hey meiden, heb alles wel gelezen, maar niet echt onthouden om te reageren... heb weer van die dipdagen, dat ik me weer minder voel. mijn fiets is stuk dus ik moet de hele week al lopen, baal ontzettend en heb nu veel pijn in mijn lies. de kleine beweegt verder wel goed, en ik voel steeds vaker dat ie de hik heeft. bij mij speelt maagzuur weer... en ik heb last van hoofdpijn, gelukkig niet de hele dag maar het is wel aanwezig. zal allemaal wel door de drukte komen denk ik... morgen ben ik jarig en dat heb ik al gevierd samen met mijn dochter dus dat scheelt. wou ff reageren op ester,fijn dat het goed gaat met Emi, en ze al uit de coveuse is zeg....hoop dat ze snel naar huis mag....enne foto's willen we wel zien hoor. marij hoop dat jij ook weer naar huis mag hoor.wel fijn dat de ctg goed was. enne linda nog gefeliciteerd meid met je verjaardag gister.....
jah bah die is ook nog ziek, vandaag gaat alweer beter maar gister was ze erg pips hoor... overgeven enzo rustig....
ohw rox las nog dat het niet zo leuk was op je werk... niet leuk hoe ze dan doen he....dan heb je ook zoiets ik zet de taart neer en ga naar huis.
ja klopt Anita. Maargoed, ik ga nu lekker genieten van mijn verlof! ga me ook niet druk maken om hun, ze krijgen vanzelf een kaartje als de kleine er is.
he ik voeg me ook bij de "overdag" schrijvers op het forum melden. Tja, nu tijd zat toch, hahaha. Ik moet zeggen dat het kunnen blijven liggen in bed me wel beviel vanmorgen. Heb nog een beetje spierpijn in mijn ogen (wist niet dat dat kon, hihihi) van dat janken de hele middag. Maar goed, denk inderdaad dat ik wel wen aan het thuiszitten. Morgenvroeg nog even naar school om wat laatste dingetjes af te maken en dan even helemaal niets meer hoeven te regelen voor school is ook wel ff lekker (vooral de komende periode). Nou ik ga me maar eens aankleden en dan lekker ff koffieleuten bij mams. Ik moet zeggen dat het nog een beetje voelt alsof ik aan het spijbelen ben (hebben/ hadden jullie dat ook niet de eerste dagen thuis?) Later! Liefs Marije
He gatsie Anita, hoop dat je snel weer een beetje opknapt! Inderdaad sneu hoor, ziek met sinterklaas. Volgens mij hangt het in de lucht hoor "de griep". Je hoort het zo ontzettend veel nu. Groot gelijk rox dat je ze lekker laat zitten nu op je werk. Zou ik ook geen zin meer hebben om wat van me te laten horen hoor! Nu lekker aan jezelf denken he!
Sinds vorige week maandag Marije. Gisteren zou officieel mijn laatste werkdag zijn vandaar dat het me leuk leek om dan ook alsnog afscheid te nemen. Vond het de eerste dagen echt raar om thuis te zijn. Maar heb nu mijn draai gevonden en moet nu zeggen dat ik het heerlijk vind. Laat staan als onze kleintjes er zijn!
ben ik weer,heb 8 pagina's bijgelezen. zal proberen te reageren. marieke geniet lekker van je verlof.lekker hè nog even bijtanken en de laatste dingetjes doen. citroentje wat spannend.gaat nu wel ineens heel erg snel hè? kyrillis leuk dat je weer meeschrijft.ik ben ook 7 januari uitgerekend. alles is hier helemaal klaar voor de kleine en het rommeld al aardig marije lastig hè dat afscheid nemen.wel lekker dat je verlof hebt,geniet er lekker van. mamasu lekker hoor jezelf een dagje laten verwennen. bikinilijn harsen...auw...lijkt mij pijnlijk guppy goed hoor dat je zo zonder suiker kan.ik zou het echt super moeilijk vinden. voor mij schiet het aardig op maar kijk er ook wel naar uit hoor.wil alleen echt graag thuis bevallen dus laat de kleine elke dag weten dat het echt nog niet mag. juni als je vliezen breken is maandverband niet genoeg om het tegen te houden hoor.je zal verbaast zijn hoeveel dat kan zijn. juni wat spannend die sollicitatie. meiden je kan bij leen bakker moltonnenbedzeilen halen.geen gekraak,niets.straks weer makkelijk voor als je zoontje/dochtertje in het grote bed gaat slapen.ik heb hier een 1-p over mijn matras. missfrodo wat fijn voor jullie dat het zo goed gaat met jullie dochter.hopelijk mag ze gauw lekker in haar eigen bedje liggen. spannnd hè roxy die datums! je hebt lekker verlof meid,geniet er lekker van. trek het je niet te veel van je collega's aan. gisteren al begonnen met het huis versieren.kon echt iet meer wachten. mijn schoonvader ligt ook weer in het ziekenhuis sinds maandag.hij belde net om te zeggen dat hij dit weekend moest blijven. hij heeft galstenen en zijn lever gaan ze nog onderzoeken.hij ziet vreselijk geel en het wordt steeds erger.2 operaties achter elkaar kan hij niet aan dus ze wachten nog even met opereren. meiden ga wat doen. groetjes
ja best heftig. vorig jaar vreselijk druk geweest met mijn ouders. zoals het nu met mijn schoonvader gaat doet mij veel denken aan mijn moeder. hier zit de boom nog in doos. toen ik vanochtend de keuken in kwam stond ie al op een stoel i.p.v.in de garage. vind kerst altijd zo gezellig. met de kerst doen wij lekker niets en gaan we ook nergens heen. lekker met z'n viertjes en wie weet met z'n vijfjes... we willen geen drukte omdat het hier al zo rommeld. met oud en nieuw ook lekker thuis.mannetje wil wel dit jaar goed afsluiten.zat gisteren naar vuurwerk te kijken kwam op zo'n 700 uit.vind het best veel.er zit dan ook vuurwerk voor de kinderen bij en vuurwerk dat pas wordt afgestoken als ons mannetje geboren is.
Linda: fijn dat je een leuke dag gehad hebt meid! en een verwenbon voor na de zw... klinkt lekker hoor! vivian: suc6 met je nesteldrang meid! (hier ook last van hihi aleen het gaat wat moeilijk nu) Roxyrox: beterschappies met je keel meissie! en je hebt groot gelijk dat je jezelf nu niet druk gaat maken om je collega's! Lekker van je vrije tijd genieten nu! dat is belangrijker! anita: doe lekker rustig aan meissie! marije78: lekker van genieten meid! en spierpijn in je ogen hihi je kan het maar ergens hebben toch Veel koffieleutplezier bij mamsie! kristy: jeetje meid, dat is ook geen prettig nieuws van je schoonvader... heftig hoor! Beterschappies voor hem! Zeg weten jullie toevallig of je ook voor/oefenweeën in je rug kunt hebben? heb er nu namelijk veel last van... elke keer op en af, zonder regelmaat dat wel...
Wat een liefje MissFrodo! Joyce: geen idee of je oefenweeën in je rug kunt hebben... Hou het maar ff goed in de gaten hoor en anders VK bellen! Kristy: heftig van je schoonvader idd. Hopen dat het allemaal meevalt en ie snel weer naar huis mag... Anita: rustig aan meis! Hier ook last van maagzuur trouwens...
ja ik kijk het ff aan en anders bel ik gewoon ff hoor... maar denk misschien weet 1 van jullie het hihi