Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heel apart idd, al die bevallingen al hier :confused:

En ben zo benieuwd naar foto's! :D

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hopen dat we snel foto's van alle kindjes zien!

Heel snel!

3. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Ben er ook er nieuwsgierig naar.

4. Niet meer actief

Anneliesje, das schrikken zeg, ik hoop dat het snel beter gaat met je moeder! we denken aan je!

Marij, ik hoop dat het nog goed blijft gaan met je kleintje, dan kan ie nog even wat grammetjes aankomen, spannende tijd weer voor jullie, gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden!

Thunderangel ook al bevallen! wow!

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Anneliesje wat schrikken van je moeder zeg! Sterkte hoor meid! Hopelijk knapt ze snel weer op!

Oh Marij, wat zal dat weer ff schrikken zijn geweest. Hopelijk blijft je mannetje nog eventjes waar hij is en groeit hij goed door. Ik blijf voor je duimen hoor!

Mooie buikfoto inderdaad.
    Verder weet ik zo even niet meer, moet nu eerst naar een verjaardag, kom misschien straks nog ff weer spieken.

Liefs Marije

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marij, ff schrikken maar ik hoop dat de kleine nog ff blijft zitten hoor...

anneliesje, schrikken van je moeder, sterkte...
    hoe was het vanavond met haar

mss79 moooie buik hoor....

en eindelijk nieuws van thunder angel...wat een verhaal zeg....
    Maar van harte met je zoon...

Rox als je het adres hebt wil je het me dan pb'en?
    trouwens had ze geen vriend of man...?

enne wij gaan indd voor op de december mama's....
    ben benieuwt naar de foto's van de kleine ukkies...

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    anneliesje: jeetje meid, tuurlijk schrik je daarvan! is toch je eigen moeder he!
    Beterschappies voor haar en sterkte voor jou!
    Hopelijk knapt ze snel op!

Linda: als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor...

mss79: GAAF HEE! ziet er echt super uit joh!

00marij: jeetje meid, hopelijk blijft ie toch nog steeds groeien, als is het maar een beetje, elk beetje helpt he! Hopelijk kun je die weken tot na kerst nog uitzingen!
    En natuurlijk duimen we voor je meid!

Thunderangel ook al bevallen... wow... Hopelijk gaat alles goed met haar en d'r kleintje!

Hier een rustig avondje, zo lekker tv kijken...
    Spreek jullie denk ik morgen weer hihi (of moet zijn dat ik vanavond/vannacht weer niet kan slapen... (mocht er iemand wakker zijn voeg maar gerust toe aan msn... dan zal ik die aanzetten als ik beneden ben :D )

Fijne avond allemaal!

8. anita1975

ik voeg je gewoon toe hoor joyce....zal vannacht wel slapen maar overdag kunnen we ook msnen he...

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha is goed :D zal m even openen zodat ik kan accepteren :D

10. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Annelies: hoe is het nu met je moeder?
    mss79: mooie buikschildering, wauw!
    Marij: we duimen hier voor je!
    Guppie: ik was vooral de 1e 3 maanden van de zwangerschap niet te genieten op school. Ik merk dat ik nu wat minder geduld heb.
    kristy: ja, de hormonen doen hier goed hun werk hahaha.
    AnitadeJ: ik hou het meestal prima uit, maar de zwangerschap in combinatie met een griepje is pittig. Vannavond ben ik niet naar zwangerschapsgym gegaan.
    Ik heb wat nagekeken, soms zijn de antwoorden best grappig. bv noem een secundair geslachtskenmerk: antwoord van een leerling: neushaar.....
    Ik ga lekker bankhangen en op tijd naar bed, trusten!

11. 12309

12309 Niet meer actief

Deze wil ik jullie ook niet onthouden: Hoe noemen we de tijd dat jonge mensen geslachtsrijp worden? Ant: de overgang.........
    Ik voel me opeens erg oud hahaha.

12. Niet meer actief

hahaha, san die is leuk, de overgang!

13. anita1975

haha san, leuk die antwoorden van de leerlingen....

joyce, ik zie je vanzelf verschijnen op msn...

ik heb wat last van mijn buik....hier een krampje daar een pijntje, net een voet die er bijna door heen gaat haha...het deed ff pijn en zei ineens auw....*&^&%

ga zo maar ff een douche nemen denk ik en dan lekker koesen...morgen de intake van de kraamzorg...zal mij benieuwen allemaal...

14. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    ### INBRAAK #####

He lieve januari mama´s, hier even een inbraak van een decmbermama...

zo heel afentoe lees ik weleens mee met andere mama´s en ik begrijp dat in jullie maand er al een hoop babietjes geboren zijn, ik hoop allen in goede gezondheid! En voor de mama´s in spe hoop ik dat de kleine hummels nog even een paar weekjes blijven zitten ;)

Bij ons is de spanning nu te snijden, bij de een na de ander begint ´t nu te rommelen. Inmiddels zijn er al 10 mama´s bevallen (en niet geen een hoor, zoals ik hier las, dat zou wel heel apart zijn!) en we hopen dat we elkaar nu snel opvolgen zodat we de maand netjes eind december af kunnen sluiten en het stokje aan jullie door kunnen geven.

Meiden, succes met de laatste weekjes!

groetjes!

#### UITBRAAK ######

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0

16. Niet meer actief

Ach, die Melissa, kan het me goed voorstellen! Geef haar via sms/mail maar een dikke knuffel!
    Hoop snel plaatjes van haar beauty te mogen zien :D

Hihi, leuk Bowie dat je even binnen komt wippen!
    Spannende tijden dus bij jullie! En toch al 10 mama's bevallen!
    Jij/jullie veel succes!
    Liefs! :D

17. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Marij, sterkte de komende tijd! Jammer dat het er allemaal toch niet zo heel gunstig uit lijkt te zien nu... Maar jullie kereltje groeit gelukkig nog wel, al is het met kleine beetjes (ik denk dat ons uit de kluiten gewassen beebje hem wel wat van haar grammetjes gunt!) Gelukkig houden ze je goed in de gaten.

Las net het verhaal van ThunderAngel, heftig hoor! Lijkt nu gelukkig wel goed te gaan allemaal maar dat is toch even schrikken zeg!

Bowie, leuk dat je aan ons denkt! Gelukkig wordt er bij de decembermama's toch wel al gebaard, zou idd wel gek zijn anders... Succes binnenkort (kan nooit lang meer duren aan je banner te zien!)

Arme Meliske. Lijkt me niet makkelijk allemaal. Ik kan me het gevoel nog wel herinneren na de ks van mijn zoontje. Lag ik zonder baby in een kamer met een vrouw met baby, en al haar kraamvisite keek me heel medelijdend aan, zo van: waar is haar kindje? Tja, in de couveuse op een andere verdieping! Niet makkelijk hoor, maar ja het gaat natuurlijk om het welzijn van het kindje. Dat kleine Dayenne maar snel mag groeien!

18. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    pff lijkt me ook niks nee! arme melissa. fijn dat ze een eigen kamer heeft gekregen. ik kreeg na mijn ks ook een aparte kamer met nog een meisje die ook haar kindje op de couveuseafdeling had gekregen. dus ik hoefde niet jaloers te zijn. was wel fijn hoor, lijkt me vreselijk en oh wat zou ik jaloers zijn!

joyce, hopla, bevallen vanacht! deal? ik was trouwens ook wakker vanacht om 4 uur. heb maar ene film aangezet hahaha. ben om zes uur weer naar bed gegaan en heb nog tot half tien kunnen slapen. dat was wel lekker.

meiden, duik mijn bedje in! slaap lekker allemaal (hoop ik)

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    San0976: Oh geweldig die antwoorden!

Bowie: wens de dames (en voor jezelf natuurlijk) daar veel suc6! Leuk dat je ff "inbreekt" hihi

Loeki2: fijn dat je ons zo steeds op de hoogte houd!

Arme melissa, lijkt me idd ook niet prettig nee als je dat zo langs je ziet...
    Dikke knuffel meid en we blijven denken aan jullie hoor!

00marij: helaas meis, had graag aan je woorden voldaan... Maar ik zit er weer, 5 uur in de ochtend en heb denk ik in totaal nu anderhalf uurtje mn oogjes dicht gehad... nu dus toch maar weer achter de pc gekropen want het schiet allemaal niet op hier GRR

Ik vraag me af hoe lang een mens dit vol kan houden... Ik word met de dag brakker en brakker... Dit trek ik echt geen weken meer dat weet ik wel... ben bang dat ik al veel eerder door mijn hoeven heen zak... :pale:

Ik ga nu maar weer verder het forum doorspitten... (je moet toch iets midden in de nacht he)

Hopelijk slapen jullie allemaal nog lekker!

20. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Schijndelsvolk> Ik was dus niet de enige die er al zo vroeg uit was, de was is al aan de kant en ga maar eens aan de badkamer beginnen.

Deel Deze Pagina