Wat een scheetje MissFrodo, echt een mooi donker meisje! En ze ziet er helemaal niet zo prematuur uit. Ik wil ook...
Nee idd. We moeten ook nog een hoop aan de Belastingdienst betalen voor Roy zn bedrijf en dat MOET dan voor een bepaalde datum binnen zijn anders krijg je weer een boete... Maar wij krijgen ook nog geld van de Belastingdienst en dat is dan maar weer afwachten wanneer je dat krijgt... Kan goed maanden overheen gaan...
Hé de postbode stond aan de deur met een aangetekende zending, heb blijkbaar iets gewonnen bij de Vriendin. Zijn twee 1/2 oudejaarsloten!
klopt linda, want dat geld wat ze mike teveel hadden betaald moet voor 3 febr overgemaakt zijn! Nu is mijn moeder aan het kijken of het in 2 delen kan want ik wil het risico niet nemen dat ik geen luiers kan kopen voor de kleine. Wil geen risico nemen om krap te gaanzitten
leuk linda..wie weet heb je het geluk en win je een leuk bedrag. tja,de belastingdienst..ik snap er nooit wat van.
leuk linda, een gewonnen prijs! rekeningen betaal ik direct, bijna alles gaat automatisch trouwens, maar die toeslag heb ik lekker mee gewacht tot vlak voor de varvaltermijn nou ik ga even met de hond wandelen en daarna eten, heb ik nog niet gedaan namelijk, schaam schaam
Een vriendin van me vraagt net of ik dadelijk lekker mee ga lunchen. We hebben hier een eettentje waar allemaal gehandicapten werken, daar gaan we eten. Ben benieuwd... Heb gehoord dat je er lekker kan eten.
Broodje Apart in de Molenstraat. Spannend Joyce... Moet eigenlijk opstaan nu, maar de hond ligt op mn benen te slapen... Hij ligt helemaal te schokken af en toe, denk dat ie eng aan het dromen is...
noiu het rondje met de hond was hier ook kort hoor, regen kwam met bakken de lucht uit, maar hij heeft alles gedaan, en tis gelukkig een kleine hond (maltezer), die hoeft niet zo heel veel te lopen even een eitje bakken, heb ik zo'n zin in!
Nou hier ook korte rondjes tussen de middag ik kan gewoon niet langer dan 10 min/ kwartiertje lopen.. halen we straks wel weer in
Goedemorgen kletskousen... Oh het is alweer middag. Mamasu, ik heb dat ook hoor. Kan echt geen flim meer kijken. Dvd's kijken we hier in etappes haha! Missfrodo, wat goed om van je te horen en wat fijn dat Emi het zo goed doet! Wat ziet ze er mooi uit, en groot ook zeg! Roxy, wat een schandalige collega's zeg! Gatsie wat zal je daar een rotgevoel aan over hebben gehouden... En ja ik heb het spel via bol.com besteld! ohoh joyce, zal het dan vandaag? roxy, je kan toch altijd een betalingsregeling bij de belastingdienst treffen? Ik ben de laatste tijd ook flink in de clinch met de belastingdienst, maar gelukkig krijg ik wel steeds snel antwoord! Ik ga straks naar mijn moeder met de hond, kan ze lekker ravotten met de hond van mijn ouders, dus hoef ik nu de regen niet in! Zij wonen zo heerlijk vrij op het platteland, zou ik ook wel willen... Lijkt me heerlijk voor de hond en kind(eren)... Moet eigenlijk ook nog boodschappen doen, maar voel me maar zo zo...
Dat is mijn moeder aan het doen Guppie, die afdeling is 1 etage lager dan haar kantoor en het scheelt mij weel minuten in de wacht hangen!