Je hebt gelijk Guppie, als je bachelor bent kun je ook al iets met je diploma (hoewel ik denk dat de arbeidsmarkt in Nederland momenteel beter is dan in België). Misschien schrijf ik me ook wel in. Maar eerst maar eens afwachten of dat te combineren valt met een kindje. Wat doe je momenteel van werk Guppie? Ik heb net een mail gehad of ik op 18 december nog op sollicitatiegesprek kan. Ik heb ja geantwoord maar wel geschreven dat ik hoogzwanger ben. Het zal mij benieuwen hoe ze daar tegenover staan. Ik zou de baan heel graag doen (Nederlandse les geven aan studenten uit het buitenland die aan de universiteit hier studeren), maar het zou ingaan op 1 februari en dat is natuurlijk te vroeg voor mij. Maar je weet nooit dat er een mouw aan te passen is.
Weer thuis van mijn verwendagje kwam ik even spieken of er al meer 'rommel/slijmprop/weeen/babynieuws' is, maar het lijkt er tot nu toe op dat er geen Sinterklaaskindjes geboren gaan worden vandaag...! Lijkt me qua timing voor zo'n kindje trouwens ook maar beter. Nou, mijn verwendagje bij het beautycentrum was... een beetje anders dan ik had verwacht! Misschien hebben jullie dit ook, maar al een hele tijd kan ik niet goed meer op mijn rug liggen omdat ik dan een soort 'flauwvalgevoel' krijg, heel naar. Had ik dus even niet bij stilgestaan toen ik die afspraak maakte. Dus ik lag in die stoel voor mijn gezichtsbehandeling en al heel snel voelde ik: dit is niet prettig! En nog even later werd alles ineens zwart voor mijn ogen en hoorde ik alles heel in de verte... Echt bijna van mijn stokje gegaan daar! Daarna heb ik een tijdje rustig gezeten met een glaasje water en die gezichtsbehandeling maar gelaten voor wat ie was Toen het weer ging, heb ik nog wel een voet-en handpakking gekregen, en zijn mijn wenkbrauwen weer geepileerd en als klap op de vuurpijl is mijn bikinilijn mooi geharst! Dus als ik binnen nu en een maand beval, lig ik er in ieder geval wat dat betreft pico bello bij ! Echt fijn, want ik kan daar nu echt niet meer bij zelf en vind het zo'n rotgezicht als het daar maar zo weelderig groeit allemaal!
dat is vervelend mamasu. Het schijnt dat er een grote slagader ofzo in je rug loopt die door het gewicht van je buik als je op je rug ligt iets knel kan komen te zitten waardoor je duizelig kan worde ofzo? iig zoiets was het. Wel fijn van je bikinilijn die heb ik gisteren op goed geluk nog maar ff gedaan.. deed het harsen niet pijn?
Berna, ja die bikinilijn was niet het allerprettigste gevoel wat ik me kon voorstellen. Maar thuis doe ik het soms zelf ook met hars en in mijn herinnering doet het meer pijn wanneer ik het zelf doe! Gek he, van die ader die wordt dichtgedrukt? Ik heb idd begrepen dat er meer vrouwen zijn die er last van hebben. Maar het beperkt je wel nog meer in je lighoudingen 's nachts he? (lees: alleen zijhouding blijft over!) O ja Linda is jarig! Gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt!
Berna, gefeliciteerd met je 7! Goed hoor, nu lekker genieten van je verlof! Citroentje, fijn dat alles goed is! Schiet nu echt op he. Spannend al dat gerommel. Wat lees ik nu misschien je slijmprop verloren Present, hier geen inwending onderzoek, alleen urine onderzoek op streptokok bacterie, maar dat komt omdat ik in het verleden veel blaasontsteking heb gehad. Marieke, als het goed is zit je laatste dag er bijna op! Join the verlof club! Marij, fijn dat je kleintje zo bewegelijk is, dat stelt wel gerust denk ik? Hoop dat volgende onderzoek ook goed is! Ben jer er wel klaar voor, stel dat je moet blijven in het zh? Ik ga straks 24 uur werken, als dat teveel is 20. Marije, traantjes mag toch? Geeft alleen aan dat je om ze geeft! Als het goed is heb je het nu al achter de rug! Mamasu, jij bent weer helemaal mooi vandaag! Lekker hoor nog even een keertje zo verwend worden, en een lekkere bonus! Super. San, werk je echt nog 5 volle dagen? Knap hoor! Fijn dat je mannetje eindelijk van zijn ontsteking af is! Linda, gefeliciteerd! Geen babynieuws vandaag, jammer! Vanavond Sinterklaas met de neefjes, ben benieuwd hoe ze op Sinterklaas en zwarte piet reageren! Verder beetje rustig aan gedaan vandaag, ben niet helemaal fit. Slecht geslapen door alle spanningen denk ik.
berna: doe je wel rustig aan meid, dat je niet teveel last krijgt van je buik! juni: ik heb wel een vuilniszak in de auto liggen, maar voor de rest nog niets aan gedaan... maand/kraamverband houd het toch niet echt tegen lijkt me... dus daar ben ik nog over na aan het denken... (heb het wel als ik bij mensen op visite ben en zit dan op een stoffen bankstel of stoel... dat ik mezelf hoor denken: oh jee als nu toch maar niet mijn vliezen breken hihi) En zou leuk zijn als ze er positief op reageren meid, zal duimen voor je! mamasu: dat is niet best meid, heb je nog niet echt lekker kunnen genieten van je verwendagje zo hee... anneliesje: hopelijk slaap je komende nacht wel lekker meid... Veel plezier vanavond! Hier zover klaar om naar mn zwager en schoonzusje te gaan... Allemaal een hele fijne avond!
Joyce en Marij: Ik zou het liefste thuis willen bevallen dus als de kleine nog tot as dinsdag wil blijven zitten is dat wel fijn maar als hij besluit eerder te komen leg ik me er snel bij neer dat ik naar het zkh moet hoor, hij mag van mij komen! Ik ga er wel vanuit dat de kleine niet in de couveuse hoeft, (ze schatten het geboortegewicht bij 40 weken op 7,5 a 8 pond) en dat ik dus snel thuis zal zijn mocht hij deze week nog komen, als ik of de kleine alsnog moet blijven of in de couveuse moet zal dat dus wel tegen vallen.... Het is wel heel verwarrend hoor wat je voelt in je lijf, je weet gewoon niet wat je moet voelen, je weet dat weeen pijn doen maar voor de een ondraaglijk en de ander zegt was dit het nou......ik ga er maar van uit dat de wat ik nu voel gewoon krampen zijn en geen weeen zolang er geen regelmaat in zit is de bevalling niet begonnen volgens de vk. Vivian: dat je daar nog zin in hebt, en vooral in je eentje. doe je wel voorzichtig? Guppie: nou van mij mag het ook echt met 37 weken hoor heerlijk voor de feestdagen! Na je zwangerschap kun je alles weer lekker eten, even volhouden (zou het zelf ook moeilijk vinden hoor dus heb wel makkelijk praten...) Mamasu: jammer van je gezsichtsbehandeling en nee verder nog geen babynieuws van deze kant wel de hele dag al weer last van krampen maar totaal geen regelmaat te ontdekken dus we wachten maar af. Al merk ik wel dat ik vandaag niks kan doen, zitten is niet fijn, lopen al helemaal niet (heb het gevoel alsof er iemand naar beneden zakt) en voel me ook niet echt happy door de krampen, ons mannetje beweegt wel lekker dus die heeft het denk ik nog wel naar zijn zin daarbinnen. iedereen die vanavond nog de Sint krijgt, veel plezier!
Heee allemaal Voel me echt ellendig. Ik ben gewoon down van vandaag. Ze waren allemaal veel te lief voor me Mijn collega's hadden mijn klas versierd en het bord helemaal volgeschreven met lieve teksten dat ze me zo zouden missen. Mijn duo-collega stond ineens toch op school, omdat ze nog wat met de kinderen had gekocht en geknutseld voor mij, edwin en ook alvast voor de baby straks (maar dat mag ik pas openmaken als de baby er is ). De kinderen stonden me al bij het hek op te wachten en ben verwelkomt (?) met een groepsknuffel (schatjes he?). Voordat de kinderen binnenkwamen heb ik even flink lopen janken met mijn naaste collega en heb gezegd dat ze niet meer zo lief mocht doen vandaag, anders houd ik helemaal niet meer op. Met de kinderen hield ik me wonder boven wonder nog aardig in, heb geprobeerd zo luchtig mogelijk te doen en gezegd dat ik ze vrijdag nog wel even zie. Maar na schooltijd kwamen nog veel ouders met kaartjes en collega's met cadeautjes/ bloemen en vanaf dat moment kan ik (tot nu toe) alleen maar huilen. Word er echt gek van, alsof ik niet blij ben dat ons kruimeltje nu niet lang meer op zich zal laten wachten Zo en nu moet ik echt ophouden! Marieke heb je ook een leuk afscheid gehad op je werk? Linda VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Marij hoe was je CTG? Hoop dat je nog weer "vrijgelaten" wordt hoor. Duim voor je. Anneliesje hoe is het met je moeder? Nou ga nog ff plat, want ik ben echt MUNT door al dat gejank. Blegh! Kom vanavond nog wel ff weer spieken en hoop dat ik dan wat beter te pas ben. Liefs Marije
Hee Marije, het wordt ook allemaal erg spannend nu dus laat die tranen maar lekker gaan, zijn gewoon de hormonen of hormonsters.....
Hee Marije, lekker laten lopen hoor die waterlanders Kan het me goed voorstellen, je bent ook zo verwend en er staat je ook heel wat te gebeuren 8) Ik heb het droog gehouden (pfff, was lastig), het was zo'n dubbel gevoel. Ik werk op uitzendbasis en de vraag is of ik daar wel terug kan komen. Mijn collega's waren allemaal zo lief, kreeg veel cadeautjes en lieve woorden enzo. Het werk zal ik niet missen, is voor mij soort van tijdelijke job en kom er denk ik ook niet meer terug ookal kan ik terugkomen (flexbaan). Ik wil het eerste jaar fulltime voor m'n mupke gaan zorgen, daarna ga ik denk ik weer als doktersass. aan werk Maar goed, kan ook zo weer van gedachten veranderen.... Hihi, ik zie het wel, volgend jaar.... Linda, gefeliciteerd meid! En nu dan eindelijk verlof! Wat zalig
hoi meiden, Vanmorgen langs mijn werk geweest. Nou, had beter thuis kunnen blijven! Ik had speciaal een vlaai gehaald voor bij de koffie, kom ik aan waren de koffiepauzes al voorbij. Terwijl ik had afgesproken had dat ik met de pauzes zou komen zodat niemand van zijn/haar werk af gehaald hoefden te worden. Verder was er weinig intresse in mij, hun eigen verhalen waren belangrijker! Dus na een half uur ben ik maar weg gegaan, lekker naar mijn moedertje en ben met haar samen naar Intratuin geweest en naar Action. Veel en veel leuker! Mijn moeder sprak er schande van dat er niks voor mij was geregeld. nog geen bosje bloemen o.i.d. niet dat ik daar vanuit ging, maar 9 van de 10 keer was ik altijd voor een ander bezig met verjaardagen en andere dingen. anitaJ, plaat eten is denk ik steengrillen? gaan wij ook met kerst doen, alle leuke restaurant zijn dan vol. we hadden net pech! vivian, blijven jullie daar slapen? Juni, bij onze hema hebben ze geen 2persoons moltons die waterdicht zijn. Mamasu, dat was schrikken zeg! Gelukkig ben je wel weer helemaal "bijgewerkt" ! Marieke gefeliciteerd met je verlof!
He balen roxy, dat het niet zo gezellig was op je werk, hier ook geen cadeautjes gekregen hoor, wel als ik bevallen ben, dan krijg ik iets groots van mijn collega's (mag ik trouwenz zelf kiezen). ik heb trouwens wel van die bedmatjes in bed liggen, 2 stuks, dan maar kraken en ik leg ze elke keer weer goed, want vastplakken helpt hier niet.
pfff ik voel me echt niet lekker na een dagje zonder suiker. Voel me wiebelig en duizelig. Zou haast denken dat er echt iets aan de hand is. Als dat morgen nog zo is bel ik de vk, want dit is ook geen pretje! Ach Marije, dat is toch alleen maar hartstikke mooi dat het zo liep! Stel je voor dat je collega's helemaal niks deden of dat er geen ouders kwamen... Straks maar snel je kindje gaan showen! Roxy, hier heb ik de ds ook weer moeten afgeven. Mario party is echt een super leuk en verslavend spel! Echt een aanrader!
Nah ja Roxy, wat een domper zeg van je werk! Lekker geïnteresseerd ook.... Gelukkig was het daarna wel leuk met je moeder! 8) Ow, ik heb verlof! Hihi, kan iemand me knijpen? Hoe zou het met Meliske gaan en Esther? En de kleine meisjes?
Marieke, ook gefeliciteerd he, lekker zeg verlof! Ben ook wel benieuwd hoe het met de kleine meisjes gaat.