Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

mamasu, mooie buik hoor...

nou meiden sorry maar ga niet op iedereen reageren, gister geen tijd gehad, te druk met de was en ff met mijn site bezig geweest wat niet wou.

alweer vroeg wakker hier maar er was een meisje die bij mariet sliep zich niet lekker voelde en over had gegeven.

maar goed zo kan ik de dag lekker mee nemen, straks taart maken en vanmiddag komt Mariet haar vader op visite...

vanavond de rest....
    misschien kan ik begin de middag nog ff wat cadeautjes halen voor sinterklaas.

fijne dag vandaag.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    morgen
    Mamas prachtige buik!
    Hier ook onrustig in de buik beetje beurs en ongesteldheidskrampen dus ik ga er vanuit dat ie aan het indalen is.
    ZOuden vandaag sinterklaas vieren bij mijn ouders maar mijn vader gaat naar Bruce Springsteen. Concert is een dag verschoven van gisteren naar vandaag.. dus wordt een weekje later. ZO even naar prenatal daar hebben ze opruiming

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik begrijp een hoop gerommel in de buiken hier!

Schijndelsvolk in heb eindelijk is ietsje beter geslapen 8 uurtjes met een paar x wakker worden maar wel weer vrij snel in slaap kunnen vallen.. heerlijk!

Busybusy Ik begrijp wat je bedoelt ik heb van de week ook een bevalling op tv gezien toen had ik zoiets van o, ja zo was het! En begon ik er ook wat tegen op te zien aan de andere kant, ik laat het maar gewoon over mij heen lopen. Dit was een zkh bevalling namelijk en dat heb ik toen der tijd als heel naar ervaren nu willen we thuis bevallen dus daar hou ik me dan maar en vast en dat het vast niet zo erg zal zijn :D ....Bla, bla :)

Hier gisteren samen met mijn dochtertje en de kleine in de buik stil gestaan langs te snelweg! Ik dacht wat trekt de auto langzaam op dus ik had al zoiets er gaat iets niet goed, ik heb de auto direct langs de kant van de weg gezet, en na een rondje auto kwam er rook bij de band vandaan aan de kant waar mijn dochtertje zat :confused: Ik gauw de kleine uit de auto gehaald en aan een veilige kant gezet, en toen de auto is bekeken. Gelijk de Anwb gebeld, binnen 15 min waren ze er! Mijn rem was vastgeslagen of zoiets aan 1 kant, schijnt vaker voor de komen bij dit type auto. De Anwb is welgeteld 10 min. bezig geweest en ik kon mijn reis vervolgen van 250 kilometer heen en terug! De man zei dat het absoluut veilig was anders had hij mij niet op weg gestuurd. O wat was ik gisteren blij met de Anwb! Ik heb ze nog nooit nodig gehad, maar o wat was ik gisteren blij dat ze zo snel kwamen. Zo dat moest ik nog even kwijt!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Jee Vivian, dat lijkt met schrikken! Gelukkig was de ANWB snel ter plaatse. Maar dat is echt iets wat je hoop dat nooit gebeurt, dat je stil komt te staan op de snelweg. En dat met een kleintje en een dikke buik. Gelukkig allemaal goed afgelopen!

Berna, Anita, Meliske: hoe is het nou met de rommelende buiken?

Busybusy: heerlijk, lekker in bad liggen! Wij hebben helaas zelf geen bad en dat mis ik dus echt enorm, vooral nu! Nou ja een warme douche is ook lekker.

Ons zoontje heeft gisteren voor het eerst op het potje geplast! Ben helemaal trots op hem. Dat zijn echt van die fijne mijlpalen! En nu maar hopen dat hij gauw echt zindelijk wordt.... Maar dat zal nog wel even duren!

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

vivian, das ff schrikken indd maar fijn dat de ANWB snel ter plaatse was en je kon helpen...
    wat een langer reis heb je gemaakt zeg...

ja het is hier nu rustig in mijn buik....zo maar ff rustig zitten, de kleine is ook nog niet zo actief, maar goed ik ben ook druk in de weer enzo dus misschien merk ik het ook niet.

komt net de TNT aan de deur met een pakje....ik denken wat zal het zijn, ik heb niks besteld...maar wel dus...haha het was het gips voor de gipsbuik....
    dus tussen kerst en oud en nieuw gaan wij lekker knoeien...
    Meliske...wanneer zou jij ook alweer een afdruk maken....oh en knip je het gips ook in stukjes...?

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Anita, gefeliciteerd met de verjaardag van Mariet!

7. Niet meer actief

Anita, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

Hier kon ik de hele dag niet op het forum, grr...
    Ben vanochtend naar de bieb geweest, leesvoer ingeslagen, heerlijk voor in mijn verlof! (nog 2 halve daagjes)
    Verder lekker een choco cake gebakken, mijn vader en zijn vrouw zijn ook op visite geweest, was heel gezellig! Ik zei de volgend e keer dat ik je zie, ben ik bevallen, raar idee is dat zeg!
    (mijn vader woont namelijk in Hoorn)

Verder vandaag nog 2 cadeautjes van Marco gekregen, de cd en dvd van Eros ramazotti en de blue-ray disc van pirates of the caraibean 3 (weet niet precies hoe je het schrijft).
    En hij kwam ook nog met 5 nieuwe visjes aanzetten.

nou fijne dag nog verder,

8. ProudMum

Mike is helemaal gek van pirates of the carribbean, pas maar op anders komt ie nog kijken bij je!

Vandaag plantjes gehaald voor in het aquarium en er in gezet. nu nog wachten op de visjes

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mamasu mooi buikje!

Ik ben zooooooo moe vandaag. Heb al de hele dag op bed gelegen. Ben nu wel gedoucht, maar eigenlijk wil ik er wel weer in...
    De baby is echt knetterdruk. Het is duidelijk dat er niet zoveel ruimte meer is, doet echt wel pijn aan de bovenkant, schoppen tegen mijn ribben en de baarmoeder.

Het is inmiddels december, nog een maand en dan zijn wij aan de beurt!

10. Niet meer actief

Anita, gefeliciteerd met je dochter!

Mamasu mooie buik hoor 8)

Guppie, idd, nog maar 1 mnd. whaaaahhhhh, gaat dat hard zeg!

Vandaag heb ik de Aventstartersset gekocht met magnetronsterilisator en zo'n easyfix klikgeval. Wel makkelijk hoor, klik in, klik uit zeg maar ;)
    Ik kom ook steeds voor jan met de korte achternaam bij de hema, heb een hoeslaken nodig en die is niet leverbaar geloof ik, blergh! Online is ie er ookal niet, irritant!
    Nu ben ik moe, ga ff lekker lui op de bank, fijne avond allemaal :D

11. Niet meer actief

Ow, hihi, wat ik helemaal vergeet....
    We hebben de geboortekaartjes besteld, krijgen zaterdag een proefdruk, spannend! Is dat ook maar klaar!

En ik kwam bij de thuiszorgwinkel voor een ondersteek, al helemaal klaar om weg te gaan, mag je 'm maar 7 weken houden. Dus 3 weken vantevoren pas ophalen.
    Goh, ben geloof ik iets te enthousiast.... :confused:

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anita van harte!

Haha Marieke das inderdaad enthousiast.. Mark gaat volgens weekend de klossen en po halen dan ben ik 36,5 week en dan moet het ook geloof ik zo'n beetje...
    net bij de Hema leuke roze pyama en een bigshirt gehaald

13. Niet meer actief

ja, kom ik aan met m'n 33 weekjes, hihihi!
    Schiet voor jou al erg op Berna, spannend! :D

Heerlijk shoppen bij de hema, heb daar ook maar een zooi snaai gehaald voor woensdag om te trakteren op werk, jammie :p

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Oe lekker ja!
    En bij prenatal nog leuk mandje gekocht een hanger voor aan de deur van Draakje met ik slaap en ik ben wakker haha en een hoeslakentje

Ja schiet nu inderdaad wel op tijd gaat snel!

15. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart

Sex wat was dat ook alweer...... Mijn mannetje heeft echt al vanaf 4,5 maand echt geen zin meer we hebben dus echt al bijna half jaar geen sex gehad..poeh klinkt helemaal lang als je het zo zegt en dat terwijl ik juist onwijs veel zin heb...maar goed na de bevalling hoop ik dat het snel veranderd! want......

16. ProudMum

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    ben ergens bang dat het dan nog niet goed komt......
    Heb nou eenmaal een mannetje wat in tegenstelling tot veel andere mannen, weinig tot bijna geen behoefte heeft zowieso al...

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    Hoop gerommel overal zeg. Meiden die verlof hebben, geniet er lekker van hoor! Ik mag dinsdag weer naar het vu. Zit nu alweer met allerlei enge dromen (slaap je eindelijk heb je nachtmerries) dat de vergroting groter is geworden of dat er nog andere dingen gevonden worden.
    Vandaag laminaat in de hal gelegd. Is nog niet helemaal af...plinten en zo, maar ik ben zo trots op mn mannetje. Hij heeft echt twee linkerhanden maar heeft het wel in zn eentje gedaan!

Donderdag laatste werkdag.....ik kijk zo uit naar mn verlof!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Lefbekkie kan me voorstellen dat je daar nachtmerries over hebt! Ik hoop zo voor jullie dat ze helemaal niets meer vinden... Ik ga duimen!

Over nachmerries gesproken, ik droom al een paar nachten zo raar! Ik droom steeds dat het oorlog is en dat iedereen om me heen doodgeschoten wordt... En ik kijk al een tijdje helemaal geen actie of horror films meer. Vannacht kon ik gelukkig wakker worden en even mijn gedachten verzetten, ik word zo somber van die dromen!

20. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he allemaal,

Anita gefeliciteerd met je dochter!
    Tjee wat een gerommel al her en der. Mijn Kruimeltje is de laatste weken erg druk, is volgens mij met een voetbalTOERNOOI bezig, hahaha.

Ben nu weer iets beter te pas maar heb vanmiddag echt zeker een uur onafgebroken liggen janken, om.... ? (geen idee). Met mijn heupen gaat het niet zo fijn, kan steeds moeilijker lopen en weet me geen houding te geven met het zitten/ liggen. Maandag maar direct de fysio bellen wanneer ik nu kan beginnen (zouden me vrijdag al weer bellen eigenlijk).
    Maar goed, ik ben weer iets beter te pas en doe lekker helemaal niets meer vanavond! Beetje hangen op en rond de bank. Meiden fijne avond nog!

Liefs Marije

Deel Deze Pagina