ohhhhhhhhhhhhhhh Esther, ik ben ook stiekem zoooo jaloers op je. Wat een prachtige meid zeg, om op te vreten gewoon. Jullie waren nog net op tijd met de buikfoto's he! Gelukkig maar want ze zijn ook erg mooi! Als ik het goed begrijp is het bij jullie dus wachten tot het kamertje zover is? En dan mag Emi haar eigen kamertje bewonderen?! Meliske is inderdaad ook bevallen van een meisje, Dayenne. We weten nog niet zo heel veel hier. We worden op de hoogte gehouden door "Loekie" zij krijgt SMS-jes van Meliske en geeft dat hier weer door. Het gaat naar omstandigheden goed, voor zover we nu weten. Lexie, ik zou ook gewoon bellen hoor. Stelt je in ieder geval even weer gerust. Liefs Marije
Hoi! Ik moet nog 2 weken werken, schiet nu op! Ik begrijp nu ook beter dat 34 weken verlof meer voorkomt dan in mijn geval met 36 weken met verlof.... Ik groei per dag en lijk al op een megawalrus hahahaha. Sinds deze week fiets ik niet meer met de hondenkar, trappen werd te zwaar. Manlief heeft me vannochtend met de honden bij school afgezet en aan het eind van de middag opgehaald. Op kortere werkdagen laat ik ze thuis en doe werk thuis. Maar als het een lange dag is dan gaan ze gezellig mee. Deze week was een beetje te druk. Ik heb nu bijna elke dag 's avonds een harde buik, dus een tandje lager maar. Esther: geweldige foto's!
Wat een mooie foto;s en wat is emi een geweldig mooie meid! VERLOF is eindelijk aangebroken, net een tijd op bed gelegen, maar kan maar niet slapen irritant is dat! Goed ga zo weer poging wagen ben kapot maar slapen ho maar....
Hey meiden, Ja ik verweek helemaal in dat badje van ons hihi Wel lekker hoor... Vanavond ff bij mamsie geweest... dus vandaar niet meer online hier... Ik lees morgen eventjes alles terug... ga weer op de bank hangen en zo maar proberen of ik kan slapen... Mooie foto's hee! Om trots op te zijn! Tot morgen allemaal en slaap lekker! Sweet dreams
Hee...nog niks van Marij? Hopelijk ben je wel lekker thuis! Esther: Wat een mooie foto's zeg en idd net op tijd voor je buikfoto's en die foto's van Emi.......geweldig! Wij hebben trouwens vorige week zaterdag een fotograaf over de vloer gehad om foto's te maken van mijn buik, als ik ze heb zal ik ze ook in mijn album zetten. Hier rommelt het al weer de hele avond, vanaf een uur of 6 tot nu zo om de 8 tot 15 min flinke krampen aan de ene kant hoop ik dat het maar doorzet en de andere kant nog een paar daagjes dan mag ie lekker thuis geboren worden! We wachten wel weer af. Ga nu maar proberen wat te slapen..... Joyce: hoe is het bij jouw? Zie net na het plaatsen dat je er even geweest bent.
Citroentje spannend zeg! Pff ik kan niet meer slapen van de wind lig vanaf half 5 al wakker.. probeer zo nog maar even te slapen maar echt moe ben ik ook niet meer..
goedemorgen, Die wind, man alsof ik mijn bed uitgeblazen word, zit nu op de bank, ik heb wel 4 uurtjes achtereen geslapen, joepie! vanmiddag pak ik wel weer wat terug. Joyce, ik heb de hele avond aan je gedacht, maar er is nog niks, he... Ik ben ook benieuwd naar Marij hoor....
Goedemorgen, Verschrikkelijk dat weer buiten! Het stormt hier als een gek! Lexie, toen ik net opstond zag ik ook sterretjes. na 5 min was het weg. heb ik er vandaag weer last van bel ik even maar voor de rest voel ik me ok dus maak ik men iet zo druk missfrodo, ik hoop dat je schoonmama zsm kan helpen om de meubels op te halen! Dan heb je kleine Emi lekker snel thuis. Heerlijk meid ben echt blij voor je. en wat een prachtige foto's van jou en van jullie poppetje! Lefbekkie, gefeliciteerd met je verlof!
Lexie: succes met je laatste uurtjes vandaag! MissFrodo: zou fijn als jullie meisje naar huis mag! En wat een mooie foto's zeg! Een heel mooi meisje hebben jullie op deze aardbol gezet! San: ik nog een weekje werken, was eerst van plan net zolang als jij door te werken, maar ik zit echt op mn einde nu hoor! Lefbekkie: fijn dat je verlof hebt! Hoe gaat het nu met je? Joyce: heeft het nog doorgezet? Citroentje: bij jou ook aan het rommelen... Heeft het doorgezet? Anita, gefeliciteerd! Een hele fijne dag vandaag!
Heeej, is Anita jarig? Van harte meid! FIjne dag gewenst! Ik laat jullie vanmiddag even horen hoe het afgelopen is, wat de vk gezegd heeft. Zo ik ga die laatste 3 uurtjes werken nu. Tot later! Groetjes Lexie
Hoi meiden, wat een weer vannacht zeg...geen oog dicht gedaan. He linda, hier ben ik het gewoon helemaal zat zeg maar. Daarnaast begint de spanning toch weer op te lopen. ze zijn wel positief enzo, maar er zit nog steeds iets niet goed in het kindje.... Weet dat ik positief moet blijven denken hoor, maar is soms erg moeilijk. Voor de rest kijk ik alleen maar uit naar d-day! Wel giga nachtmerries maar daar hebben veel meiden last van. Vandaag lekker kerst boom neerzetten en huishouden. Morgen relax naar Belgie, naar halfzusje en schoonpapa. Kom later nog wel ff checken hier. Zoveel meiden waarbij het rommelt. Hier nog een hoor, zo'n ik word mega ongesteld gevoel...
goeiemorgen, anita van harte met je verjaardag esther wat een mooie foto's. wat een plaatje is emi en zo'n bos met haar. lexie hoe gaat het nu? lefbekkie genieten meid van je verlof
dank je wel voor de felicitaties... Ik ben alweer 32....pfff niks aan zeg ga ff niet op iedereen reageren, heb alles bij gelezen maar moet nog wat doen hier... zo eerst maar ff wat eten.... Esther wat een mooi foto's van je buik en Emi zeg... oh ja zal later vandaag ff foto plaatsen van mijn box en kerstboom...hihi fijne dag allemaal.