hier gistermiddag een emodip hoor! Het word ook zooo snel donker.... aan de ene kant gezellig, met kaarsjes en kerstversiering maar aan de andere kant zooo saai dat je om 4 uur al met de lampen aan moet zitten! hihihi, heb zo'n december krasding in de boom gehangen voor Mike. ik mocht dit jaar geen aventkalender met chocolaatjes kopen voor hem.... nou, dan maar een kraskalender! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij hem ziet hangen
Roxy, kan hij zich dan ook beheersen om elke dag 1 vakje te krassen, of krast hij de kaart in 1 x los?
hihi hij is bang dat ie dik word.... wacht maar met de kerstdagen met alle lekkere dingen op tafel...... dan staat ie er als eerste bij!
haha, dat ken ik hier, marco zat eerder buiten in de bouw en woog netjes 68 kilo, door zijn rug zit ie nu op kantoor en nu kunnen we de getallen bijna omdraaien 82 kilo is ie nu al, binnen een jaar! (hij is niet dik hoor, kan het makkelijk hebben, maar toch!)
sinds Mike de bouw uit is, is hij ook wat aangekomen. Maar hij is lang, dus hij kan het goed hebben gelukkig. Maar hij voelt zich er niet fijn bij. dus we hebben afgesproken dat we samen na de zwangerschap gaan lijnen hihi.
Hier ook een dikke knuffel voor alle meiden die vandaag een dipdag hebben! De laatste loodjes meiden...! Joyce, heb daar idd errug lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar! En niet duur, waren met zn tweetjes 15 euro kwijt. Inmiddels ook nog bij de boekhouder geweest en boodschapjes voor het eten gedaan en nu zit ik weer lekker op de bank. Heb wel een lekker dagje zo, ondanks het weer...
Van Marij idd ook niet... Weet iemand hoe laat ze naar het ziekenhuis moest? Hmmm, heb het vermoeden dat ze die toch gehouden hebben...