Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    inderdaad je moet je volledig kunnen ontspannen.. en eigenlijk nu al dus zou het gewoon tegen haar zeggen, nu al hoef je je daar niet meer druk om te maken.. en weten jullie allebei waar je aan toe bent..
    Ik wil best mijn moeder erbij maar heb haar nu ook al gezegd dat ik straks niet weet hoe ik me voel als het zover is en dat ze niet teleurgesteld moet zijn als ik uiteindelijk toch niet wil dat ze erbij is.. dan is dat vast duidelijk

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oei Juf San moet zometeen kwaad optreden! of valt het wel mee?

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy gewoon doen waar jij je makkelijk bij voelt.
    wat je kerstboom betreft...even neerzetten zonder de ballen etc.zodra je kat erin klimt ff natspuiten met je plantenspuit.werkt perfect

4. 12309

12309 Niet meer actief

Slim plan Berna!
    Ik wil alleen mijn mannetje erbij. Ik ga maar weer wat doen hier....

5. ProudMum

die zal ik onthouden kristy.

ik zeg het dr maar, dan ben ik er gelijk vanaf denk ik...

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, ik heb wel inwendig onderzoek gehad, aangezien mijn weeen al begonnen waren ;)

7. Niet meer actief

Dat vind ik wel een goede eigenlijk Roxy. Ik zou idd gewoon zeggen dat de vk gezegd heeft dat je er niet teveel mensen bij mag hebben... Ik begrijp goed waarom je er haar niet bij wilt hebben, maar zou het vantevoren wel tegen dr zeggen...

8. ProudMum

wat ben ik gemeen eigenlijk. maar het is een leugentje om bestwil toch?

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oja Guppie natuurlijk.. nou zorg iig dat alles netjes en schoon is voor het geval dat als ik naar de vk moet haha

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy je bent niet gemeen hoor.je gaat alleen op je eigen gevoel af.
    jemig er komt straks al zoveel op je af en dan iemand erbij waar jij je niet lekker bij voelt....niet doen hoor.

spanningen zijn dan echt het laatste waar je op zit te wachten

11. ProudMum

hahaha ik ook altijd voordat ik naar de vk moet. ff bijwerken, schone slip en opfrissen!je weet maar nooit toch?

12. ProudMum

ja daar heb je gelijk in. bovendien is ze 34 en hopelijk volwassen genoeg om het te begrijpen. bovendien heeft ze zelf ook 3 kinderen de wereld op gezet...

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hoe ik weet dat er al opening is? hihi omdat hier al meerdere inwendige onderzoeken zijn gedaan... heb nu rond de 1 cm zoiets dacht ze...

Roxyrox: je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt hoor meid, ik zou ze er ook niet bij willen hebben dan hoor...

14. Niet meer actief

Daar had ik het gisteren met Roy dus ook over. Het is toch belangrijk dat wij (wij vrouwen die de bevalling uiteindelijk toch moeten gaan doen) goed ontspannen zijn?! Roy vond het echt zo overkomen van: hoe jij je voelt doet er niet toe, als ik maar ontspannen ben... Maar zo bedoelde ik het natuurlijk helemaal niet... Maar goed, hoe dan ook... ik snap dat wij de bevalling 'samen' gaan doen, maar uiteindelijk ben ik toch degene waar het op aankomt?! Hij neemt het echt niet van me over, als ik het niet meer trek...

15. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    nee idd linda... jij (wij) moet toch dat kind eruit krijgen... niet hij... en als jij jezelf niet prettig voelt werk je dat alleen maar tegen...

16. ProudMum

daar heb je gelijk in Linda, maar denk dat het ook wel fijn voor jezelf is als je mannetje ook ontspannen is. Want als die als een stresskip naast je zit heb je er ook weinig aan hihihi.

Net mike een sms gestuurt, want als me iets dwars zit moet ik het direct kwijt maar hij mag niet bellen op de ladder. Daarin heb ik gezet dat ik alleen hem en mijn moeder wil naast de VK.

kreeg direct een smsje terug; is goed schatje!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee precies
    Wij hebben nu ook al vast wat afspraken gemaakt over de bevalling dat ik me daar straks geen zorgen over hoef te maken zoals bijv;
    Als ik naar het ziekenhuis moet en kindje is geboren dan wil ik dat hij er altijd bij blijft, en mij laat liggen wat ik ook roep dan hij moet de kleine in de gaten houden.
    En verder hebben we afgesproken dat er pas gebeld wordt als ik helemaal klaar ben en ook zeg dat er gebeld kan worden.. niet dat ik moet haasten om me op te frissen omdat opa en oma op de stoep staan ofzo.. dat soort dingen vind ik wel fijn om van te voren geregeld te hebben

18. ProudMum

zal vn de week ook maar aan hem vragen of hij al weet of ie de kleine wil aanpakken of dat ie alleen de navelstreng doorknipt. want wil niet dat hij met zijn mond vol tanden op de stoel zit tijdens het bevallingsgesprek

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    zijn toch belangrijke dingen om nu al te weten van elkaar vind ik...

20. ProudMum

ja is ook joyce!

Deel Deze Pagina