Lefbekkie: Heerlijk bijna verlof, geniet er maar lekker van. Mariekepieke: geeft niks hoor ik ben ook zo enthousiast Anitadejong leuke cadeautjes hoor! Marije78 wat naar dat je zoveel last hebt, ik hoop dat de fysio je kan helpen en een paar goeie tips heeft. Vanavond alvast sinterklaas gevierd met mijn nichtjes, was natuurlijk erg gezellig. Blijft toch erg genieten als je ziet hoe die kleine meisjes in het hele gebeuren opgaan. Verder had ik vandaag een poets bui komt niet vaak voor bij mij, maar heb het idee dat ik toch weer iets teveel heb gedaan, heb het gevoel dat mijn hele onderkant los zit en zo uit elkaar valt. Nou ja, zo lekker lang uit op de bank en morgen is er weer een dag. Oja de foto`s van mijn creatie op de babykamer staan in mijn album. Op de andere muur heb ik ook nog wat geklodderd die foto`s komen morgen wel heb ik nu geen zin in. Liefs Sonja
Meliske is bevallen! Gefeliciteerd meid! Goh was dat gerommel gisteravond toch het begin van je bevalling he.... Ik hoop dat alles goed gegaan is en wens jullie alle geluk van de wereld! En hopelijk mogen we hier binnenkort alle details horen....
Wow, wat lees ik nou, Meliske bevallen! Gefeliciteerd Melissa en Jurgen! een dochter! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, liefs Anita
Jeetje zeg denk je dat het indalingsweeën zijn ofzo beval je dag erna! poeh.. maar bij mij is dat gerommel niet doorgezet hoor die van mij zit er nog wel even
Ben helemaal perplex, nu al weer een januari-mama die al bevallen is Ben zo benieuwd naar bericht van haar en natuurlijk Missfrodo 8) Loekie2 bedankt voor het doorgeven!
Hier ook benieuwd naar de foto's van alle net geboren beebjes. Had Melissa al gezegd welke naam ze de kleine zouden geven? Ik probeer het terug te vinden. Weet dat we het een tijd geleden over namen hadden, maar kan het nergens meer vinden. Weet ook verder niet of zij al wel een naam bekend had gemaakt...