Marieke, Lekker he als alles weer netjes is! Zat vanochtend om 9uur al helemaal klaar op de bank. Nu nog een wsaje in de droger dan is alles weer klaar. Berna, ik doe ook bijna nooit wat aan de admin. we betalen alles automatisch dus krijgen ook niet veel post. Maar wil alles nu wel bij gewerkt hebben. Net even lekker een uurtje geslapen. Roxy. die 2 dagen maakt ook niet meer uit toch? Ik heb helemaal nog geen kerstzin, komt waarschijnlijk wel. Nee nog niets van Thunder Angel...
san fijn hè die hormoontjes ik heb er ook steeds meer last van. hier gaat de nesteldrang ook lekker door.boven weer alles netjes,morgen daar stofzuigen en dweilen en een beetje strijk. gezellig straks al die kerstspulletjes in huis.vind het daarna altijd zo kaal in huis.denk dat ik daar dit keer geen last van krijg. hier gaat de kerst ook pas de kamer in na 5 dec.meestal de dag erna dat ik eraan begin.mijn zoontje helpt mee met de boom versieren. berna ik heb de vluchttas ook in de slaapkamer met fototoestel erop en de maxi-cosi eronder,stel je voor dat je die vergeet. ik maak me ook niet druk om de bevalling.het enige wat ik hoop is dat het dit keer thuis mag. ga nu lekker relaxen.eten staat al klaar.ben druk genoeg geweest vandaag. oh ja ook nog een p[oppenbedje klaar gezet in de kamer van mijn zoontje.die krijgt ook een baby en dat is een zusje en die heet dido. zo leuk zoalks hij meedoet.zal straks een superlieve broer zijn
ff een (intiem) vraagje hè... Ik heb pas geleden die schimmelinfectie gehad, volgens mij is die wel over, heb nu alleen nog steeds wel last van 'afscheiding'. Nou weet ik dat dat heel normaal is, maar het is geen witte afscheiding of zo. Het is kleurloos en het ruikt raar Klinkt stom misschien, maar moest net ineens aan vruchtwater denken. Hoe weet je nu zo zeker dat het geen vruchtwater is? Zal wel niet daar niet van, maar toch...
linda als je het niet vertrouwd kan je het altijd aan je vk vragen. de laatste weken hoort het er wel een beetje bij hoor. waardoor je weet dat het geen vruchtwater is geen idee. roxy maakt niet uit hoor.moest wel even lachen
heb er de vorige keer niet aan geroken weet wel dat als je vliezen breken dat je niet twijfeld kan ook verschillen van kleur
Geen van beide... Toen met die schimmelinfectie was het echt een beetje klonterig en wit. Maar nu zie ik iedere dat mn ondergoed gewoon een beetje vochtig is zeg maar... Maar ja, dat heb ik nu al sinds vorige week, dus vruchtwater zal het echt niet zijn... Maar het valt me sinds het weekend ineens op dat het zo'n rare geur heeft...
volgens mij zijn het hormonen die ervoor zorgen dat het anders ruikt. hier ook met vlagen. voor mijn gevoel ruik ik dan heel raar
Linda, hier af en toe ook een natte broek! Is bij mij ook kleurloos en heel dun. VK heeft vorige keer gekeken, maar is gewoon afscheiding. Hopelijk bij jou ook! Kristy, wat leuk dat de kleine zo mee leeft. Weet hij wel dat hij een broertje krijgt, of is dat nog een verrassing?
hey dames ik heb dat ook af en toe hoor... en vruchtwater ja is gewoon water zeg maar dun dus... ik weet nog van de bevalling van lisa dat ik het opving in een bakje en later in kraamverband, gingen die verpleegsters er aan ruiken haha...ja zegt ze een raar beroep hebben wij he? pfff heb de hele middag op de bank (half) liggen slapen, lisa heeft gespeeld en tv gekeken...zo lief.