Morgen vroege vogels! Ben zelf ook wakker nadat Mark naar zijn werk ging kon ik niet meer slapen. Heb om half 3 tentamen dus ik ga nu eerst even leren. OM 12 uur naar de verloskundige. Heb me net even gewogen ben nu 17 kilo aangekomen ik hoop toch niet dat er nog meer dan 3 kilo bij komt...
goeiemorgen, marij ik zal hier voor je duimen hoor. heel veel sterkte.hopelijk blijft de kleine nog een poosje zitten. rustig aan anneliesje sterkte met je moeder thunderangel van harte met je zoontje Jesse-Dean.geniet er maar lekker van nu je m eindelijk lekker vast kan houden jemig wat een verhaal van thunderangel.gelukkig is alles goed met de kleine. meliske hopelijk mag je dayenne gauw bij je houden.gelukkig lig je nu alleen meis.een hele dikke knuffel joyce probeer overdag ook je rust te nemen.
Bowie dankjewel voor je leuke berichtje! Anita, ik pb je zo alvast haar telefoon nummer, haar adres krijg ik later vandaag nog! San, welk vak geef je? Loekie, fijn dat je ons up to date houd! Berna, heel veel succes vandaag met je tentamens! ik duim voor je!
Hoi! Hier redelijk geslapen. Ik ga zo met de mannen lopen en dan naar school. Ik hoef pas om 10.00 te beginnen. Roxy: ik geef biologie in klas 2, 3 en 4 en dierverzorging in klas 1 en 2. In mijn lokaal hangt ook per week een Aviertje wat er in die week van de zwangerschap gebeurt. Ik heb met de kinderen ook de 3dEcho bekeken. Vandaag om 14.00 klaar, heerlijk!
Thunderangel, gefeliciteerd met je zoontje! Wat een verhaal joh. Even een update voor de lijst: nu +12 kg
ik vond niks leuk op school....ja tekenen haha. ik spijbelde meer dan ik op school was volgens mij. fijn dat melissa een eigen kamer heeft gekregen zeg...kan me voorstellen dat dat minder leuk is voor hoor.... joyce, weer zo vroeg wakker...? ik kon gister niet in slaap komen, terwijl ik toch best wel moe ben en genoeg slaap krijg vind ik... nou ik zal mijn haar ff doen, over een uurtje de intake hier...
wiskunde vond ik geen reet aan, maar hadden wel een hele toffe leraar. en engels vond ik ook altijd leuk
mss79: Echt super gaaf! Berna: succes bij de vk vandaag! Marij: gaat toch dezelfde kant op als bij je dochtertje dus. En het ging eigenlijk al die tijd heel goed toch?! Iedere dag naar het ziekenhuis dus... Jeetje das ook een gedoe! Hoeveel woog je dochtertje ook alweer bij haar geboorte? Héél veel sterkte ermee in ieder geval. Ik hoop dat ie nog eventjes blijft zitten, in ieder geval tot de 36 weken. Meid, ik denk aan je! Dikke knuffel! Arme Meliske. Geef haar idd maar een dikke knuffel van ons! Joyce: probeer overdag nog wat te rusten meid, want dat hou je zo nooit lang vol idd! ThunderAngel: gefeliciteerd met je zoon.
winkunde oh jeee......ik vond het op zich wel leuk maar de leraar.....verschrikkelijk...die man dacht echt dat ie alles mocht...hij heeft me eens een keer zo van achter bij mijn (lange) haar gepakt en mee getrokken toen liet hij me los en viel ik tegen zo'n hardbord (ofziets) muur aan, ik ging staan en draaide me om en haalde zo uit midden in zijn ..... nou ja en toen moest ik van school.... mocht wel terug komen maar leuk was het niet... zat ik netjes in zijn klas en voor hij binnen was, zei hij al dat ik er uit moest haha... nou ben maar gaan werken toen ik 16 was.
Mss79, wat mooi zeg die fotos echt prachtig. Dat is nog eens een mooie herinnering! Marij, gelukkig zijn ze er op tijd bij dit keer, dat was bij je dochtertje niet het geval geloof ik toch? Hopeliijk houdt de kleine man het vol tot de 36 weken! En kunnen jullie snel daarna weer genieten met zijn 4tjes thuis! Sterkte meid! Thunder Angel bevallen, wow alweer nummer 4! Gaat goed hier! San, neushaar, hoe komen ze erop! Die krijgt wel een puntje voor originaliteit zeker? En de overgang haha Fijn om weer wat van Melissa te horen! Gelukkig lig je nu weer alleen meid! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Weet iemand geboortegewicht of heb ik daar overheen gelezen? Joyce, even een hele dikke knuffel! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat! Net bij de vk geweest, bloeddruk was prima, weer niets aangekomen! Nog steeds een erg compacte buik (begin steeds meer een hekel aan dat woord te krijgen!) Over 2 weken weer een groei echo. Heb gisteren avond waarschijnlijk last gehad van voor weeën, Ik lag op bed en voelde om de paar minuten mijn baarmoeder onderin helemaal samentrekken, deed ook een beetje pijn! Mark en ik vonden het erg spannend. Weet nog niets meer over mijn moeder, ze gaan vandaag onderzoeken. Duim voor me dat het droog blijft! Ziekenhuis is 15 minuten fietsen, en om nou in de stromende regen langs te gaan . Voor de lijst 20 december 8.30 groei echo zh 20 december 9.30 vk (Goed gepland!)
heb het verhaal van thunderangel ook gelezen! mijn hemel, pittig hoor! thunderangel, gefeliciteerd met je zoontje meid! hopelijk mag hij snel naar huis! Linda, mijn dochtertje woog 1250 gram bij haar geboorte. deze zal wel iets groter zijn. het is inderdaad hetzelfde verhaal. ik zit gewoon weer in dezelfde film. gelukkig weet ik nu wat er komen gaat. dat stelt me wel gerust. en gelukkig is ons kereltje lekker actief in mijn buik, dat stelt me wel gerust. joyce, nog met kind in de buik?! verdorie! Nog ff meid, ik durf te wedden dat jij de 40 weken ook niet vol gaat maken. lekker cluppie zijn we hier trouwens. al die vroeggeboortes!
Anneliesje fijn dat alles goed was...krijg je die groeiecho nu vanwege de compacte buik of stond deze al gepland? de vorige was goed toch? Ik heb ook nog steeds een compacte buik maar vk gaat vandaag beetje schatten vorige keer zei ze al dat het wel een 7 ponder wordt maar ik het gewoon erg naar binnen draag en sterke buikspieren heb.... Ik zal duimen dat het droog blijft voor je!
Berna, omdat ze niet goed kan voelen of ik veel of weinig vruchtwater heb, wil ze voor de zekerheid toch nog een keer laten kijken. En omdat de vorige 2x er te weinig vruchtwater was. Beter een keer te veel dan te weinig zegt ze altijd! Nu is zij wel de voorzichtigste van de vk!
anneliesje fijn dat het goed was en weer een echo,leuk....ik ga duimen dat het droog blijft vandaag....enne die weeen moeten nog ff weg blijven hoor. berna jij ook succes straks...
Sonnetje: nee idd, hier ook al erg vroeg wakker... Berna: suc6 met je tentamen meid! en bij de vk natuurlijk! kristy: ja dat probeer ik wel, maar ook dat wil helaas niet lukken anita1975: suc6 met de intake meid! anneliesje: fijn dat het goed was bij de vk meid! Hier duim ik heel erg hard voor je dat het droog blijft! sterkte met je mamsie meid... Hopelijk knapt ze snel op! En spannend hee... daar dus ook weer een beetje aan het rommelen geweest... en beter een keer te veel kijken dan 1 keer te laat meid! 00marij: Jups nog steeds met beeb in de buik... heb net nog ff half uurtje geslapen... en in dat half uur droom ik dus dat ik aan de gang ging (midden in een of andere zaal met 10tal mensen die ik dus kende... en ik moest te voet naar huis... tussen een hele hoop duitsers door die allemaal tegen me praatte en ik geen duits kan... Waar kun je toch over dromen) Ik verloor wat bloed en kreeg gruwelijke krampen in mn droom dus net toen ik wakker schoot meteen naar de wc hihi maar helaas... Niks te zien nu dus in totaal vannacht zo'n 2 uurtjes denk ik geslapen... ale: Zo komt mama weer ff op de koffie en dan ga ik bij een vriendin op de koffie... daarna doe ik hier de was wel een keertje... nu totaal ff GEEN zin in hihi...
Joyce, lekker doen waar je zelf zin in hebt hoor! Die was ligt er morgen ook nog wel. Misschien kan je moeder wat voor je doen? Hier ook al van die rare dromen over bevallingen en baby's.
de intake is alweer weg... ging best wel snel...een papier gekregen en het boekje waar alles in op geschreven wordt. Op het papier staat wat ik of we moeten doen als de weeen beginnen, zoals klaar zetten van dingen....van emmers tot babykleertjes met kruik etc... in week 36 kan ik gaan bellen voor het bed, wat ik in de kamer wil hebben voor de bevalling. Ze zei dat het rustiger was om beneden te bevallen omdat de kids ook boven slapen, mocht het snachts beginnen. heb recht op 40 uur kraamzorg + de bevalling. Mocht het slecht gaan met mij, dan tekent de kraamhulp zo een paar uur bij... Ze zei ook dat de bevalling nog sneller kan gaan dan die anderen, en die vond ze ook al snel....nou we zullen zien.... joyce, lekker koffie leuten meis.... ik moet ook weer wat gaan doen maar heb nog niet zo veel zin... gister half 7 ben ik begonnen met hok opruimen...oud papier en dozen opgeruimd en in de container gedaan....zo heb ik weer wat meer ruimte...maar ja waar ik me al niet aan kan ergeren he.... het HOK....ik hoef daar helemaal niet te zijn ofzo als ik bevallen ben maar het moet wel netjes.