Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nee eigenlijk doen wij het in Nederland verkeerd! Wij vieren Sinterklaasavond, maar 6 december is pas eigenlijk het feest van Sint Nicolaas. Raar he? Net zoals de Britten altijd Christmas Eve vieren, op 24 december dus al, en bijna nergens anders een tweede kerstdag bestaat zoals in Nederland, voor zover ik weet....

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Daar ben ik weer dames,
    Ze is hier geweest, als ik enige regelmaat krijg moet ik terug bellen...
    Ze stuurt me nu niet door naar de gyn. want ze zegt dat het niks uithaalt...
    De kleine doet het goed dus dan zouden ze toch alleen maar een ctg maken en me weer naar huis sturen...
    Volgens haar hoor je oefen/voor-weeën niet in je rug te voelen... (uitzonderingen daargelaten zei ze...) meestal komen die alleen in je buik voor...
    Ze heeft ook een inwendig onderzoek gedaan en er is weinig veranderd... kom nu aan 1 cm ontsluiting,maar ook dat wil niks zeggen, daar kunnen we dus nog weken mee rondlopen... (zoals ik al ff loop met n kleine 1 cm)

Dus nu is het weer afwachten geblazen... ga zo weer eventjes lekker in badje zitten... en dan lekker op de bank voor de tv...

spreek jullie strakkies nog wel eventjes...

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Anitadejong, ik las het over ikea in de krant. Denk je er wel om dat de hessenpoort vanaf ons huis al dik 15 min rijden is? Zal voor jou wel een half uur worden ;) Het is eigenlijk al niet eens meer echt Zwolle, meer oudleusen...

Het is dat ik afgesproken heb, anders dook ik mijn bed weer in. Voel me echt niet tof. Heb zelfs nog niet eens een broek aangetrokken, omdat ik de puf niet heb.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    toch een tegenvaller Joyce? Zit niet echt schot in he..
    Hier rommelt het al een paar dagen niet meer. Ik vind het wel prima zo, laat de beeb nog maar even zitten!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Joyce: tegenvaller of niet? Zit niks anders op dan maar weer afwachten dan.

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    stiekum wel jah... maja er zit nu niks anders op dan rustig af te wachten en de voor/oefen-weeën maar te accepteren... ik duik nu lekker het badje in... jullie zien me strakkies weer!

Dikke kus allemaal! (en thanks voor het mee duimen!)

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Esther, wat een mooi meisje zeg! Wat een hoop haartjes al zeg. Fijn dat de meubeltjes in aantocht zijn! Kun je alles klaar maken voor ze naar hui mag.
    Is er als iets bekend over wanneer dat zal zijn?

Joyce, je maakt het wel weer spannend he? Lees nu dat het weer afgezakt is.. Hou vol meid!

Anita1975, lekker rustig aan doen meid.

Anitadejong, vandaag lekker proberen je slaap in te halen.

Kirsty, jeetje meid heel veel sterkte met je schoonvader, ik kan me voorstellen dat het ook weer een hoop moeilijke herinneringen met zich mee breng!

Lefbekkie, fijn dat de kleine goed groeit en dat de verwijding niet groter is geworden!

Citroentje, jij houdt ook de spanning erin! Elke keer als ik kom kijken denk ik zal het….

Linda, ik duim voor een prijs voor je! Niet de jackpot hoor die winnen wij!

Marieke, leuk he dat eerste wasje, ik heb er foto’s van gemaakt, vond het zo lief.

Roxy, die belasting zucht. Kreeg vorige week ineen keer een herinnering van 221 euro, heb maar betaald, had geen zin om het uit te zoeken :oops:

Guppie, kun je niet afzeggen als je je zo voelt?

Hier een beetje een dipje, kan ook wel door het weer komen volgens mij is het nog niet droog geweest.
    Ik wil heel veel doen, maar heb nergens zin in…. Zucht……

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Joyce, jammer dat het nog niet opschiet... Jij wordt trouwens zo langzamerhand echt een weekdier, of niet? Steeds weer in bad! Wel lekker hoor (wou dat ik ook een bad had! Ben dus eigenlijk gewoon een beetje jaloers...!). Hopelijk helpt dat ook nog een beetje tegen de pijn. Sterkte!

9. Niet meer actief

guppie, hessenpoort! oh, dat wordt idd een half uur, maar ja, toch nog het dichtste bij van alle ikea's

joyce, toch weer doorgaan, jammer zeg van die "maar 1 cm''

ik ga even wat liggen, slapen met guusje op de bank, die ligt al lekker te snurken, zo grappig!

spreek jullie later

10. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Esther wauw mooie dochter heb je! Nu lijkt het me erg druk voor je, op bezoek en steeds kolven. Maar wel fijn dat Emi jouw melk kan krijgen!

Hier ook een minder nachtje, om de haverklap wakker en zere heupen enz enz enz... Pff zal morgen wel weer beter gaan. Straks misschien lekker in bad. Hoewel ik mijn voedingskussen ook wel verwacht, zal je zien dat de bezorger net aan de bel staat als ik in bad lig (doe de bel er wel altijd af als ik in bad ga, maar ik wil dat kussen zo graag!)...

Wij hebben trouwens de hele babykamer van Ikea, de Leksvik-serie. Mooie meubeltjes en gelukkig niet mega-duur!

11. Niet meer actief

Mamasu, zo blijkt maar weer, Nederland is weer eens eigenwijs ;)

Nou Joyce, daar zit je dan weer, lekker in bad!
    Geduld is een schone.... Pffff! leef met je mee hoor!

Guppie, dan zeg je toch af, morgen weer een dag hoor :D

Tweede wasje hangt ook! En nu heb ik geen plek meer, hihi!
    AnneLiesje, goed plan, ga strax ook ff fotootjes maken 8)
    Mannetje gaat lijntjes spannen, hij had het over een katrolsysteem, ben benieuwd :D
    Vanaaf dus even naar de Praxis en daarna weer 'pufcursus' :D

12. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Joyce, wat spannend zeg! Straks toch een sinterklaaskindje (in België dan toch ;) )
    Trouwens sneu voor de kindjes en voor de sint en zijn pieten dat het vandaag zo'n rotweer is. Het regent hier aan een stuk door; ik ben even buiten geweest maar nu zit ik lekker weer in gemakkelijke kledij.
    Vanmiddag heb ik ook weer wat indalingspijn gehad. Het vervelende is dat als ik dan ergens heen moet en ik stap uit de auto dat ik dan meteen moet plassen. En dan is er natuurlijk nooit een wc te bespeuren :(

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Kom mezelf even snel melden en dan eigenlijk voornamelijk om te klagen :oops:
    Voel me de laatste dagen niet echt super. Op het begin van de week was ik erg misselijk en loop nu al 2 dagen met een knallende hoofdpijn rond. Ik lig dus veel op bed om te rusten. Beeb ligt nu bijna constant met kontje onder mijn linkerrib, dus voel me helemaal beurs aan die kant. Verder nog steeds last van een soort ongi-gevoel. Vorige keer bij vk was ie al een beetje ingedaald, maar heb het idee dat ie er weer uitgeschoten is en misschien nu wel weer opnieuw aan het indalen. Ik kan het gevoel niet zo goed plaatsen. Volgende week dinsdag maar eens aan de vk vragen....

Zag trouwens een hele mooie foto van Emi. Wat een schatje om te zien zeg! Ze lijkt inderdaad wel op een poppetje!

Sorry dames, ik heb de rest wel doorgelezen, maar geen puf om te reageren. Jullie horen meer van me zodra ik me weer wat beter voel!

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

busy, doe maar lekker rustig aan meis

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    busy doe rustig aan. indalen kan wel even duren he.. beebje daalt steeds iets verder in....

16. anita1975

anita1975 Niet meer actief

en dan komt ie er vanzelf uit....hihi

er zijn meer dames hier die in een dip zitten he...
    zich niet echt fot voelen en het duurt allemaal te lang....
    ik sluit me er bij aan, wou dat het voorbij was en ik mezelf weer kon zijn. mijn vriend kan zich niet bij dat ik me rot voel door de zwangerschap...ik had het bij lisa ook...
    ik zei er zijn vrouwen die voelen zich nog minder...
    ja voor hem is het allemaal nieuw...maar ik heb ook wel eens een s verhaal gelezen over prenatale depressie...en dan mag ik aan de andere kant nog blij zijn dat ik me zo nog niet voel...
    maar soms....ben ik zo snel geirriteerd, hekel aan rotzooi en ga zo maar door...
    Ik heb al gezegd je moet eens wat meer daar over gaan lezen...hij denkt steeds dat er iets is en dat ik het niet zeggen wil...
    maar dat is het niet, ik voel me gewoon niet op mijn gemak zeg maar...en wil mezelf weer zijn...
    dat ik niet alles meer kan doen, kan ik moeilijk accepteren maar je moet het wel.

ik ga de box van boven halen....misschien fleurt ie dan wat op als hij thuis komt....nou ja als dat ding dan staat....het is een ronde en al die spijltjes...pffffff

trouwens volgende week kunnen ze bellen voor de kinderwagen.....YES.....!

17. Niet meer actief

Busy, kop op hoor! Doe maar rustig aan :D

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lang leve chocolade (sorry Guppie) Voel me na een hele grote mok chocolade melk en heel veel mini brosjes weer wat beter...
    Merk dat ik me heel veel zorgen om mijn moeder maak. haar ouders zijn op hele jonge leeftijd overleden aan longkanker en omdat ze nu mijn moeders longen ook gaan onderzoeken....
    Ben op zulke momenten wel erg blij met jullie hoor! Je typt wat je dwars zit en er is altijd wel iemand met een lief woord terug!

Heb trouwens ook een leuk klusje gevonden, vorig jaar om deze tijd zijn we met vrienden in euro disney geweest, ben daar nu een online foto album van aan het maken voor die vriendin!

19. Niet meer actief

Vandaag echt een mega dip!
    Ben de halve dag al aan het janken.... om niets!
    slapen wil niet, ik voel me niet fit...
    Naast me zit een hondje die me onbegrijpend aankijkt met zijn lieve koppie, baasje waarom huil je? (das dan wel weer leuk)

Anita1975, bij jou verhaaltje was het helemaal mis, zo herkenbaar!
    Nou even wat drinken nu, moet het vocht wel op peil houden hier.

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anitadejong, ik huil gezellig met je mee hoor!

Deel Deze Pagina