Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Spannend Joyce, wie weet.....

Hier ook megaslecht weer, bah wat ongezellig.

Vanmiddag weer naar ons prinsesje, leef nu echt van kolfbeurt naar kolfbeurt en van bezoek naar bezoek.
    Intussen hoop ik dat de babykamermeubels vandaag hiernaartoe kunnen komen dan kan ik beginnen met inrichten.
    Enige wat er nu gedaan is is de vloer en de muren.
    Wil dozen uitpakken en babykleertjes ophangen.
    Emi is inderdaad best groot voor een prematuur, ze woog 2440 gram toen ze geboren werdt.

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Linda: Oh daar kun je zo lekker eten :D hihi het water loopt me al in de mond hihi

Roxyrox: ik weet t niet eerlijk gezegd... denk dat het gewoon weer voorweeën zijn...
    (al hoop ik van niet hihi)

3. Niet meer actief

Missfrodo, gaat het met jou ook goed? lichamelijk zeg maar?

4. Niet meer actief

Joyce, je houdt het wel spannend zo zeg, ik hoop ook dat het doorzet voor je

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ik hoop dat jullie duimen suc6 zullen hebben hihihi (hoop er maar niet te veel op... zal wel weer een valse start zijn)

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim

7. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Wat is Emi een lekker meissie zeg! Geweldig! Hoop dat ze snel naar huis mag hoor!

Nog meer meiden bevallen inmiddels?

Schijndelsvolk, ik ben benieuwd! Iedereen heeft het er altijd over dat je het wel weet als het echt begonnen is, maar ja....... Hoop dat ie allemaal goed gaat!

Hier ff tijdje niet online geweest. Beetje dipje gehad, maar goed komt vast wel weer goed.
    Vandaag mijn laatste werkdag dus kan echt niet wachten! Voor mijn gevoel is het een zooitje en moet ik nog heel veel doen, maar ja komt ook door degene die mij vervangt, heb ik niet zo'n band mee en daarnaast is ie erg kritisch....zal wel een hoop niet goed zijn.

Voor de rest...... Beeb groeit goed,is al lekker aan het indalen en de verwijding is niet groter geworden! (laatste controle dinsdag afspraak om 14.00 uur en pas om kwart over DRIE aan de beurt.) Wordt geen kleintje verwachtte ze, maar goed we gaan het wel zien! Nog 4 weekjes! (en misschien nog wel wat) Maar goed kan ook eerder komen, al hoop ik daar maar niet op. Ben het SPUUGZAT in ieder geval.

Leuke Sint gehad iedereen? Zaterdag lekker naar Belgie al zie ik wel op tegen de rit (schoonpa en halfzusje zijn jarig) maar goed daarna heb ik echt helemaal niets gepland. Ook met kerst en oud en nieuw niets, gewoon lekker saampjes! Iemand nog tip voor lekker eten met zn tweetjes?!

Zal vanaf vandaag wel wat vaker weer langskomen hoor! Meiden hou vol het einde is in zicht!

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Missfrodo: wat een mooi meisje en wat een haar al! Gelukkig doet ze het goed en hopelijk mag ze snel met jullie naar huis.

Marij: hopelijk mag je gewoon naar huis en is de ctg goed, succes!

Anita: doe je het wel rustig aan?!

Joyce: ik duim voor je mee hoor!

Hier ook weer een heerlijke nacht achter de rug............(7 keer eruit vanwege (voor)weeen?)erge kramp in m'n buik van ong 1 tot 1 1/2 min om de 8 min en om 6 uur weer over!
    Nou we zullen maar zeggen dat het in ieder geval wel nut heeft (hoop ik) en dat de boel waarschijnlijk aan het verweken is (hebben we op de cursus geleerd)

9. Niet meer actief

Dat doet die van ons ook vaak, schokt heel erg en blaft er soms ook bij!

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

zo de lichtjes zitten er in nu de ballen nog...pfff

joyce hoop dat ze snel terug belt...

lefbekkie, rustig aan meid....

de balstingdienst...pfff ik word er ook gek van...ben nu een jaar geleden gestopt als ondernemer en krijg elke maand nog steeds een aanslag, heb al papier op gestuurd en kopie van uitschrijving KvK erbij maar krijg het nog steeds, moet elke maand dus goed 1100 euro betalen...nou mooi niet dus...
    ze zoeken het maar uit...ik ga dus maar weer een breif schrijven en weer alles uit leggen...om gek van te worden.

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    MissFrodo wat een mooi prinsesje hebben jullie! Idd mooi gewicht voor die zwangerschapsduur. Dat scheelt toch weer, kunnen ze zichzelf beter warmhouden enzo. Is ze nog onder de lamp geweest ivm bilirubine, of hoefde dat niet? Veel prematuurtjes hebben dat, mijn zoontje heeft er ook veel last van gehad. Leg je haar al wel eens aan de borst, of heeft ze nog niet voldoende zuigreflex? Ik hoop dat het allemaal lekker voorspoedig gaat!

Linda wat leuk een prijsje gewonnen! Wie weet valt de jackpot er wel op, begint jullie nieuwe jaar nog mooier!

Vervelend he, alle dames die zo slecht slapen... Ik heb er soms wel eens een goede nacht tussen, maar meestal.... Ach het is niet anders.

Joyce ik ben benieuwd of het nu doorzet! Het is je gegund in ieder geval....

Wat een vies weer trouwens he, moest vanmorgen naar buiten met mijn zoontje voor boodschappen maar het werd maar niet droog! Dus heb ik op buienradar.nl gespiekt wanneer het eventjes wat minder zou zijn. Helemaal droog hebben we het niet gehouden maar het viel nog mee! Nu lekker binnen blijven verder vandaag...

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Zo hond er ook weer uit bah bah.. had paraplu mee maar met die wind is dat ook niks..

Wat spannend bij sommige meiden zeg. Hier rommelt het helemaal niet meer dus ga uit van zeker nog 4 weken te gaan

Hmm Mark wil dat ik wacht tot hij er is met de boom omdat het nogal een gesjouw is.. is ook wel zo.. nou dan maar het weekend..
    Ga zo in een nieuw boek van nicci french beginnen denk ik

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even kijken weet niet wie het net vroeg, sorry maar ik voel mij prima.
    Ook niet zo verwonderlijk, ben 4,5 uur na mijn eerste wee bevallen dus dat koste niet erg veel energie.
    Niet uitgescheurd, ok bijna niet hooguit 1mm maar dat mag geen naam hebben.
    Wel erg druk nu met kolven en bezoeken en hier de boel op orde krijgen maar lichamelijk gaat het met mij prima.

Belastingdienst en er zijn meer van dat soort bedrijven kunnen zo ontzettend moeilijk doen.

14. Niet meer actief

Hebben jullie wel eens last van krampen die echt lang duren, zo'n 5 minuten voordat ie wegzakt?

15. Niet meer actief

Yes, ik lees net dat de laatste IKEA vestiging in Zwolle komt, joepie! 15 minuten rijden vanaf hier

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    ff snel een update.. de vk komt zo hierheen voor een check... ga spreek jullie zo weer als ze weg is
    xxx

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Anitadejong: ik heb die langere krampen ook gehad en bij kwam dat door het indalen.

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    spannend joyce!

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    oh spannend joyce!

missfrodo wat goed dat je zo al op de been bent.wel op jezelf letten hoor,je hebt tenslotte wel net een bevalling achter de rug.
    logisch hoor dat je van kolven naar kolven leeft en van bezoekuur naar bezoekuur.
    fijn dat het zo goed gaat met emi.

20. Niet meer actief

Marij, ik hoop dat je naar huis mag, ik duim voor je!

Lexie, succes met de laatste uurtjes op je werk!

Esther, super om weer wat van jou te horen en wat heerlijk dat het zo goed gaat met Emi!
    Meid, je hebt ons wel even laten schrikken, maar wat geweldig dat ze er al is. Ben ook erg benieuwd naar de foto's....

Marije, fijn dat de emoties beginnen te zakken, nu lekker genieten hoor :)

Joyce, wat minder van je nacht zeg, blergh!
    Maar wel een erg leuk gedichtje :)

Juni, komt ie vandaag pas? Apart! Eerst naar Nederland en dan stiekem via Belgie naar Spanje ofzo ;)

Berna, wow 36 weken alweer.... Komt het dichtbij zeg!

Linda, dat is idd een zalig idee en voelt wel een beetje illegaal, hihi!
    En wat gewonnen, leuk, nu nog meer winnen!

Roxy, idd bizar gevoel, heb ook steeds het gevoel dat ik dingen moet doen, haha!
    Minder van je keel meid!

Anita75, doe maar lekker rustig aan!

Kristy, hihi, dus het is al lekker gezellig bij jullie met kerstversiersels?

Esther, wat is ze mooi! Die haartjes, zucht, zwijmel!
    (Even iets anders.... hoe voelt dat nou zo'n lege buik? :oops:)

Anitadej. ships, ook al een mindere nacht, balen!

Joyce, spannend zometeen!

Nou, hier hangt een eerste babywasje te drogen, zo schattig! Hihi, echt heel bijzonder om daar mee bezig te zijn.
    Tweede wasje draait....

Doe alles heerlijk relaxed, ow, wat is dit genieten zeg!

Deel Deze Pagina