Shit zeg, ik kan wel janken.... Mijn dagcurve was niet helemaal goed, de eerste uitslag van 8 uur 's ochtends was aan de hoge kant. (niet eens te hoog) De andere twee waren goed, dus het zegt eigenlijk niks, maar voor de zekerheid mag ik nu VEERTIEN dagen niet snoepen en geen dingen eten met toegevoegde suikers. Dat wordt een heel gezellig sinterklaasfeest dit jaar... Ben echt een beetje verdrietig. Stom natuurlijk, want voor onze baby laat ik alles staan en stap ik over op astronautenvoer als het moet, maar ik heb niet eens echt zwangerschapssuiker...
Jeetje Guppie, kan me voorstellen dat je daar ff héél erg van baalt! Natuurlijk heb je alles voor je kleintje over, maar 't is wel ff moeilijk, zeker nu met die sinterklaastijd!
Joyce, ik dacht na dat gerommel van net is het zover... Helaas. Linda, morgen jarig zag ik! Ga je nog iets doen? Appelsientje, hier tegen over gesteld word helemaal gek van mezelf, zoveel energie! Guppie, ik kan me goed voorstellen dat je baalt, tuurlijk je bent blij dat het geen zw. suiker hebt. Maar niet snoepen, wow dat valt ook niet mee! Sterkte meid, dikke knuffel! Roxy, dus jou zien we wat minder! Welk spelletje ben je aan het doen? Zo ook mijn boterhammetjes weer op! En mijn dagelijkse vitamientjes, ik pers iedere middag 2 sinaasappels en een grapefruit uit! Jammie
Oja Berna, fijn dat het goed was! Mijn baarmoeder was trouwens 1/2 NX, klinkt heel verschillend met die van jou! (al ben ik er na 34 weken nog niet helemaal uit wat dat nou precies betekend, ja iets met de stand en hoogte) Succes met je tentamen!
He Guppie, balen van je dagcurve! Zeker in deze tijd van het jaar met al dat Sintsnoep... Bij mij was het laatst qua suikers allemaal wel goed, maar omdat onze uk al zo groot is doe ik ook wel rustig aan met snoepen nu. Niet dat dat iets uit schijnt te maken overigens, kindje groeit toch wel, maar gaat om het idee... Dus ik ben (een beetje) solidair met je! Goed zo Anneliesje, vers sapje is goed voor het kindje! Ik krijg er alleen maagzuur van de laatste tijd... Wel balen want ik drink ook altijd zo graag vers sap. Joyce je maakt het echt spannend met dat gerommel! Ik hoop voor jou dat het echt gauw doorzet want zo te horen wil het allemaal echt niet meer bij jou. Kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee/klaar voor bent! Ik duim voor je. Hier weer een rustig dagje met mijn zoontje. Die dagen vliegen voorbij moet ik zeggen, sinds ik vrij ben! Alles gaat lekker op een lagere versnelling en dat bevalt me wel! We hebben daarstraks tijdens het winkelen 'echte' Zwarte Pieten gezien en daar was hij erg van onder de indruk! Heel schattig. Tot later! (zeker als je vrij bent is dat forum erg verslavend, vinden jullie niet?)
Linda: oke dan meid, anders gewoon eventjes bellen hoor (en idd je afscheiding ook erg dun kan zijn hoor... heb ik hier ook regelmatig) Guppie: ah nee he... balen meid... en dat met deze dagen hee... anneliesje: mmm ja dat gerommel kan je goed voor de gek houden... Is het niet aan het begin van de zwangerschap/nod dat je lijf je voor de gek houd dan is het nu wel... wij vrouwen hebben het maar zwaar vind ik (hihi) en die 1/2 nx is dat ie op de helft zit van je navel en borstbeen... hier nu de vloer in de week gezet... hebben van die fijne diepe voegen waar alles in blijft hangen met dweilen dus nu maar eens goed nat gemaakt... en in laten trekken...
hey mamasu: Lekker is dat he dat je nu kunt doen wanneer je wilt... en idd is erg verslavend hier hihi Leuk hoe dat die kleintjes reageren op die sint en de pieten word daar altijd zo vrolijk van als je die koppies ziet!
Roxy, omdat ik een lang boven lijf heb, komt ie niet zo hoog zegt ze! En door mijn (jaja daar is ie weer) compacte buik! Mamasu, ik vind die gezichtjes heerlijk om te zien, lekker he zo rustig aan doen! Bevalt mij ook wel! Ga even liggen nu, krijg ineen keer kramp onder in mijn buik au au.
Ja morgen jarig Lekker dagje thuis, komt overdag al wat visite en 's avonds ook nog. Ik hoop niet te druk hoor, maar dat is altijd afwachten met sinterklaas Donderdag ook nog lekker vrij!
anneliesje, ik ben maar een klein opdondertje hoor. Ja linda, morgen weer een jaartje erbij. ik vind jarig zijn helemaal niet leuk meer. krijg toch geen ontbijt op bed....
roxyrox: dat heb ik ook ik zit nu op euhm ff kijken... iets meer al 2/3 nx anneliesje: doe je wel rustig aan meid! Hopelijk zakt het snel weer! Rust maar eventjes lekker meid! linda: lekker hee! en ja weer een jaartje ouder... het jaar waarin je mama word meid! hihi
Guppie jeetje dat is echt balen meid! Sorry heb niet alles gelezen, is ook zo veel! Ik heb vanmorgen nog wel even gespiekt ik zag dat je weer vroeg op was schijndelsvolk! Ik slaap de laaste 2 nachten ineens weer goed...? ( AFKLOPPEN 8-[ ) Waarom weet ik ook niet. Gisteren zelfs de hele middag liggen slapen van 1 tot 5 toen om 9:30 weer mijn bed in en vanmorgen om 7 uur er pas weer uit in 1 ruk. Moet zeggen dat ik een stuk beter gehemeurd ben, ik hoop dat jij binnen kort ook weer lekker slaapt schijndelsvolk!
pfff ik voel me moe, ook al slaap ik wel goed... heb nergens zin in, maar ja er moet wel wat gebeuren... moet straks lisa weer ophalen, lopend want mijn fiets is stuk... maar goed zal zo dus ff wat op gaan ruimen, anders komt het er niet van. en als ik lisa op gehaald heb moet ik maar weer ff gaan liggen op de bank denk ik. ohw rox mariët heeft ook een DS op haar verjaardag gekregen en heeft als spel nu pet alian, ook verslavend volgens mij. ik heb nog niet gespeeld...van de week haald ze yoshi's island op.
Anita ik herken het meid! Ik heb hier ook nog een kleine rondlopen en die bepalen voor het grootste deel je ritme. Op tijd op, school, vriendjes enz enz. Dit alles is ook heel vermoeiend ook al lijkt het niet veel je kan toch je eigen ritme niet bepalen. Wat ik dus bedoel heel logisch dat je moe bent ook al slaap je goed. Hmpf druk me weer lekker uit 8)