ja die mannen ook met hun speledingetjes...kan er hier helemaal over meepraten, denk dat als ik kom schat de kleine komt eraan het is begonnen als hij bezig is dat hij dan toch nog eerst zijn spelletje wil afmaken haha. Net lekker moussaka op, was heerlijk. Mannetje is ff minder bezig met de kleine snap het ook wel is voor hun veel verder weg allemaal en zelfs dat getrappel en bewegen van mijn buik went. Dinsdag mogen we weer in het VU opdraven echo en controle, ben benieuwd. vanaf wanneer gaan ze inwendig kijken? fijne avond nog, ik ga nog even een paar verslagen doorwerken! Marij ik duim voor je, hoop dat je nog ff gewoon naar huis mag hoor!
jij ook succes lefbekkie, hoop dat het allemaal hetzelfd eis gebleven...en inwendig kijken doen ze niet altijd hoor. je bent ook al bijna 36 weken dan...spannend hoor
Joyce, ik vraag al 4 weken of ie de ramen wil zemen........ Maar wacht maar als ik een DS heb en zijn sokken zijn op in de sokkenlade.......
haha ja idd, die van mij kan zo de was nog in de droger doen anders heeft ie een nat pak aan morgen hihihihi (mag hopen dat ie m vergeet )
hihi hier staat ie al aan, maar meer omdat mijn broeken in de was zitten en ik anders morgen in een joggingbroek over straat moet......
haha ik heb er gelukkig nu niks van mezelf in zitten (nu alleen legergroene pakken enz) Dus hoop echt dat hij het vergeet (hihi krijg een gemene bui hihihihi)
haha kan natuurlijk nu ook gewoon de was uit de machine halen... hihi en vast boven neerzetten hihi... (ziet hij m niet in de wasmachine zitten hihi en dan vergeet ie het zeker lol) OOOOOOOH dat zullen we maar niet doen hihihihihi denk dat ik dan de gehele week ruzie heb hihi Hier begint het weer erger te "rommelen"... *hoopt zo dat het nu doorzet*
zou wel fijn voor je zijn als het doorzet he? Maar het is niet de bedoeling dat we allemaal de trend van Esther en Melissa doorzetten en allemaal in December bevallen!
haha nee idd, het is beter van niet.... Wil wel een mooie deal maken met jullie Beval ik deze week en dan mogen jullie gewoon lekker wachten tot januari hihihihi
nou ja zou wel leuk zijn dat we allemaal wat eerder bevallen he.... hoop dat het voor jou ook eens door zet joyce...
hihi thanks... doe maar lekker allemaal flink duimen voor me hihi dan duim ik voor jullie dat jullie kleintje lekker in Januari komt hihi Ik ga nu lekker boven tv kijken dames... Tot morgen allemaal weer... fijne avond allemaal!
Hallootjes! Joyce, je maakt het wel spannend hoor met je gerommel.... Marij, succes morgen! Ow, ben zo benieuwd naar bericht over Emi en Dayenne! Gruwelijk als je zo nieuwgierig bent! Hihi, moest wel glimlachen om jullie opvoedideeën. Helemaal mee eens! Wat kunnen mensen lomp zijn he! In de bus stond een hele oude man voor mij op terwijl er allemaal tieners inzaten verder Kan ik me gruwelijk aan irriteren! Nah ja, kan je uren over doorgaan van dat soort voorbeelden. Nu ff lekker genieten van een kop thee met melk (jaja, kindertjesthee, mjammie!)
Jeetje alweer een bevallen, mijn mond valt open. Ik schrik er gewoon van, wat als ik de volgende ben, ik ben nog helemaal niet klaar! Meliske en Jurgen van harte gefelliciteerd met jullie dochter, geniet lekker van elkaar!!!
Idd Roxy, te bizar! Zijn wij dan zo raar ga je dan bijna denken?! Welke normen en waarden hebben zij gemist.....