ben ook benieuwt en joyce had toch wel een berichtje gepost dat de vk geweest was, ze zou weer in bad... anita, wou je niet mneer aan het huilen maken hoor, maar hier net zo, kan met iets bezig zijn en zo op andere moment beginnen te huilen omdat je niet meer weet hoe en wat allemaal.... het is echt wat ze zeggen de laatste loodjes.... nou de kerstboom staat hier en de box ook... later komt de foto... ik zal me eindelijk om gaan kleden en mijn haar doen, naar de winkel en ff gebakje halen voor vanavond, voor mijn baas....ik moet werken en morgen ben ik jarig... neem de laptop wel mee maar ik heb geen internet daar.... dus meiden wordt vervolgd... enne rustig aan he.... knuffff
Hoi! dropping was erg leuk, alleen waren de meesten de weg kwijt en was ik om 17.15 pas thuis. Jeroen komt me zo op school ophalen, vandaag vergadering. Annelies: ja, ik werk nog 5 volle dagen. joyce: sinds ik in een lang nachthemd slaap, wordt ik maar 2x wakker, daarvor in pyama elk uur. Alleen ligt de uk links en ik lig het liefst op mijn linkerzij, maar zo gauw ik het probeer schopt de uk keihard. Soms slaapt de baby en kan ik 15 min op links liggen. Esther: wat een schatje is jouw meisje!
MissFrodo welkom terug en wat een mooie foto van Emi! Wat zul je verliefd op dr zijn! Geniet er lekker van meid, ik hoop ook van harte dat je dr gauw mee naar huis zal mogen nemen. Kristi, weet je toevallig ook wat die moltonbedzeilen van de Leenbakker kosten? Hier in de straat zijn de laatse 2 weken ook 2 baby's geboren. beide jongens. Wel apart, het was echt een straat met oudere mensen die eerder oma waren dan zelf moeder, zeg maar. En nu is de buurt dus aardig aan het verjongen Roxy; ik heb het nog anders. IN augustus de zorgtoeslag opgezegd, bevestiging ervan gehad en al en ontvang het nog steeds elke maand. NOu ik zet het maar apart, ik vrees dat we het wel zullen moeten terugbetalen. Linda breek me d ebek niet open over belastingdienst..... Zo ben ik onlangs aangeslagen voor 400 euro op basis van particuliere gegevens terwijl ik een eenmanszaak heb. En van d ezaak moet ik nog zeker 2000 terugkrijgen over 2006! Maar dat mag maar tijd kosten. Pffff Gelukkig is de aanslag wel kwijtgescholden na mijn bezwaarschrift. Want ik moet helemaal niet bij particulieren aangeslagen worden, maar zakelijk! Maarja als je terugkrijgt is het altijd moeilijk moeilijk. Pff houd op schei uit Wat de nachten betreft: Ik moet er wel gemiddeld om de 2 á 3 uur uit om te plassen, maar verder slaap ik wel meteen weer in vaak. Wel droom ik de laatste tijd enorm. Gister werd ik erg verontwaardigd wakker en vanochtend was ik echt megapissig omdat me onrecht aangedaan was (vraag me niet meer wat) Echt hele heftige emoties ervaar ik tijdens mn dromen. AnitadeJOng: goed nieuws over de Ikea!!! OOk voor ons, dat wordt een klein half uurtje rijden ipv een uur! Joyce; lijkt me wel vervelend en frustrerend dat het steeds zo rommelt en maar nooit door lijkt te willen zetten... Hier ook een megadip gehad dinsdagmiddag. Thuis van het werk en eigenlijk was alles me even te veel. Ook heerlijk onredelijk, maar das dan pech. Heb het er lekker uitgegooid en dat luchtte wel op. Vandaag een 2e proefdruk ontvangen van ons kaartje en we zijn helemaal tevreden, dit wordt em! Fijn gevoel dat we daar ook uit zijn. Morgen de laatste 3 uurtjes werken. HEb roze koeken gekocht voor bij de koffie. Zal blij zijn als het er op zit. HEb zo'n zin om alles klaar te maken, babywas ed. Maar nu ik nog werk trek ik het niet aan energie, en als ik straks verlof heb, hopelijk wel. Verder lacht mijn man me nog regelmatig uit. Als ik iets lekkers voorbij zie komen op tv of in een reclamefolder ofzo krijg ik er instant zin in. Zo kennen wij beide mij helemaal niet. Best humor En ik schijn enorm te kreunen als ik zit te genieten van mn eten en dat heb ik zelf dan niet eens door Vindt hij ook erg komisch. Werkelijk ik ben een raar mens sinds ik zwanger ben Nou meiden fijne avond nog en tot gauw. Knuf Lexie
Hier is de recorder geprogrammeerd! Morgen lekker kijken, ben toch vrij Zometeen zwangerschapscursus 8)
Roxy: oke kan ik me dus op een week "spijbelgevoel" voorbereiden. Ben me er wel van bewust dat dit gevoel minder zal worden straks. Lekker genieten van onze pukkies he?! Ik zou trouwens ff bellen over je zorgtoeslag, raar hoor. Kristy: ja afscheid nemen is sowieso niet mijn sterktste kant hoor Nog bedankt voor de Moltonzeil-tip! Had het er gister met Edwin nog over, dat er toch iets anders moet zijn dan dat gekraak. Ga dus ook maar eens op pad. Wat vervelend van je schoonvader. Moet hij nu wachten tot hij weer sterk genoeg is voor een operatie? Zoooo 700 euro voor vuurwerk. Dat is veel, bij ons maar niet zoveel hoor. Moet zeggen dat we vak samen doen met vrienden, weet eigenlijk niet hoe we dat dit jaar gaan doen. Esther: WAUW, wat een lekker ding zeg! Lekkere bos met haar hoor en wat kijkt ze al wakker! Een meissie om trots op te zijn hoor! Hoop dat je snel samen thuis van haar mag genieten. Inderdaad hopen dat het kamertje nu snel komt. Lekker alles klaarmaken voor de kleine. Goed gewicht trouwens! Joyce: klinkt wel steeds serieuzer hoor die weeen van jou. Zou het mar goed in de gaten houden of ff bellen voor de zekerheid. Heb je al gedaan lees ik. Oh toch geen echte beginnende weeen. Grrrr, had al voor je gehoopt dat het zover zou zijn. AnitaJ: He gatsie, weer zo slecht geslapen?! Balen he. Gelukkig kun je nu overdag wat meer rusten. Oej, een IKEA in Zwolle? das ook niet goed voor mij, komt veel te dichtbij hahahaha Linda: gefeliciteerd met je prijs meid. Hopen dat dit een goed begin van het nieuwe jaar betekend! (niet verkeerd lijkt me) Lefbekkie: he wat vervelend dat je je even niet zo goed voelde. Het zijn nu echt de laatste loodjes aan het worden he. Nu heb je gelukkig verlof, dus lekker je iegen tempo volgen. Vervelend dat je vervanger zo reageerd. citroentje: oehhh zouden het beginnende weeen zijn? ik duim voor je hoor! Bussy: rustig aan meid. Hoop dat je snel weer opknapt. Anneliesje: kan me voorstellen dat je dan visioenen krijgt van je opa en oma. Hoop dat jullie snel meer weten na de onderzoeken. Kop op meid! Zo ik ga ff wat nuttigs doen. Heb de heeeeeeeeeeele middag geslapen. Oehhh wat was dat enorm genieten (slaap dus 's nachts ook niet/ nauwelijks meer). En ik voel me niet eens schuldig. Edwin heeft me een applausje gegeven. "Eindelijk eens rust gevonden" was zijn reactie. Tja, daar moet ik me nu echt bij neerleggen. Voel me vandaag in ieder geval een stuk beter dan gister. En heb besloten dat ik pas volgende week met mijn gesop ga beginnen in huis. Dan komt mamsie lekker helpen, is wel zo gezellig he?! Nou ik kom vanavond nog wel ff spieken. Ben erg benieuwd of Marij nog weer naar huis mocht. Is er trouwens nog meer nieuws van Meliske/ Dayenne? Hoop zo dat zij ook snel naar huis mag. Tot later meiden. Liefs Marije
zo,de boom staat alweer. nu ben ik hier echt klaar met de versiering. nu maar afwachten hoe lang de boom blijft staan volgend jaar marieke gezellig die babywasjes aan de lijn busybusy rustig aan meid.hopelijk voel je je gaw weer wat beter ik moet eigenlijk zeggen dat ik me deze week weer beter voel. was telkens moe en had overal pijntjes.lijkt net of ik de pijntjes beter kan hebben nu het zo aan het rommelen is.het huis is netjes en kerst staat klaar,mannetje doet de grote boodschappen en ik mag de laatste weken echt lekker rustig aan doen. anneliesje probeer je rust te nemem wanneer je kan.dat je heel erg met je moeder bezig bent is heel logisch hoor.ken het gevoel.sterkte meis lexie geen idee hoe duur ze waren.heb m hier van het bed van de zoon van mijn man eraf gehaald.weet dat ze hun werk goed doen want mijn zoontje van 3 had van de week 's nachts in bed geplast en het matras was nog helemaal mooi en droog.zo duur zullen ze vast niet zijn. wat fijn dat de 2e proefdruk naar jullie zin is. babyboom begin ik nu steeds leuker te vinden.komt ook denk ik doordat ze met de bevallingen bezig zijn. meiden fijne avond.
iedereen die nu verlof heeft gefeliciteerd esther wat een schatje is emi zeg. om verliefd op te worden. en dan die haartjes.
Dames, ik heb net zeker een half uur sterretjes gezien in mn ogen. wat vinden jullie, zou ik morgen de vk daar over moeten bellen? Ik moet di ochtend weer voor controle. Ik kan natuulk ook wachten tot dan. Het is inmiddels helemaal weggetrokken en heb verder geen klachten. Wat zouden jullie doen?
pendelmieke had bij mij gependeld voor 4 dec, maar helaas ons beebje zit er nog. wat dat slapen betreft. ik slaap bijna niet meer misschien alles opgeteld 3 uurtjes per nacht en dat was het. heel de nacht naar de wc en ik kan niet goed meer op mijn zij liggen. allebei trouwens niet. ook heb ik het al 2 dagen heel benauwd/bloedheet, zit overdag met de achterpui open en dan koel ik nog niet af. loop de hele dag met een vuur rood gezicht. herkent een van jullie dit? sinds 2 dagen weer veel last van mijn rug, kan niet meer op een stoel of in de bank zitten of ik verga van de pijn. ook als ik op de wc zit en doe mijn benen beetje uit elkaar om te plassen dan voelt mijn hele schaamstreek beurs aan, doet dan echt pijn. herkent een van jullie dit. misschien indalingspijn of zo? sorry voor het geklaag, maar wordt nu echt gek van mezelf. was het maar zover dat de beeb al kwam. zul je zien dat hij tot 42 weken blijft zitten. heb ik weer. van dat gerommel heb ik trouwens nu ook wat meer last. vooral snachts en heel af en toe overdag xxx
Moppie ik ben bij vlagen ook erg warm. Sochtends wordt ik badend in het zweet wakker, terwijl ik voorheen rond deze tijd allang het winterdekbed erop had liggen. Nu zweet ik me rot onder het zomerdekbed...
Ladies ik ben ergens toch wel erg blij met mijn veel te vroege bevalling als ik al die kwaaltjes van jullie lees, das mij toch weer mooi bespaard gebleven. Alhoewel dit natuurlijk ook niet echt de bedoeling was. Vanmiddag weer even bij haar geweest, was weer genieten lekker aan de borst. Ze was weer aangekomen, sonde is eruit en de dienstdoende verpleegster vroeg al wanneer het kamertje klaar was want volgens haar was er intussen nog maar weinig reden om haar daar te houden. Morgenavond hopelijk de meubels even ophalen, hangt even af van schoonmama want das de enige met het formaat auto waar de spullen inpassen. Vroeg mij trouwens af hoe is het met Meliske? Lees steeds jullie vragen over haar, is er al een kleintje daar? Enne Joyce en Marije al aan het bevallen geslagen? Zal als het lukt straks even wat buikfoto's van de sessie plaatsen.
Lexie, ik heb geen idee, maar als je zo ongeduldig bent kun je toch gewoon even bellen? doe gewoon, beter 1 x te vaak dan te weinig toch? neemt je ongerustheid ook weg