Joyce, ik zie dat jij ook met heel veel vragen zit. Ik denk dat ik mijn vragen maar eens opschrijf om morgen aan de VK te stellen. Ik merk dat ik heel onrustig ben geworden, omdat het kindje op zich nu al kan komen (er zijn er al 2 geboren hier dus), maar het kan natuurlijk ook nog op zich laten wachten tot 16 januari (ik ben 6 jan uitgerekend en je mag 10 dagen overtijd gaan voor ze inleiden). Zo willen mijn schoonouders bijvoorbeeld over 2 weken nog deze kant opkomen en dan moeten ze dus weer een nachtje blijven logeren. Maar ik ben zo bang dat ze hier zouden zijn als mijn water breekt of als mijn weeën beginnen want ik zou dan absoluut niemand rond me willen, behalve mijn vriend natuurlijk. Ik vind dat heel stresserend, het idee dat ze nog komen en dat het dan al zou kunnen beginnen. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar morgen, bij de VK. Hopelijk kan ze iets zeggen over of ons meisje al is ingedaald en of ik al verweking heb. Dan heb je tenminste een beetje een idee over de vooruitgang. Ik ben trouwens weeral snotverkouden, 2 weken geleden ook al een week. Het zal de vermoeidheid wel zijn. Ik moet nog een onderzoeksvoorstel schrijven dat ik eind januari moet indienen en daar zal ik nog wel de hele maand mee bezig zijn, terwijl ik eigenlijk zou moeten rusten. Bleh!
Ik ben even alles vergeten, Melis, gefeliciteerd met jullie meiske, Dayenne! Heerlijk voor jullie Ben er helemaal van ondersteboven, Mark ook, hij zei al nu kan het echt gaan gebeuren he? Hier ook al een dag gerommel, denk van het indalen af en toe soort kramp en onze frummel is heel druk, net of ie een weg aan het zoeken is! Fijne zondag allemaal nog!
Dat gevoel heb ik de laatste week ook vaak, dat de kleine met haar hoofdje een gat wil boren naar onderen. Zou dat het gevoel van indalen zijn? Echt krampen heb ik nog niet gehad, ja soms, maar dan heel kort maar.
Juni, ik ga er maar vanuit dat het het indalen is. Dinsdag weer naar de vk, dus dan horen we het wel!
Anneliesje, ik ga er ook maar vanuit dat die krampen, van het indalen is, ik heb toch wel elke dag een momentje van krampen. En soms als ik ga lopen dan ga ik door mijn bekken heen lijkt het wel.
We waren gisterenavond bij vrienden en zij is toch wel ervaringsdeskundige met 3 kinderen. Ze had ook altijd zo'n last van het indalen zei ze... Ik lig vandaag lekker met mijn pyamabroek aan op de bank, toch geen weer om naar buiten te gaan! Alleen komen mijn broertje en zijn vriendin eten, heb helemaal geen zin om in de keuken te staan.
Juni: Als jij je niet prettig voelt bij het feit dat hun blijven logeren, moet je dat ook gewoon tegen hun zeggen hoor! Laat je morgen wel eventjes iets weten als je van de vk terug bent? Anneliesje: fijne zondag meid... En eet smakelijk strakkies... (anders gewoon een bezoekje aan de frietboer of iets dergelijks als je niet in de keuken zoekt te gaan staan) Hier ga ik zo ff lekker (jaja ook in pyjama) een filmpje kijken of zo hihi Een lekkere dag idd om niks te doen
Ja, inderdaad een dag om in pyjama te zitten en te luieren. Ik zit wel in een makkelijke broek, maar zit wel de hele dag achter de computer te werken. Joyce, ik zal morgen iets laten weten na de VK maar het zal pas 's avonds zijn vrees ik. Ik heb om half 3 nog een afspraak in de stad (en aangezien de VK ook in de stad zit kom ik tussendoor niet meer naar huis). Heeft iemand nog iets van Anika gehoord de laatste tijd?
MELISKE GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE MEISKE! Echt super en dayenne wat een originele naam zeg, heb ik echt nog nooit gehad. emotioneel zal het ff blijven, maar dat mag ook! Geniet lekker van jullie meisje en vertel haar later dat ze ook een hele mooie stoere grote zus had. Linda, ik denk dat mannen daar toch minder makkelijk over praten als vrouwen, rust toch meer een taboe op. Zeker omdat de standaard bijna lijkt dat mannen altijd wel willen..... Nou hier precies andersom. Al verzint hij gelukkig geen smoezen, maar blijft lastig. goed ga me er na de bevalling wel weer s druk om maken, de laatste dagen heb ik zelf ook bar weinig zin dus dat scheelt. Meiden niet teveel rommelen nog hoor, beste is toch laten zitten tot januari! Vind het bijna spannend worden om in te loggen....wie zal de volgende zijn haha!
Ik lees net ergens dat indalen op zich niks zegt over of de bevalling nog lang op zich laat wachten of niet. Wat wel iets zegt is of je al opening/verweking hebt. Ach ja, we moeten allemaal nog wat geduld hebben en de natuur zijn gang laten gaan. Maar spannend is het wel!
Meliske: Van harte met jullie meisje Dayenne! Geniet er lekker van samen, jullie hebben het verdient!
Meliske van harte gefeliciteerd met jullie dochter Dayenne! Verder niets te melden... Ik wilde gisteren al reageren hier maar toen viel internet steeds weg en ben ik er maar mee gestopt. Pff en nu moe dus tot de volgende keer maar weer
Melissa en Jurgen, Van harten met jullie meisje Dayenne! Wat een prachtige naam en fijn dat de BV ook begint te lopen! Wat kan het snel gaan dan he? IK WIL OOK!
Joyce, als je het vruchtwater op kan vangen vindt de vk dat zeker fijn! Maar als het niet lukt, dan niet hoor Ben toch wel blij dat we die cursus samen bevallen doen, weet nu toch al wel aardig goed wat me (ons) te wachten staat! Dat vruchtwater verhaal hebben we iig uitgebreid besproken. We zijn vanmiddag nog even naar de stad geweest, maar ik kon het niet lang volhouden. Kreeg steeds knetterharde buiken met pijnlijke steken/krampen. Ik irriteerde me ook ontzettend aan brutale mensen met parapplu's die me steeds omver liepen, heb echt lopen mopperen... Ik ging altijd wel aan de kant voor waggelende zwangere vrouwen, maar blijkbaar is dat een uitzondering. Heb nog wel 2 oililly maillots gescoord in de uitverkoop voor de beeb. Ik vind dat zo ontzettend leuke kleding, maar duuuuuuur....
Guppie, ik heb het vaak dat als ik met mijn toeter debus in kom bepakt met boodschappen dat ze naar je kijken en dan doen of ze niks door hebben! zooo irri
oh roxy hou op, ik kan me daar zo over opwinden! Vanmiddag een kakwijf met 3 tienerdochters zo klik klak klik klak tegen me aan liep ze! Ze ging gewoon geen meter aan de kant. Rinaldo vroeg of de straat van haar was, nou je had moeten zien hoe ze keek... We lopen dan toch verdorie allemaal in de regen. Pfff ik moet er echt maar over ophouden. Weet wel dat ik de rest van mijn leven altijd aan de kant zal gaan voor zwangere vrouwen en dat ik voor ze opsta in de bus (deed ik altijd al)!