marieke, knijp knijp! 8) hahaha, geloof je het al? je bent gewoon lekker vrij! en nog lekker lang ook! geniet ervan he! marije, wat heerlijk toch dat je het zo naar je zin hebt op je werk! dat is wel wat traantjes wegpinken waard he! fijn dat je zo in de watten bent gelegd. geloof me, na een weekje ben je al wat gewent aan het thuiszitten! roxy, wat stom van je collega's zeg! dan voel je je ook lekker welkom zeg maar! grrrrr. laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken. jij gaat straks toch (hopelijk) naar een andere vestiging? vandaag weer voor ctg geweest, en alles is weer goed! mijn bloeddruk is wel weer wat gestegen, nu onderdruk 95. kleine manneke voelt zich nog goed en was druk tegen de ctg aan het trappelen. lief he. Morgen gesprek met de gyn en een nieuw dopleronderzoek. ben benieuwt of ik nog thuiskom morgen! duimen jullie voor me? ik wil het liefst weer naar huis, maar als het nodig is dan moet ik natuurlijk me neerleggen bij een opname. we zullen zien! als ik word opgenomen laat ik mijn man wel posten. knuffel! marij
Marij ga zeker voor je duimen! Roxy wat stom zeg van je collega's.. jammer maar goed richt je nu maar lekker op de leuke dingen die komen gaan!
Marij, gelukkig was de ctg goed maar die onderdruk is dan al weer aardig hoor zeg! Of heb jij van jezelf ook al een hoge bloeddruk? Lekker he Marieke, verlof! Het went heel snel, kan ik je zeggen! (in de positieve zin van het woord) Roxy balen zeg dat je collega's zo lomp waren. Zou ik ook niet echt leuk vinden. Ik was op tv naar Nine Months aan het kijken (ik dacht: is lekker toepasselijk!) maar ik kan mijn aandacht er niet bijhouden hoor. Hebben jullie dat ook? Dat je maar kort ergens aandacht voor hebt? Heb de tv dus maar weer uitgezet. Tja en dan is het forum al weer gauw gevonden... Slaap lekker alvast allemaal! Ik ga zo ook weer richting mijn bedje...
Ken het mamasu had het gisteren ook heel erg met mijn tentamen.. de laatste vragen waren dan ook fout beantwoord... Ik ga lekker naar bed trustuh!
Ja Mamasu heb ik ook. Ik kijk regelmatig én tv en zit ondertussen te forummen. Echt rustig zitten kijken gaat idd niet. Verder hier weinig nieuws, ja ook keelpijn sinds vanochtend. Hoop maar niet dat ik al te ziek wordt, Morgen ochtend en vrijdagochtend nog 3 uurtjes werken en dan heb ik ook verlof. Dames tot de volgende keer, fijne avond nog!
Marij, zal voor je duimen dat je morgen zelf hier kunt posten, ik hoop dat je gewoon naar huis mag. Lexie74, succes met de laatste loodjes op het werk!
Hallo dames, Zoals beloofd meld ik mij netjes nu ik weer thuis ben. Vanmiddag thuisgekomen zonder Emi, snik, maar de verwachting is dat het niet al te lang meer gaat duren voordat ik haar op mag halen. Sinds maandag ligt ze niet meer in couveuse maar in een wiegje, nog wel op de couveuse afdeling maar het gaat dus erg goed met haar. Voor haar 34 weken doet ze het geweldig, zelfs uitzonderlijk goed volgens de artsen. Bevalling ging dus echt heel snel, rond 20 uur eerste wee, daarvoor echt helemaal niets, en die herkende ik in de eerste instantie niet als wee. Toen Jan thuiskwam rond half 11 hebben we toch de vk maar even gebeld en die zou even komen kijken. Kwart voor elf braken de vliezen, en natuurlijk nog geen zeiltje op bed, en geen vluchttas. Even over 11 was de verloskundige er en die stuurde ons meteen naar het ziekenhuis. In de Velsertunnel kreeg ik persweeen die ik braaf probeerde weg te puffen en eenmaal in het ziekenhuis ging het razendsnel. Mevrouw was al zichtbaar toen ik de verloskamer in strompelde. Erop terugkijkend, tja volkomen onverwacht qua timing en snelheid en ik kwam meteen in een weeenstorm terecht besef ik achteraf. En na de bevalling moest ze meteen mee voor onderzoek en in de couveuse dus das best heftig. Maar goede begeleiding in het ziekenhuis en ik mocht heel veel zelf voor haar zorgen dus dat scheelt wel. Zal morgen even fotootjes plaatsen van de prinses, tenminste als ik er aan toe kom tussen het kolven, Emi krijgt borstvoeding, en brengen in. In ieder geval heel erg bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties!
Esther, wat fijn om weer persoonlijk van je te horen zeg! Goed van je kleine meid zeg, dat ze al in een wiegje ligt. Hoop dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen. Tjonge wat is het allemaal snel gegaan he! Ben erg benieuwd naar de foto's van jullie wondertje! Zo kan het dus ook nog gaan. Had je voor die tijd al aanwijzingen voor een vroeggeboorte? Weet het ff niet meer sorry.... Marij ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen weer positief nieuws krijgt en weer lekker terug naar huis mag. Wel hoog hoor, je bloeddruk, heb je daar vaker last van? Lexie, succes met de laatste loodjes. Ik ben weer een beetje bijgetrokken. Heb even heerlijk bij Edwin uitgejankt en eindelijk lachte hij me eens niet uit om mijn hormonale huilbui, maar heeft me ff lief getroost en me weer opgevrolijkt. pfff heftig zo'n dagje.... Wat idioot Roxy dat je collega's zo ongeinteresseerd waren! Je hebt toch wel het gebak weer meegenomen he? (hebben ze dan ook niet verdiend toch?) Nou ga nog ff op de bank hangen en dan naar bed. Zoooooo raar dat ik er morgenvroeg niet vroeg uit hoef.. dat is wel een lekker vooruitzicht he! Meiden, ik hoop een fijne welterusten en hopelijk snel ook weer nieuws van meliske en hun meissie... Liefs Marije
Morgen dames, Zo te zien ben ik de eerste vroege vogel vandaag... Marije78, fijn he dat je lekker rustig aan kunt doen nu! Al zul je je werk ook best missen, te horen aan de leuke verhalen over je afscheid (heb je je traantjes al weer een beetje opgedroogd?) Lexie, hopelijk zet de verkoudheid niet door. Ik heb het laatst ook weer gehad en baalde er echt van, je slaapt dan ook (nog) veel slechter dus dat is gewoon niet fijn! MissFrodo, fijn dat je er weer bent! Gelukkig gaat het heel goed met Emi, maar het zal best een hectische periode zijn, kan me dat nog wel herinneren van mijn zoontje. Lukt het kolven een beetje? We zijn idd heeeeel benieuwd naar foto's!
citroentje: dan duimen we gewoon met zijn allen dat ie volgende week pas komt hihi en idd, ze zeggen altijd dat je merkt als het begint... (regelmaat in zit) laten we het maar hopen Marije78: Oh wat een schatjes allemaal hee... snap goed dat je dat moeilijk valt hoor! Maar gefeliciteerd met je verlof meid! marieke: jij ook van harte gefeliciteerd met je verlof meid! Lekker van genieten hoor! roxyrox: dat meen je niet? schandalig vind ik dat! en zeker alsje zelf altijd wat voor een ander regelt! 00marij: Hier duim ik heel erg hard voor je meid! suc6 vandaag! lexie: suc6 met de laatste uurtjes werken meid! missfrodo: Fijn om te horen dat jullie kleine meid het zo goed doet! Hoop dat ze snel mee naar huis mag met jullie! en ben benieuwd naar jullie meissie hoor! Hier weer een hel van een nacht achter de rug... weer veel in bad gezeten... was de enige plek waar ik me nog een beetje lekker voelde... Nu is het weer redelijk rustig gelukkig, maar ik ben helemaal uitgeput... Gisteren een super gezellige avond gehad bij mn zwager en schoonzusje... kregen nog kado-tje een sint tasje met een chocoletter, een 1/5 staatslot, douche spulletjes en slabbetjes voor de kleine... en van mn schoonouders hadden we geld gekregen... met wel een toepasselijk gedichtje op de envelopppe... * Als je straks weer straks bent en plat, kun je met deze enveloppe naar de stad... om iets leuks voor jezelf te kopen, zodat je weer tip top achter de kinderwagen kunt lopen...* vond hem wel grappig hihi Ik ga nu maar eens ff wat eten... jullie zien me strakkies wel weer verschijnen
Missfrodo wat goed om te horen dat Emi het zo goed doet! Marij heel veel succes vandaag! Roxy ja ik ben gisteravond ook nog terug gereden... Ik doe het dan ook niet meer was echt te zwaar! Maar ja wilde die kleine sk niet ontzeggen. Zo ik ga zo maar ik op zoek naar kerstspullen op zolder O leuk leuk vind de kerst altijd zo'n heerlijke sfeer hebben! Alleen geen kerstboom dit jaar want je weet maar nooit.
MissFrodo, leuk dat je terug bent! Wat goed dat Emi het zo goed doet! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de foto's. In België komt sinterklaas vandaag. Maar volwassenen vieren dat hier niet echt. Gisteravond in bed een hoop gerommel in mijn buik. Het kindje was erg druk en ik had af en toe pijn onder in mijn buik. Hopelijk is het aan het indalen. Zo, even in bad eerst. Buiten is het alweer aan het regenen. Bah!
Goedemorgen Missfrodo wat fijn van je te horen. Goede berichtend zeg. Knap dat je kolft zeg zal wel hectisch zijn. Zelf een beetje hersteld? Hier wel een boom en ga hem misschien vandaag of morgen al optuigen! Vandaag 36 weken nog 1 week en ik mag thuis bevallen!
AnneLiesje: wat fijn dat je moeder weer thuis is. Juni: dat over die streptotokken heb ik ook nog nooit gehoord... Citroentje: fijn dat ie helemaal ingedaald is! Wordt echt spannend nu hè? Klinkt echt spannend bij jou trouwens... Marij: fijn dat de ctg goed was. Heb volgende week een gesprek met mn baas trouwens. Ik ben voor je aan het duimen trouwens dat je vandaag gewoon naar huis mag... Marije: hoe is de laatste dag op je werk gegaan? Lees het al, jeetje ik krijg al bijna tranen in mn ogen als ik het lees, kan me voorstellen hoe moeilijk jij het ermee had! Wel een fijn gevoel dat ze je zo gaan missen! Mamasu: heerlijk zo'n verwendagje! Hmmm bijna van je stokje gegaan, lees ik nu... Toch niet zo lekker als verwacht dus, jammer! Fijn dat ze je bikinilijn gedaan hebben! Guppie: psychologie studeren lijkt me erg interessant! Ik wil ook weer iets gaan studeren, wil eigenlijk iets met rechten gaan doen... Maar of ik daar nog echt aan wil beginnen, twijfel ik een beetje over. Marieke: wat een heerlijk idee dat je zeker een jaar niet werken voor de boeg hebt Roxy: wat vervelend dat niemand echt geïnteresseerd was op je werk... Niet leuk! MissFrodo: leuk wat van je te horen! Lijkt me erg moeilijk om zonder Emi naar huis te gaan. En dat Emi al zichtbaar was toen je de verloskamer instrompelde, lijkt me zo raar allemaal als je daar over na gaat denken! Maar wat een verrassing zeg! Was de babykamer al klaar, want jullie zaten/zitten nog in de verbouwing toch?! Rustig aan meis en geniet ervan! Ik hoop dat Emi snel thuis is. Joyce: jeetje wat moet jij ondertussen vermoeid zijn! Das ook geen grapje zo... Bedankt voor de vele felicitaties! Heb een leuke dag gehad. Lekker rustig. Blij dat ik overdag thuis was, zodat er overdag een paar mensen waren en 's avonds een paar. Niet te laat geworden, iedereen heeft rekening met me gehouden . Leuke kadootjes gekregen, ook een kadobon voor een verwendag in een schoonheidssalon voor na de zwangerschap, lekker hoor! Vandaag nog lekker een dagje thuis, ga maar eens wat doen, wilde wat papierwerk opruimen en zo. En vanmiddag even langs de boekhouder... Fijne dag allemaal!
Hey goedemorgen allemaal! Wat heb ik slecht geslapen zeg! Alsof er scheermesjes in mijn keel zaten. Net naar de winkels geweest voor honing en dropjes...hmm lekker.. Marieke, vreemd gevoel he dat je verlof hebt? Bij mij begint het nu pas te dagen en kan er nu ook pas van genieten. Guppie, Had jij Mario Party via Bol.com besteld? Marij, het is wel de bedoeling ja dat ik naar een ander filiaal ga. Maar wanneer die open gaan en bij wie ik zijn moet voor gesprekken is nog steeds niet bekend helaas.. Heel veel succes vandaag bij de Gyn meid en ik duim dat je weer naar huis mag! Lexie, Heel veel succes met de laatste uurtjes op je werk! Esther, wat is het allemaal snel gegaan bij jou zeg! Wat fijn dat Emi het zo geweldig doet! enneh, Hurry met de foto's! We zijn nieuwschierig! Marij, nee heb het lekker laten staan. Kunnen ze bij elke hap eraan herinnerd worden hoe "gezellig" het was! hihihi Joyce, Wat leuk kadootjes! en wat een leuk gedichtje zeg! Vivianmaas, knap hoor dat je ook weer terug hebt gereden. Je zal wel kapot zijn! Linda, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Heerlijk zeg zo'n bon voor een verwendagje. lekker van genieten hoor!
goeiemorgen, pff moet een hoop bijlezen. gisteren lag internet hier eruit dinsdag echt goed last gehad van oefenweeën maar na een nachtje waren ze weer voorbij.mannetje balen want die heeft echt zoiets van jij kan de kleine de hele dag voelen en nu is het tijd voor mij.nou,nog even wachten hoor! heb pendelmieke laten pendelen voor de bevallingsdatum.4 januari kwam eruit....hele mooie datum. ga even gauw bijlezen
@ kristy, ik heb er 2! 1 voor 6 Januari en 1 voor 13 Januari..... ben benieuwd wat er uit komt voor ons!