Hier ook die irritatie hoor.. van de week voor ons liep een vrouw met haar zoontje en die zat de hele tijd al te etteren en te rennen enzo op eengegeven moment bleef hij abrubt stilstaan en knalde dus tegen mijn buik aan.. en die moeder zei niks! Dus ik keek haar heel boos aan zegt ze: dat heb je op een winkelcentrum he! Nou ik werd me toch giftig ik zei dat ze wel gewoon haar kind onder controle kon houden! En inderdaad mensen die ineens omdraaien tegen je aanbotsen en ook niks zeggen van sorry ofzo wat een lompe lui nu valt het me pas op
tjemig zo'n reaktie terwijl die moeder zelf ook zwanger is geweest... Ik snap dat niet hoor. Je hoeft toch niet alles goed te vinden van je kind!
Ja al had ze alleen maar tegen haar kind gezegd dat ie even uit moest kijken ofzo pfff Ik doe dat al met de hond als ze aan iemand snuffelt waarvan ik niet weet of ze dat willen zeg ik al Senna niet doen maar ja...
net als rennende kinderen in een winkel! AAAARGHHH! op mijn werk zei ik er altijd wat van. rennen doen ze maar buiten en niet in een winkel!
Idd Berna, ik zeg al rustig tegen Sarah als ze nog maar naar iemand kijkt! Mijn ouders hebben ook vaak brutale kinderen in de winkel, die gewoon fruit pakken en het opeten en dan wordt er ook niks van gezegd. Laat staan dat kinderen tegenwoordig nog dankjewel zeggen als ze iets krijgen. Kan je wel vertellen dat die van ons dat wel gaan zeggen!
soms zie je echt kinderen en dan denk jebij jezelf; zo word de mijne echt niet! Die van mij leert u te zeggen tegen ouderen, dankjewel te zeggen, opstaan in de bus voor oudjes etc, etc
Nou hier ook.. of iig ook even gedag zeggen als je weggaat ofzo als ik dat soms zie bij vriendinnen.. en er doorheen bleren als je zelf aan het praten bent.. zucht.. ik hoop dat het ons wel lukt om ze zo op te voeden haha
o die kleine heeft de hik erg irritant als je achter de pc zit.. ga zo maar eens pasta koken.. ik denk ik wacht eens misschien bied Mark aan om te koken maar zit er niet in denk ik.....
Het is druk vandaag hier! Hier ook 1 met erg vaak de hik, gisteravond wilde ik gaan slapen, lag gewoon te schudden in mijn bed!
af en toe he zucht.. oke hij stofzuigt en laat de hond nu meestal uit maar verder doe ik nog álles in huis en dan nog zegt ie dat ie het maar druk heeft.. ja is ook zo naast zijn werk, maar ik heb wel zoiets van hoe moet dat dan als ik bevallen ben en niet meteen na 3 dagen op de been ben? En dan heb je er nog een druktemaker bij ook... hmmm
hahaha, ik zei tegen marco, mag ie op rtl4 life and cooking begint zo, weet je wat ie zegt: Zeg aniet, wanneer ga jij eens life and cooking? ik heb honger! (meneer zat zelf op de ps3 te spelen)
Guppie: thanks voor het antwoord, ga voor de zekerheid maar gewoon wat bekertjes boven neerzetten hihi Roxyrox: Oh kan me daar zo kwaad om maken he... ik sta altijd op als ik iemand zie die of ouder is of zwanger is... Ik weet wel dat die van ons idd mensen met u aanspreekt en altijd netjes dank je wel dient te zeggen... vind het zo verschrikkelijk als ze in de winkel bijv. een worstje of iets krijgen en er kan geen dank je wel vanaf... als die van ons dat niet doet pak ik het af en eet ik het zelf op of gooi ik het weg... GRRR gelukkig zijn Arjan en ik het over dat soort dingen heel erg eens... Hier net visite gehad van mn zwager en zijn vriendin... weer gezellig zitten kletsen... Nu zo pizza in de over en dan lekker tv kijken...
*zucht* die van mij begint gelukkig zelf met zijn eten hihi Mijn hormonstertjes zouden dat nu ook nie aankunnen hoor hihi
Die kleine van ons moet ook zeker oudere mensen met u aanspreken en als hij iets krijgt dank je wel zeggen. Wij hebben ook zoveel aso's op mijn werk,er staan af en toe snoepjes op de balie, vraagt zo'n kindje, mam mag ik een snoepje? moeder zegt ja, en vervolgens pakt dat kindje gewoon een hele hand, nou dat gebeurt bij ons ook niet hoor! (of ben ik nou zo streng?)