Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb dat ook hoor Roxy, zit echt te wachten tot ie thuis komt, heerlijk met zijn 2tjes op de bank.

We worden echt van die huismussen ;)

2. Niet meer actief

Ja hier ook hoor! Soms vind ik het wel fijn om eens een avondje alleen thuis te zijn, maar tegenwoordig heb ik toch liever dat ie thuis is haha

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oh gelukkig, dacht al dat ik de enige was. maar misschien komt t ook omdat ie gister ook al weg was. toen moest ie trainen namelijk.

mijn hotmail doet raar, krijg geen mails meer binnen enzo

4. Niet meer actief

Kon net heel even niet op de site, nu doet alles het volgens mij weer...

5. ProudMum

hmm vaag, zelfs de berichten van vanmiddag geeft ie niet door

6. ProudMum

ik ga lekker op de bank hangen!

doei meiden

7. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Sorry, ik heb even geen fut om op iedereen te reageren, ik ben zo moe op het einde van de dag (eigenlijk ben ik 's ochtends al moe, door slecht te slapen). Ik heb een paar mooie buiken zien langskomen en ik zag dat er weer een paar meiden verlof hebben, leuk!

Vandaag hebben mijn vriend na enig getwijfel toch een babybjorn draagzak gekocht. Ik twijfelde omdat ik 1) bang ben dat we dan de kinderwagen niet genoeg zouden gebruiken, en 2) omdat ik een zeer gevoelige rug heb (ik heb scoliose, een vergroeiing van de ruggegraat). Om die tweede reden hebben we gekozen voor de duurdere versie die meer steun heeft aan de rug. Ermee thuisgekomen heb ik het ding meteen geprobeerd, met een grote teddybeer erin :) Maar dat ding hangt wel heel hoog, zodanig dat het ietsje voor mijn gezicht komt. Is dit normaal of is het omdat ik klein ben (1,60 m) of kunnen die riemen nog versteld worden? Tips van iemand die ook de babybjorn heeft zijn welkom.

Verder nog een dekentje + lakentje van One tree hill voor in de kinderwagen gekocht, omdat het in de aanbieding was.
    Ik weer helemaal gelukkig natuurlijk met deze aankopen voor ons kleintje.
    En o ja, mijn vriend was de boekenwinkel ingegaan en kwam buiten met een serie van 4 kinderboekjes die als titel de naam van ons meisje hebben (maar die ik hier nog niet wil verklappen). Dat vond ik wel heel lief, hij was ook helemaal opgetogen.

Dit weekend ben ik alweer 35 weken! Maandag eindelijk weer controle bij de VK.

Nog steeds geen foto's van Emi zeker? Ik ben wel erg benieuwd!

8. Niet meer actief

Juni, wat leuk van die boekjes met "jullie naam", ben benieuwd!

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

de dag is voorbij gevlogen. vanmorgen het halve huis gesopt (eindelijk) en daarna kwam mijn vriendin met haar dochter (6 mnd) op bezoek. zijn nog met zijn drietjes de stad in geweest. was onwijs gezellig, ookal liep ik te waggelen en voel ik het nu goed in mijn bekken en rug. maar het was echt leuk!

nu nog ff een gedichtje in elkaar draaien en nog wat laatste kadootjes inpakken. morgen vieren we sinterklaas! heb er zo'n zin in! Mijn stiefzoontje is er ook (komt om het weekend, hij is 5) en mijn dochter (bijna 3) krijgt er dit jaar voor het eerst echt iets van mee. leuk leuk leuK! mijn ouders komen ook en mijn broer + vrouw ook. kortom, hut vol, maar erg gezellig!

mamasu, mijn dochter is bijna 3. ik zie aan vriendinnen om mij heen dat een tweede erbij veel makkelijker is dan wanneer je de eerste krijgt. dit omdat je het wiel bij je eerste al vaak hebt uitgevonden en een stuk relaxter bent in de omgang met je baby. dat heeft me wel erg gerustgesteld! een vriendin van me zei dat ze bij de eerste op de wc zat en haar poep zat af te breken omdat haar baby huilde, en nu bij de tweede denkt ze, je wacht maar ff tot ik klaar ben.... :confused: :D :D Dat verschil zeg maar. ik heb er wel vertrouwen in. maar 12x op een dag voeden ga ik niet volhouden. dan wordt het snel de fles denk ik! maar volgens mij hoeft dat allemaal niet hoor.

Linda, jij ook gefeliciteerd met je verlof (toch?)

ehm...... verder ben ik het een beetje kwijt.. (voor de zoveelste keer)

oh ja, anita, maar 2 uur aan een stuk? das wel erg kort! jij zult nog jaloerzer zijn op de meiden die 10 uur slapen dan ik! (en ik ben al errug jaloers hahahaha).

meiden, ik ga babyboom kijken (had ik opgenomen) maar eerst nog ff dichten en kadootjes inpakken! tot morgen of overmorgen!

dikke kus
    Marij

10. Niet meer actief

Klinkt gezellig die sinterklaas bij jullie Marij!
    Ik heb helaas nog geen verlof, nog 2 weekjes werken...

Nog steeds geen Roy hier trouwens... Zou die nou niet snappen dat zn vrouwtje hier zit te wachten op haar eten?!

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb mijn frietjes op Linda! Hopelijk jij ook snel...

Fijn weekend allemaal, weet niet of ik er nog ben van het weekend.

12. Niet meer actief

Marij, goh,wat een herkenbaar to-do-lijstje heb je....

Joyce, het eten was heerlijk, vooral dat brood met knoflooksaus, mjammie. Mupke vind het ook lekker, die was volop aan het hikken :D

Meliske, beterschap meid!
    Vwb de lijst, ik vind het prima om dat ook bij te houden.
    Doe maar met een kleurtje, of via Pb, vind dat allebei prima. Nu houdt Linda de lijst bij, maar binnenkort neem ik het weer over.

Leuk Kristy zo'n ouderwetse wagen!

Meiden, irritant dat jullie zo slecht slapen! Ik slaap wel veel, maar word om de 2 uur wakker om te piesen, hihi! Soms duurt het wat langer dat ik weer slaap, maar het lukt wel. Pfieuw!
    Dat nachtbraken trek je slecht!
    Misschien scheelt het dat ik overdag niet slaap?

Missme, owjee, wat schrikken van die bloedingen!

Guppie, ja best gezellig he met zo'n klein groepje!
    Ik had gister een rokje aan en dan op de baarkruk is niet echt charming (zie je het voor je)
    En dan volgend jaar met alle kleintjes, ben zo benieuwd....

Anita, hier is de sex voor ons gevoel veel spontaner (als je al een tijdje bezig bent met zwanger worden let je stiekem toch erg op je vruchtbare dagen)
    en ik heb ook meer zin sinds ik zwanger ben :oops: en mannetje heeft er geen moeite mee.

Meliske, in een knuffelbeer?! Hihihi!

Berna, het is al avond nu, maar ik zou zeggen, ga ff liggen en kijk daarna ff hoe je je voelt.
    Wel irritant he, dat schipperen wat je steeds moet doen, als dit, dan dat, bla bla. Lichaam laat je even in de steek, nog even meid!
    Lees net dat je gaat afbellen, verstandig!

Anneliesje en Guppie, yes verlof!

Juni ben ook wel nieuwsgierig naar die boekjes....

Hier ook frietjes gegeten, jammie!
    Nog 5 uurtjes werken woensdag en dan verlof :whistle:
    Zit bij jullie die kleine ook zo hoog, pfff :rolleyes:
    En ze hikt maar en hikt maar, hihi! Wel een erg aanwezig kindje, vind het wel gezellig zal dat gevoel best missen denk ik.

13. Niet meer actief

Marieke, hier zit de kleine ook heel hoog, ik zit me soms echt te verbijten op de bank, pffff....
    Dan wil ik die bobbel echt naar beneden duwen, doe ik natuurlijk niet!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook zeker als ik rechtop zit en die hik inderdaad.. elke dag wel een keer hihi

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier al vanaf een uur of 7 vanavond gerommel in mijn buik. Het lijkt wel iets erger te worden. Echt zo'n zeurende buikpijn! zou dat indalen kunnen zijn? of oefenweeen?

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Meliske, hou maar even in de gaten of het regelmatiger en pijnlijker wordt! Als dat zo is: bellen! En als je ongerust bent natuurlijk ook.
    Anders zou ik inderdaad zeggen dat het mogelijk indalingsweeen zijn of oefenweeen. Die kunnen ook al flink pijnlijk zijn. Sterkte ermee in ieder geval!

Oh ja ik heb ook weer een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst...

17. Niet meer actief

Mooie buik hoor mamasu!

Ik heb ook elke avond wel wat last van gerommel, ik denk toch indalingsweeen en bandenpijn, oei das ook zo pijnlijk.

18. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wat hebben jullie weer een hoop gekletst zeg!
    Ik loop nog een beetje achter met lezen. Ben ergens bij de vissen blijven hangen...

Zag gisteren weer een bevalling op tv. Zie er steeds meer tegenop! Werd er vannacht zelfs wakker van. Twijfel ook steeds meer tussen ziekenhuis en thuis bevallen. Ben ik de enige die er zo tegenop ziet?

Vandaag verder erg druk bezig geweest thuis. Het is voor een deel weer aan kant en de was is ook ver gedaan. Moet alleen nu nog 4 wasmanden strijken. Bleeeeh!

's Middags kwam mijn schoonmoeder nog even langs en vanavond lekker patatjes gegeten en toen 2 uur in bad gelegen. Wilde daarna lekker tv kijken op de bank (moet echt vaker met voetjes omhoog zitten nu ivm vocht vasthouden), maar er was niks boeiends. Heb net dus maar even msn onveilig gemaakt. Weer een aantal mensen gesproken waarvan het lang geleden was dat ik ze had gesproken. Ben nu moe!

Lees morgen of overmorgen weer verder, beloofd!

19. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik heb ook zo'n raar gevoel sinds 2 uur gistermiddag.....nu gaat het beter en ik heb goed geslapen...
    ik zei gister tegen roland straks ga ik bevallen haha...op mariet haar verjaardag.

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    anita1975: laat je hubbie maar lezen dat manlief er hier zelf niet aan moet denken hihi hier dus al maanden geen lol tussen de lakens :)

Guppie: leuk hee dat je dat van de kinders gekregen hebt! doet een mens toch goed he!

marieke: hihi mupke vond het ook lekker :) fijn dat het lekker was meid!
    Hier zit de kleine al vrij laag... ook erg irrie als ie de hik heeft... :(

Meliske: als je het niet vertrouwd gewoon even bellen meid...
    Wij kunnen het helaas niet voor je zien wat het is...
    Hopelijk is het nu wat rustiger bij je!

busybusy: hier zie ik juist helemaal niet op tegen de bevalling, ik kijk er zelfs naar uit... (kan me ook niet snel genoeg beginnen nu hoor :D )

Hier vanmorgen dus alweer vroeg wakker, maar tja dat is niks nieuws...
    Gisteren hebben ze dus het asbest verwijderd dus weer een klusje geklaard hier hihi
    Vandaag weer een rustig dagje, strakkies eventjes met mama naar het dorp en vanavond bij vrienden op de koffie...
    De rest van het weekend lekker niks...

Ik merk wel dat ik nu de laatste weken steeds meer naar mn mamsie toe trek hihi vind dat wel gezellig lol

Ik ga zo even babyboom kijken via uitzending gemist, had het donderdag niet gezien...
    (word echt vergeetachtig nu)

Spreek jullie allemaal snellies weer lieverds, een heel fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina