Linda: gelukkig binnen 2 weken je intake... Had vannacht toch iets raars. Ik moest naar de wc en moet dan altijd zo'n beetje uit bed rollen. Toen ik op mijn zij lag had ik net zo'n soort dwarse tentstok op mijn buik. Het liep helemaal in een punt. Weet dat dat de beeb zijn zijkant was, maar zag er zo vreemd uit.... Ik ga even koppie thee drinken. Hopen dat ik er moe van wordt en zo toch echt nog even 2 uurtjes of zo kan gaan slapen. Vanavond lig ik ook niet vroeg in bed, want dan heb ik yoga en als ik daarvan terug kom ben ik altijd weer wakker door de wind en regen waar je weer doorheen moet(terwijl als je daar die ontspanningsoefeningen op een matje moet doen ik altijd bijna in slaap val).
Hallo dames, Busybusy en Joyce, wat een gerommel weer 's nachts met jullie zeg! erg vervelend. Kijk ik gisteravond naar mijn voeten, stonden ze gewoon helemaal strak van het vochtvasthouden (vind ik zo'n eng gezicht) dus meteen die pootjes omhoog, maar dat zit dus gewoon voor geen meter, want daar krijg ik last van mijn rug van. Nu is het weggetrokken, maar vanavond kunnen we weer lachen denk ik. (grrr) Zo weer werken, blehhhhh....
zo, terug van boodschappen doen. word ook steeds vermoeiender moet ik zeggen. kan zo weer de douche onder omdat ik zoveel zweet nu!
hey meiden, hier is het bed opgehoogt.wel lekker hoor! het hele weekend overdag best druk geweest en 's avonds,nu 2 nachten,oefenweeen.nu kan ik echt merken dat bij mijn man zijn geduld op is,hij kan niet wachten tot de bevalling begonnen is. ben ik het weekend te druk om bij te lezen zie ik dat er een kleine meid geboren is gauw alles in sneltreinvaart terug gelezen... meliske en man van harte met jullie dochter. dayenne mooie naam hoor! geniet lekker van jullie meisje
Hoi! MELISKE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER. GEWELDIG NIEUWS! Hier gaat alles zijn gangetje. Vannacht weer raar gedroomd, ik werd kletsnat van het zweet wakker. Ik droomde dat ik een postnatrale (schrijf je dat zo) had gehad na de bevalling en dat de uk bij anderen in huis was. Daar werd de uk verwaarloosd en ik probeerde in mijn droom alles mee te nemen om zelf de zorg weer te doen. Manlief drukte me vanmorgen op het hart om hem wakker te maken als ik zo rot droom. Gelukkig schopte de kleine vannacht ter geruststelling. Ik moet nog 3 weken werken, zucht! Ik heb biijna met een griepje te maken, ben onwijs misselijk en zweet onwijs. Vanmiddag nog 2 uur invallen ook. De kinderen zijn nu heerlijk aan het werk (1 van mijn favoriete klassen).
kristy, jij ook al oefenweeen? ben jij ook van plan om in Dec te bevallen? San, we slepen je er wel doorheen hoor die laatste 3 weekjes! Wel vervelend zo'n droom!
Thanx roxy. Morgenmiddag heb ik me afgemeld voor een vergadering. Woensdag droppen de 2e klassers op het strand i.v.m. de Sint (ik zit in het strandpalviljoen). Ik ben mentor van een 2e klas. Donderdagmiddag vergadering tot 16.30.
lekker uitwaaien op het strand! moet het alleen niet zo'n dag als gisteren zijn! En anders blijf je lekker met een warme choco binnen!
Hoi, Ik ben vanmorgen naar de VK geweest en alles was goed. Mijn bloeddruk was 100/60, urine was goed en er is nog eens bloed geprikt en een kweek genomen om te controleren op groep B streptokokken ofzo. Ons meisje ligt al weken met haar hoofdje naar beneden en dat was nog steeds zo. Links ligt de rug en rechtsboven de voetjes. IK had ietsje verweking nu maar nog geen opening en het kindje is nog niet ingedaald. IK heb zo het gevoel dat het nog niet meteen zal indalen. Het zg er alleszins nog niet naar uit dat ik meteen zou gaan bevallen. Gisterenavond was ons beebje weer heel druk; ik kon er niet van slapen. Over 2 weken mag ik bij de gyn op controle en dan is het weer mijn eigen gyn, ze is dan terug uit bevallingsverlof.
Fijn dat alles goed was Juni! San, het wordt best zwaar nu allemaal hè? Ik ben blij dat ik mn verlof een weekje eerder in heb kunnen laten gaan in ieder geval!
juni, fijn dat het goed was en leuk dat je bij je eigen gyn terrecht kan... san, leuk zeg met dit weer een dropping op het strand haha...lekker dat jij binnen zit.
anita1975: helaas neemt het niet in sterkte toe het blijft wel rommelen dat wel... Fijn dat je wel goed slaapt meid, lekker van genieten... Linda: fijn dat ze zo reageerd... nu dus even afwachten wanneer ze bellen... ennuh rare dromen heb jij Busybusy: das wel balen idd... hier ook al die tijd wakker gezeten... Hadden we samen de nacht door kunnen komen... anitadejong: vervelend hee dat je zoveel vocht vasthoud... san0976: balen hee dat je zo vervelend droomt... juni: fijn dat alles in orde is meid! toch elke keer weer een geruststelling he! Hier net moeders op de koffie gehad... die zag al meteen aan me dat het nog aan het rommelen is... die heeft de kleine uk toegesproken dat ie pas volgende week mag komen van haar ivm de sint... hihihihi Zit mezelf nu gruwelijk te vervelen... maja dat zijn we ook wel weer gewend...
san wat kun je raar dromen in je zwangerschap hè. jemig meid,nog 3 weken werken...knap hoor dat je het zo volhoud. roxy de kleine zit heel erg onderin.soms is het net of ie op de deur klopt van hallo ik wil eruit .best een vervelend gevoel als je loopt,je moet dan echt even stilstaan.en de mensen maar raar kijken mijn man denkt half december en ik hoop dat ie nog even blijft zitten ach hij komt wanneer hij vindt dat het tijd is.alles is klaar. juni fijn dat alles weer goed is. doen ze bij jou inwendig onderzoek? linda jij droomt ook al zo raar de hond borstvoeding joyce praat jij ook met de kleine. ik ook en dan echt in de zin van nog even wachten hoe langer hoe beter
Linda, de hond zal het best lekker vinden hahaha! Die oefenweeen hoeven niks te zeggen hoor. De een voelt ze en de ander niet, het is echt normaal om 5 of 6 weken voor je bevalling oefenweeen te hebben. Bij mij is het blijkbaar weer rustig geworden, werd heerlijk rustig wakker. Hoe ik in slaap gevallen ben weet ik niet, want ik had echt veel krampjes en steekjes. Vandaag nog een rustig dagje, mijn mannetje is op maandag altijd thuis en nu vind ik dat wel erg gezellig! Straks nog even langs de vk! (hebben jullie al zin in kerst? Ik heb zo'n zin om het huis in kerstsfeer te brengen, straks ook even naar het tuincentrum!)
Juni fijn dat alles in orde was! orgen mag ik weer jaa ik wilde het weekend de boom al zetten had supergave ballen bij intratuin gehaald beetje barokstijl ( erg duur haha) maar ik heb nog even geduld.. wel lichtjes in de takken in de grote vaas dus beetje kerstsfeer is er al Zo weer terug van de fysio was op de fiets pff valt niet mee door die wind nu...
kristy: je wilt niet weten wat voor gesprekken ik met onze uk voer hihi Heb hem al verteld dat ie er best wel uit mag komen, dat hij mama dan HEEL erg blij maakt en dat ik dan ERG trots op m ben hihi (hij luisterd alleen nu al niet... hihihi) Guppie: nee idd, die voor/oefenweeën zeggen idd helaas niks... Weet jij toevallig of het wat doet als je al wat opening hebt? berna: heeft de fysio iets voor je kunnen doen meid? Hier krijg ik steeds minder zin in kerst... wilde eerst een grote kerstboom zetten, maar nu heb ik steeds meer zoiets van nou euhm... ik versier verdomde weinig hihi wie weet komt dat nog hihi
Hier word de boom donderdag al opgezet hoor! Net al kerstkransjes gehaald bij de appie! verveel me nu al stierlijk en kan maar beter niet naar de kerstshow want dat gaat flink geld kosten. Het zou wat zijn hey als alle Januari mama's in December bevallen!
Nee joh ik ga er vanuit dat ik 2 weken overtijd ga lopen kan het alleen maar meevallen We hebben sinds dit jaar openslaande tuindeuren.. nu vind ik het wel gezellig om van die rode vierkantjes te maken ( kitsch ik weet het maar wel gezellig) maar ja heb ze niet voor niets vorige week gewassen hahaha