Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo dames,

Ben ik snel nog even, mijn laatste werkdag gaat zo in! Vanmidddag ben ik superblij natuurlijk! Verlof!

Anneliesje, fijn dat alles gaat was, ik hoop dat het droog blijft voor je en dat het snel beter gaat met je moeder.

Berna, succes met je tentamen!

nou ik ga even de hond doen, en dan voor de laatste keer naar het werk strompelen (voetje voor voetje),

fijne dag nog!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anita succes je laatste dag!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

succes mt je laatste daggie anita!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee thunderangel toch bevallen!
    Gefeliciteerd thunderangel! Gave naam zeg!

Er zijn wel meer decembermama's bevallen, jufffie, caruli en nog iemand volgens mij... Ow en nog 10, hahaha!

Ach arme Meliske... Gelukkig ligt ze alweer alleen. Is trouwens duidelijk waarom zij zelf nog in het ziekenhuis moet blijven?

Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker! Doen jullie niet aan uitslapen? (ikke wel hoor :oops: )

Volgens de vk is mijn buik overigens gemiddeld :confused:
    Ik dacht echt dat mijn buik buiten proportioneel groot was, maar dat blijkt dus mee te vallen. Arme jullie met ook een gemiddelde buik, groot is ie he ;)

Anneliesje, fijn dat je nog een goeiecho krijgt! Ik krijg er ook nog 1 met 36 weken. Mooie geruststelling toch!

Berna, succes met je tentamen!

Anita, succes met je laatste dag!

Ik ga nog maar eens even wat doen. Er ligt nog zoveel op me te wachten, wat weggewerkt moet worden... bleeeeh

5. ProudMum

ik kan echt niet uitslapen. als mike zijn wekker gaat ben ik direct wakker! zal vast het ritme nog zijn

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik ben ook wel 3 keer wakker geweest roxy, maar blijf gewoon stug liggen met mijn ogen dicht, haha!

Sarah is net pas opgehaald door de uitlaat, ook niet gezellig voor mij... :(

7. ProudMum

nee das ook niet gezellig guppie!

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou ik heb weer ff op de bank gelegen, half slapend, voelde me weer ff niet helemaal goed.
    wat is dat toch wat zeg....

anita werkse vandaag, eindelijk je laatste dag...heerlijk.

ik heb de nieuwe WIJ binnen dus kan weer lekker gaan lezen....

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

trouwens op het papier van de intake staat ook dat de kachel op 23 moet staan in de kraamkamer....nou dacht het NIET he....
    ik kan daar echt niet tegen....

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pfff das wel heel warm!
    Ik kan de laatste tijd ook heel slecht tegen hitte. Ben best blij dat het nu geen zomer is!

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    anneliesje: Ik ben nu drukkies bezig met de was enz. krijg het ineens op mn heupen...
    Het is weer flink aan het rommelen en wil nu ook alles klaar hebben lijkt wel :(
    (zou het een teken zijn van?)

anitadejong: oh fijn hee je laatste dagje! en dan lekker genieten van je verlof!

Guppie: geniet er lekker van meid dat jekunt uitslapen... dit gun ik je echt niet zoals ik het nu al een tijdje heb!

anita1975: doe je wel rustig aan dan meis als je jezelf niet helemaal oke voelt? Hopelijk zakt het snel weer!
    Hier ook net de nieuwe wij binnen... die gaat vanavond mee naar de badkamer.. lekker in bad lezen hihi
    Dat is idd ERG warm... dan zweet ik naar buiten joh...

Hier is het nu een beetje serieuzer (schrijf ik dat zo? :oops: ) aan het rommelen... de pijn word erger... en lijkt erop dat ik nu alles aan kant wil hebben :confused:
    Ik ga dus ook weer verder hier hihi kom dadelijk nog wel ff kijken :D

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ooohhh joyce wat spannend!

Ik ga ffies lekker in bad. Heb niet zoveel zin om te douchen en in bad vind ik zo lekker ontspannend! Lekker naar mijn bewegende buik kijken *zucht*

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Joyce rustig aan doen jij he misschien is het rommelen ook een teken dat je teveel doet!

Ben weer terug van de VK
    Alles was goed. Baarmoeder was 3/4 NX en34 cm perfect op schema hartje klopte mooi en hoofdje is al in de beken ingedaald zit alleen nog niet helemaal vast
    volgende afspraak vrijdag 14 december om 14.20
    zo en nu op naar mijn tentamen

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wij hebben op een info-avond in het ziekenhuis een bezoekje gebracht aan de verloskamer en daar was het ook zo verschrikkelijk warm! Ik dacht ook: dit trek ik niet, om hier te liggen en persen. Maar ze zeggen dat ik er op dat moment geen benul van zal hebben en dat je het na je bevalling heel erg koud hebt meestal.

Mijn baarmoeder was trouwens gisteren 32 cm.

15. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    guppie: geniet van je badje meid! en je bewegende buik natuurlijk hihi

Berna: nou dat lijktme sterkt meid dat het daarvan komt... is voor het eerst weer
    dat ik ook maar iets doe *schaam* en nu is het nog op mn gemakkie...
    Boterhammetje tussendoor en zo nu en dan ff zitten om hier te kijken... hihi
    Suc6 meid met je tentamen!

juni: idd dat is ook weer zo, hoor je vaak idd dat het na de bevalling koud is.. Moet er nu alleen nog niet aan denken hoor...

Hier mn bammetjes weer op dus ga eens kijken wat ik nu ga doen hihi

16. Niet meer actief

Fijn dat het allemaal goed was Berna! Hij lag nog steeds naar beneden dus.

Succes met je tentamen!

Rustig aan Joyce! Wel spannend zo allemaal!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja inderdaad nog steeds naar beneden

18. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    jeetje wat zijn jullie allemaal druk zeg! Ik kan moeilijk de ene voet voor de andere zetten en heb lekker tot 11 uur op bed gelegen. Helaas ben ik nog moe..

Ik realiseerde me gisteravond dat mijn buik nu wel erg vol is en dat ie af en toe best zeer doet, zeker als de kleine erg druk is geweest. Ik heb gewoon geen ruimte meer haha..

En dan moet ik nog 6 weekjes (en misschien ook wel 8..zucht, best zwaar..) Sorry moest ff klagen..

Liefs

19. ProudMum

sorry meiden, heb een nieuwe verslaving!

Mijn nintendo ds!

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    appelsientje: klaag maar lekker hoor meid, zijn we ook voor he!

Roxyrox: lekker van genieten van je nieuwe verslaving hihi

Linda: hoe issie met jou meid?

Deel Deze Pagina