Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    nee je bent niet streng, je wilt gewoon dat je kind fatsoenlijk is!

2. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    laat ik het anders zeggen, zich fatsoenlijk gedraagt!

3. Niet meer actief

Ja precies, netjes toch!

4. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik heb me deze week in de stad inderdaad ook geƫrgerd aan mensen die niet opzij gingen voor een zwangere vrouw (ik dus). De bus of de tram neem ik nooit dus daar kan ik niet over meeklagen:)

Roxy, is je hutspot gelukt? Ik heb het ook nog nooit gemaakt omdat ik het niet lust. Mijn moeder had gisteren een pan mee die ik net heb opgewarmd voor mijn vriend.

Ik ben ook benieuwd naar foto's van de kleine Emi en Dayenne. Zou Emi ook nog in de couveuse gemoeten hebben?
    Opmerkelijk dat het allebei meisjes zijn die te vroeg geboren zijn, maar dat zal wel toeval zijn.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, die hutspot was niet te vreten!
    na 3 happen heb ik het weggegooit. mike vond het wel ok, maargoed hij is wat dat betreft een vuilnisbak. hij eet alles of ie t nou lekker vind of net.

Hier geen life & coocking, meneer heb dat pokkeding ALWEER aan staan. klokslag 7 uur gaat meneer rtl voetbal kijken en dan mag ik blij zijn dat ik om 20.30 crime scene mag kijken!

weetje, mensen met dat soort kinderen hebben altijd commentaar op de kinderen van anderen. Alsof zij zoveel beter zijn!

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    roxyrox: balen van je hutspot meissie... en dat rotkreng wat weer aanstaat kennen we... GRMPF hier dus ook...

En idd mensen met zo'n kinderen maken het meeste commentaar... Word daar zo moe van he...
    Nu met die hormonsters die door mijn lijf gieren heb ik dat al een paar keer tegen zo'n mensen gezegd... (hihihi :evil: )

7. ProudMum

ik zit er niet zo mee hoor dat het niet lekker was! Heb nu een lekker broodje op met een eitje.

Las vanmorgen in een boek dat je ook oefenweeen in je rug kon hebben. dat verklaart dus dat rare gevoel in mijn onderrug wat ik van de week had. het kwam en ging, voelde vervelend en was ook zo weer weg!

Hoop niet dat het betekend dat ik dan rug weeen krijg...

8. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi je bent dus niet zo'n hutspotfan ;)

Wat betreft die weeƫn zou ik het niet durven zeggen... staat er niet ergens iets op internet?

9. ProudMum

o dat zal vast wel hoor! maar was meer gevoelsuiting dan nieuwschierigheid hiihi

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden. wat kletsen jullie veel zeg, ik heb vanmiddag ff geslapen.
    Ga zo chinees eten, is roland halen....
    Ik koop meestal kant en klare hutspot, van die zakjes die je gewoon moet koken.

En mensen die zich niet storen aan een zwanger, grrr... ik kan me er ook zo kwaad om maken, zeg het ook gewoon hardop dan.
    Mijn kids moeten u zeggen en lisa zegt netjes dankjewel bij de bakker als ze een spekje krijgt...

rennen door een winkel doen mijn kids niet, lisa loopt wel eens een andere kant op maar ja ze loopt gewoon rustig.

Mooie naam indd Dayenne. fijn dat de bv al loopt

verder reageer ik ff niet hoor...heb een druk weekend gehad, vandmiddag ruzie met mijn ouders...heeeeeeerlijk en ik krijg de schuld....nou ja ze zoeken het maar uit.

dinsdag komt de intake van de kraamhulp....zal mij benieuwen.
    trouwens hier net onder het slapen nou ja bij het wakker worden weer wat last in mijn lies, maar lopen gaat nog...

nou tot snel maar weer....oh ja merkte vanmiddag ook dat de kleine de hik had hihi vond het wel leuk...en roland heeft het ook ff gevoeld...

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

als je vliezen breken onder de douche merk je het trouwens wel hoor...had ik met lisa ook, ik voelde gewoon iets in me knappen en zo merkte ik ook dat er wat uit liep. In het zh staan kleine bekertjes in douche/wc dus die heb ik gepakt om wat op te vangen....
    bij mijn andere 2 is de bevalling met weeen begonnen....
    bij lisa had ik wel rugweeen maar echt last had ik niet.....

12. Niet meer actief

Meliske en man gefeliciteerd met jullie meisje!
    Lekker genieten nu!

13. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    jeetje, elke keer als ik een dagje niet kom is er een baby bij!

MELISKE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DAYENNE! wat onwerkelijk zeg! ze is uiteindelijk 5 weken te vroeg? ben zo benieuwt hoe alles is gegaan, hoe zwaar ze is, en hoe het met jullie gaat! wat zal het onwerkelijk voor jullie zijn, eindelijk een gezonde dochter in je armen! wat fijn dat ze op danischa lijkt. dat geeft toch helemaal niks, lijkt me zo speciaal! geniet ervan meid! hoop dat je kleintje snel mee naar huis mag!

ben helemaal van mijn apropos... haha. leuk hoor, weer een kindje erbij en alles gaat goed! who's next?

morgen mag ik weer voor controle. heb de bibbers. manlief denkt dat ik moet blijven, ik denk dat ik weer naar huis mag. morgen horen jullie meer!

dikke kus
    Marij

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    succes morgen meid, hopelijk hoef je niet te blijven!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij succes morgen!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hihi ik mag wel in mijn handjes knijpen als ik het zo lees... Mijn mannetje heeft een DS, dus geen last van met tv kijken, kijkt geen programma's die ik stom vind en hij doet echt alles in huis. Ik doe nog net de was zelf, maar de strijk doet hij meestal ook al. Het enige wat ik moet vragen is of hij met Sarah wil lopen, die zeurt ook niet dus ze wordt snel vergeten.
    Normaal draag ik echt mijn steentje wel bij hoor, maar krijg tegenwoordig bij alles een harde buik. Zelfs als ik gewoon opsta.
    Morgen maar even bespreken met de vk!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Van mij een psp das inderdaad erg handig haha

18. ProudMum

Ik heb morgen eindelijk mijn DS!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij succes morgen!

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Fijne man heb je guppie... die van mij stopt met moeite de was in de droger (omdat ik niet met een zware mand met was naar de zolder loop) en stofzuigen wil ie nog wel eens doen...

Voor de rest... NIKS echt helemaal NIKS...

Deel Deze Pagina