucht een positief effect op mijn nachtrust, maar op de 1 of andere manier twijfel ik daar een beetje aan, hihi! Ik had nog allerlei huishoudelijke klussen gepland maar dat gaat volgens mij vandaag niet meer gebeuren hoor! Ach morgen is er weer een dag...
Zo mamasu wat knap dat je het zolang nog volhoudt! Nou hier vanavond een broodje kroket en op tijd naar bed
Ik moet ook wat makkelijks hebben. Verwacht Roy erg laat thuis. Zat eerst aan spaghetti te denken, maar krijg er steeds minder zin in... Broodje kroket klinkt ook goed, maar vind dat ik wat gezonder moet eten.
Hoi hoi, ben ik ook weer! Marije: rustig aan doen nou he! Marij: ik ben al jaloers op jouw 5 uur achter elkaar slapen, ik slaap maar 2 uur achter elkaar en dan ben ik weer wakker present: hoe was je echo? suusje2301: gefeliciteerd met je verlof! berna1981, ik hoop dat je het volhoudt in het restaurant, ik moest al 2 x iets afzeggen, de restaurant stoelen zijn zo waardeloos, daar kan ik niet langer dan een half uur op zitten, helaas! Meliske, voel je je al weer wat beter, griep is zo vervelend, helaas kun je alleen maar goed uitzieken en wat symptomen bestrijden. Anneliesje, slaap je echt 10 uur aan 1 stuk door? wow, (lees: jaloers) missme, vervelend die bloedingen, maar je weet gelukkig dat het geen kwaad kan voor je kleintje. guppie81, je laatste dag, heerlijk! ik moet nog 2 halve dagen... linda1980, ik ga alleen het bewegen van mijn kleintje in mijn buik missen, de buik zelf en alle ongemakken ECHT NIET! iedereen zegt altijd, ja wacht maar je gaat die buik wel missen, nou ik echt niet hoor..... Anita1975, hahaha, wat de sex betreft, pffff heeft nog nooit op zo'n laag pitje gestaan (lees: ontbreekt volledig, helaas!) voor marco hoeft het niet eens, hij is veel te bang dat er iets misgaat (i.v.m. die afwijking van mijn bm) wil veel liever wachten tot de kleine eruit is, en dan maken we het weer helemaal goed ...... hahahahaha Roxy, dat heb ik nou eigenlijk ook (ik wil wel, maar marco niet) Mamasu, leuk sint inkopen doen! alleen wel doodvermoeiend, lekker rustig aan doen nu zo, voor iedereen die ik vergeten ben, sorry!
Anitadejong, ik word wel veel wakker en slaap lichter, maar dan slaapwandel ik naar de wc (naast onze slaapkamer) en ik slaap weer verder. Mamasu, lekker dat alles weer gedaan is! En inderdaad de rest komt morgen wel! Berna, ik heb van de week ook een etentje afgezegd, ik zeg tegen iedereen waar ik nu mee afspreek nu ook wel onder voorbehoud! Guppie, lief van de kinderden en collega's! Linda, mag je zeker wel eerder weg, als je collega's aan het feesten zijn! Ik heb ook verlof Mark wil friet eten maar ik heb zo'n last van mijn maag, denk dat ik maar een boterham pak. Morgen weer klussen in huis! Wordt nog eens wat zo.
Ik zal er aan proberen te denken, maar wil alles zo graag af hebben! Heb net in de lounge weer een paar mooie links gevonden voor muurstickers, daar stond wel wat bij! Weer wat geregeld (als Mark ze mooi vind!)
Lekker verlof AnneLiesje! Denk dat het hier toch friet gaat worden, Roy neemt wat mee als ie naar huis komt. Maar heb wel al wat sla gegeten, heb ik toch wat groentes binnen
Ik neem vanavond wel een sinaasappeltje extra voor de vitamientjes, die zullen er niet veel in mijn broodjes kroket zitten. Mark rijdt ook langs de frietzaak, is er ook nog steeds niet...
haha die van mij is naar een borrel komt ook zo thuis als het goed is maar is tussendoor thuis geweest om de hond uit te laten en nog even wat te eten....
die van mij is net de deur uit, vind het helemaal niks. raar he? heb hem veel liever bij me. Niet dat ik hem niet vertrouw hoor, maar vind het qua gevoel fijner
ja helaas wel. mijn moeder is nu naar haar vriend in belgie en ga voor de rest niemand vragen of ze zin hebben om langs te komen.