guppie: nee helaas niet... hoop wel dat dit voorbodes zijn dat ik alles schoon wil hebben de meest rare dingen ben ik aan het afsoppen hihi marieke: ja idd... wat we eten durf ik nog niet te zeggen... denk vissticks met rosti ofzow en worteltjes... (rare combi als ik dat zo lees ) Anita: gefeliciteerd met je verlof meid! lekker van gaan genieten nu he! en ik hoop aan jou "verwachtingen" te voldoen hihi van mij mag het idd wel hihi Berna: hoe is je tentamen gegaan meid? Ja heb het ook gezien, vind haar alleen een beetje een rare... maja wie weet hoe wij doen als we er zo bij liggen... ale: hihi Hier nu de beneden verdieping helemaal klaar... ga nu ff door naar boven hihi daar hoeft gelukkig niet veel meer te gebeuren, maar wat er ligt doe ik nu ook meteen maar eventjes... ben nu toch bezig hihi
Heb het ook gezien, maar het leek me ook wat overdreven hoor... Maar goed haha, wat weet ik er nou van
Hier gaan we zuurkool eten met een rundervinkje deze keer (geen rookworst, blehh, even geen zin aan). Berna, alles goed gegaan met je tentamen? Guppie, balen van je curve, suikers laten staan, moeilijk... ik hoop dat het de volgende keer wel goed is.
whaha ben gewoon geslaagd met een 7! Heb veel gegokt en op het laatst was de concetratie echt weg maar heb toch goed genoeg geleerd om een voldoende te halen! Nu helemaal rust Guppie wat balen zeg 2 weken niet snoepen pfff..... EN inderdaad inleiden schijnt heftiger te zijn maar MArk en ik schoten ook in de lach toen ze ging persen haha zo lekker pizza eerst!
Sta ik ook aldoor van te kijken hoe hard het opeens gaat En dan bedenk ik me, ach dat is nog minimaal 7 weken De echo was goed, onze man groeit goed (nu 4.5 pond) en geen laagovervliegende placenta's of lage waterstanden gelukkig Vraagje, krijgen/hadden jullie bij 35 weken zwangerschap ook een "intern" onderzoek en uitstrijkje? Voor in het lijstje: Volgende VK bezoek 13 december
berna wat goed een 7! prtesent ik loop gewoon bij de vk en krijg helemaal geen inwendige onderzoeken of een uitstrijkje. lekker hè dat het nu zo snel gaat. hier begint het weer te rommelen. maar weer ff rustig aan doen.
Mjn moeder mag zo weer naar huis! Er is wel wat, maar ze moeten verder onderzoeken wat. Als ze belooft thuis rustig aan te doen mag ze zo weg! Ik ga eten koken, want mijn vader eet hier! 2 dagen brood was teveel
Goed nieuws Annelies! Present: gisteren deden ze bij mij (35 weken) inderdaad een inwendig onderzoek en ook een soort van uitstrijkje, maar dan niet om te testen op baarmoederhalskanker maar op groep B streptokokken. In een boek dat ik heb las ik dat men tussen de 35ste en 37ste week normaal wel test op die groep B streptokokken omdat het kindje bij de geboorte kan besmet worden en in een enkel geval kan dat dodelijk zijn. Als je besmet bent krijg je voor de bevalling een penicilinekuur.
Juni, dat heb ik ook nog nooit gehoord van iemand berna, goed dat je geslaagd bent hoor! anneliesje, fijn dat ze weer naar huis mag, ik hoop dat de rest ook meevalt
Goed nieuws Annelies! Dankje Juni! Heb ook even gegoogled, naast het checken van de baarmoedermond (is ie al verweekt of is er al ontsluiting) gaat het dus om een groep B test wat er gedaan gaat worden: http://europe.obgyn.net/nederland/patie ... roep.b.htm Ach goed, moet er toch een keer aan geloven