Nou laat mij maar gewoon in januari bevallen hoor Eerder dan 21-jan mag wel, maar december hoeft van mij niet zo nodig hoor! Maar het zou wel een stunt zijn idd!
lekker doen berna! hier in de buurt zijn de ramen al beplakt en volgespoten. Mag van mike geen sneeuw op de ramen spuiten want (en dit zijn zijn woorden Hij moet die klere zooi er met zijn werk ook vanaf halen en het is pokkewerk. ....ok schatje.....maar alleen omdat jij de ramen zeemt.....
hier ook al de kerstkriebels hoor. wij hebben een nepboom en voor dit jaar vind ik dat wel erg makkelijk. oefenweeen hoeven idd niets te zeggen.de een heeft ze en de ander niet. bij mij begint de streep ook heel licht maar je moet goed kijken hoor. heb ook liever de kleine in januari. 17 dec.is de verjaardag van mijn vader. tja beter de verjaardag dan sterfdag maar toch. eind jan.hebt ik mijn mk dit jaar gehad dus heb ik het liefst de kleine eind dec begin jan gelukkig hebben we het niet voor het uitzoeken
ik houd alleen mijn hart vast met mijn kat...ze is nogal nieuwschierig dus die zal wel proberen de boom in te klimmen
Hallo Dames, Meliske gefeliciteerd met je dochter! Eindelijk met verlof en eindelijk tijd om weer eens op het forum te verschijnen. Eindelijk tijd om het huis een beetje fatsoenlijk schoon te maken enzo.. De laatste weken kwam ik thuis van het werk en plofte meteen neer en in het weekend moest ik echt bijslapen. Maar goed dat ik met verlof ben, want vanacht is er aardig geoefend in mn buikje, en heb dus haast geen oog dicht gedaan. Ik denk dat het kindje aan het dalen is, want heb zo'n pijn in mn liezen en schaambeen. Heb ook een beetje last van lekkende borsten, eerst was het alleen s nachts en nu ook over dag Nog meer meiden die daar last van hebben? Liefs
Hier nog geen lekkage gelukkig, wel jeuk en voor het eerst sinds ik zwanger ben zijn ze gevoelig.. dus er zal wel wat op gang komen nu...
owja, helemaal vergeten te vertellen! (kan je nagaan hoe belangrijk ik het vond) Die schoonzus van mij he, die nu al een nieuwe vriend heeft? Die is vrijdag uit zichzelf langs geweest hier! Mijn mond viel open toen ze belde of ik thuis was! Ze had haar nieuwe vriend mee. Nou wat een broekie zeg, Mike is zelfs volwassener dan hij! Pochen met z'n centen en z'n auto enzo. bah bah en zij vind het helemaal geweldig. Had gezegd dat ik haar bij de bevalling wilde hebben. dat was toen ik net zwanger was. Maar ben daar eigenlijk op terug gekomen, wil het liever met Mike en mijn moeder+ VK doen. ik laat haar lekker in de waan dat ze er bij is maar bel pas als mijn jochie eruit is! wat vinden jullie?
zou ik ook doen Rox, lekker bellen als de beeb er is... jeetje joh dat ze zo op visite kwam met haar nieuwe vlam, hihi hoe oud is zij en hij? en is zij een zus van mike....?
Joyce, ik heb geen idee of het scheelt als je bm al open is. Bij mij is de boel wel wat verweekt, maar nog niet open. Berna, vindt je dat niet eng met de hond, dure ballen? Of hang je ze gewoon wat hoger? Sarah zal niet expres een bal uit de boom gooien, maar als haar speeltje toevallig onder de boom terechtkomt.... Ik doe de boom gewoon net als vorig jaar, maar wil wel gezellige dingen in de vensterbank e.d. Kan er dit jaar tenslotte goed van genieten!
Oh en Roxy, ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Je kan altijd zeggen dat het zo snel ging dat je vergeten was haar te bellen...
Tja Roxy, ligt er een beetje aan hoe je relatie met haar is. Niet zo heel goed begrijp ik. Wat denk je dat ze ervan vindt als ze het achteraf hoort?
zij is 34 en ik schat hem rond de 26,27. mike is zelf 25. Zij is de ex vrouw van mike zijn broer maar ze is altijd als een zus voor hem geweest sinds zijn moeder is overleden. een surrogaat mama zeg maar
tja roxy lastig.. ik zou het wel van tevoren zeggen om gezeik later te voorkomen Euh nee ik vind het niet eng met de hond ging vorig jaar ook goed maar de echte dure hang ik voor de zekerheid wat hoger.. boom komt bij de confectorput te staan en Senna is daar toch bang voor haha Hoe weet je trouwens dat je bm verweekt is? hebben jullie al inwendige onderzoeken?
Dat dacht ik dus ook. Of ik zat te denken dat de VK heeft geadviseerd om niet teveel mensen in de kamer te hebben. misschien niet echt eerlijk maar het is mijn bevalling en als ik me ongemakkelijk voel omdat ze erbij is kan het alleen maar langer duren toch? Ze zal teleurgesteld zijn, maar niet boos denk ik. Maar als ze in 5 maanden tijd maar 1 keer op visite komt en dan nieteens intresse tonen in de babykamer enzo dan hoeft het voor mij ook niet dat zij bij de bevalling is.
Hee meiden! idd, hoe weet je of je bmm verweekt is? Ik lees van allerlei gerommel, maar dat heb ik niet. Kleine blijft vast nog even zitten.... Berna, moet wel lachen om jou met je 42 weken.... Zul je net zien Guppie, gezellig he in je huisje freubelen en gezellig maken! Lekker van genieten! Linda, die droom van je hond, hihi Ik werd gister wakker nadat ik gedroomd had dat de kleine haar beentjes er al uithingen. (en dan voel je ze ook echt hangen he ) Men, wat was ik blij dat ik wakker werd! Ga nu wat doen hier in huis, dag dag! Ow en Roxy, je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor! Heb geleerd tijdens de pufcursus dat adrenaline erg slecht is tijdens je bevalling....
Hoi! Roxy: ik zit binnen en ook met regen gaan de kinderen lopen gna gna! Kristy: lekker he warme choco en nog een toefje slagroom erop mmmmm! Linda: het wordt wel zwaarder ja. Ik slaap elke middag zeker zo'n twee uur bij. Na 15.00 stort ik in. Aparte droom had je trouwens..... Volgens mij gaat het stormen. Ik heb uitzicht op een lokaal ewaar een collega lesgeeft, ze zijn echt druk! Mijn mentorklas heeft zich ook net misdragen (concierge kwam klagen). Uk is hier lekker druk.