Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    IK heb gewacht tot volgende bezoek, (was paar dagen later)
    Wanneer moet je weer?

Mijn vk zegt altijd, als je ergens druk of zorgen om maakt moet je bellen, want dat is niet te bedoeling.

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anneliesje mijn zoontje heeft een baby in zijn buik die dido heet en ik heb een broertje in mijn buik waarvan de naam een geheimpje is.
    als wij hem de naam vertellen weet iedereen het en dat vinden wij echt niet leuk.
    de naam weten jullie en mijn man en ik verder niemand.

als de baby geboren is krijgt mijn zoontje een huilbaby ,als je de speen eruit haalt gaat ie huilen,in zijn poppenbedje(bedje is van mij van vroeger).

wel heel erg leuk want hij hoort ook een hartje met de dopler en de beeb schopt en beweegt in zijn buik en hij heeft ook zo'n dikke buik net als mama :D .

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat een schatje is het kristy

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Kristy, wat leuk allemaal zeg! Dat wordt vast en zeker een hele trotse broer! Mijn neefje vraagt nu iedere keer aan zijn moeder wanneer komt er bij jou weer een baby in je buik? Hij vindt het ook allemaal zo interressant.
    Hij denkt alleen dat er straks gelijk een speelkameraadje voor hem is. Dat zal wel even tegen vallen denk ik.

Zo ga mijn luie kont maar eens van de bank hijsen! Even een rondje buiten met de honden voor het donker word!

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    zeker,
    ben ook heel trots op m.

misschien dat het komt doordat wij de eerste jaren met z'n tweetjes waren.

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Oja was ik nog helemaal vergeten, volgend jaar is kraamzorg 4 uur extra dus 48 ipv 44!

Doei!

7. Niet meer actief

Maak me er (nog) niet heel erg druk om eigenlijk, maar dacht zal het hier eens vragen. Vandaag zit er niemand bij de vk, dus dan moet ik naar zo'n spoednummer bellen.

Volgende week donderdag moet ik weer naar de vk. Wacht het nog even af...

8. Niet meer actief

Juni, fijn dat alles goed was bij de VK!

San, nog 3 weken, pfff, das nog lang, hou je het nog wel goed vol?

Linda1980, de hond borstvoeding! hahahaha hoe kom je er bij.

guppie81, alles goed bij de VK? Marco heeft hier het huis al helemaal in de kerstsfeer gebracht (uit voorzorg), alles
    staat al, (krijg je met zo'n kerstkind he,(marco is 25 dec jarig) die kon zich niet meer beheersen).
    Wel supergezellig hoor!

Berna, die rode vierkantjes hebben we hier dus ook op de ramen, ik vind ze vreselijk maar marco moet ze erop hebben, hij haalt alles er gelukkig ook zelf weer af!

Wat een geklets weer vandaag,
    nou ik heb de laatste dingentjes afgewerkt op mijn werk,
    zodat ik morgen rustig aan kan doen,

vandaag voor het eerst ook met buikkrampjes gelopen op het werk, was eerst alleen 's avonds maar nu is het de hele dag,
    echt zo'n gevoel dat je ongesteld gaat worden, bahh...
    ik ben bang dat het namelijk nog wel even duurt voordat de kleine komt aangezien maar bm-mond de vorige keer nog 4,5 cm! lang was
    dus dat wordt nog weken met krampen rondlopen ,maar ja we zien wel.

9. Niet meer actief

@ mss79, wat heb jij een gave buikfoto op je hyves staan zeg! echt te gek, die schildering! zeer mooi gedaan.

kristy, wat schattig zeg, je zoontje met een baby in zijn buik en dan die pop voor straks, leuk ideetje

10. Niet meer actief

Ik ben nieuwsgierig, dus heb ook even gekeken, maar idd erg mooi!

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mijn vader belde net, mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis.
    Waarschijnlijk iets met dr hart, bloeddruk is veel te hoog en ze heeft ook te weinig zuurstof in dr bloed.
    Poeh ben er helemaal van ondersteboven.
    ZOiets verwacht je niet van je eigen moeder.

Vanavond om 7uur is het bezoekuur. Dus hoop dan wat meer te horen.
    Ze had al tegen mijn vader gezegd, maak Annelies niet te veel aan het schrikken dat is niet goed voor de kleine....

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, ik ben het met je eens hoor, jij moet het zware werk doen. Je mannetje kan je natuurlijk wel goed helpen daarbij!

Wij hebben ook al afspraken, bijvoorbeeld dat Rinaldo zorgt dat evt stagaires en/of co-assistenten niet ook inwendig onderzoek gaan doen (voor het geval ik het niet meekrijg) en ook dat in geval van nood bij de beeb, dat hij bij de beeb blijft. Net als Berna ongeveer.
    Qua bellen ook pas als ik eraan toe ben. Als dat wat langer duurt is dat dan jammer voor de familie...

San, mijn leerlingen zeiden ook dat ik sternger was de laatste tijd. Klopt ook wel, ik wilde dat ze zich voorbeeldig gedraagden...

Marieke, ik vind het ook vreselijk die troep! Ik heb al een heel plan voor welke klusjes ik welke dag ga doen!

Oh ik wil ook aan mijn vluchttas beginnen deze week! Ook even kijken of de filmcamera het nog doet (voor NA de bevalling he!)

Ben ook benieuwd wat nou het verhaal achter thunderangel is.

Linda vruchtwater ruikt heel zoet. Afscheiding zit wat vaster aan elkaar en is vaak elastisch. Ik zou gewoon even ruiken.
    Daphne deckers schrijft daar ook over in haar boek, bij haar kwam de vk thuis langs om te ruiken hahaha!

Bij de vk was alles nog goed. Ik moet wel echt oppassen met mijn harde buiken, dus rust nemen als ze te vaak komen. Moet ik wel heel vaak rust nemen ben ik bang... :(

13. ProudMum

schrikken hoor Anneliesje.
    Gelukkig is ze in het ziekenhuis dus kunnen ze je moeder in de gaten houden. Ze is in ieder geval in goede handen.

probeer wel wat te eten, word altijd zo misselijk van die ziekenhuisluchtjes....

14. ProudMum

enneh, anders kan je naast je moeder in een bedje liggen

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Kruip ik er lekker naast! Goed idee Rox!
    Zou inderdaad zo eten gaan koken, maar krijg geen hap meer door mijn keel denk ik.

16. ProudMum

eet dan een cracker of een cup a soupje meis.

17. Niet meer actief

Das schrikken idd AnneLiesje!

18. Niet meer actief

zal m hier ook nog ff plaatsen dan ;)

heb m alleen wel iets ingekort, ben nl helemaal beschilderd maar ga ik niet zo overal op zetten hoor!

19. Niet meer actief

20. Niet meer actief

Was dus vandaag model voor een kunstenares, mocht zelf het ontwerp niet kiezen, maar vind het echt super geworden!
    www.rainbowcreation.nl is dr site en daar komen er binnenkort nog meer op van mij...

Deel Deze Pagina