Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje2301

19 nov 2007
    24
    0
    0
    leiden
    hallo allemaal,

sinds mijn verlof heb ik het erg druk gehad met het kamertje in orde maken enzo. heb geen kans gezien bij te lezen. ging vanmorgen met spanning weer aan het lezen. alle babies zitten er nog in (behalve emi en dayenne). het rommelt wel erg he bij velen......

ik zag dat jullie allerhande onderwerpen hebben gehad, mannen die niks in het huishouden doen
    Tip wat een paar jaar geleden bij mij geholpen heeft: zelf gewoon ook even een tijd niks meer doen of allen voor jezelf koken heeft bij mij wel geholpen. wel een beetje gemeen maar goed. meneer doet nu bijna alles (helaas niet zo goed als ik het zou doen natuurlijk :D )

Bij mij rommelt het ook net alsof er een mega menstruatie aankomt inderdaad. en ik las nog iets over een kind in skippybal die door je buik hobbelt. ik geloof dat dat voor mij ook wel opgaat. Ik droom ook zo vreselijk vreemd, laatst droomde ik dat mijn kindje gewoon zo hard met zijn hoofd duwde dat mijn buik scheurde en hij er gewoon uitkwam........ hi hi gelukkig kan dat niet.

nou meiden hou vol nog een paar weekjes minstens. ik ga de laatste 40 pagina's even bijlezen en op zoek naar die mooie foto van emi.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wil net een lekker gebakje halen bij de Hema en sta op mijn gemak te kijken wat ze hebben, valt een van die meiden neer op de grond! ze werd helemaal blauw. ik ambulance bellen en gewacht tot die er was. kom nu thuis bedenk ik me dat ik nieteens meer aan mijn gebakje heb gedacht.....

3. Niet meer actief

Jeetje Roxy dat is ook ff schrikken! Weet je niet wat ze kreeg?

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje zeg!
    hmm ze hadden je wel een gratis gebakje mogen geven :rolleyes:

5. Niet meer actief

Hé meiden,

Sprak Annika net ff op MSN. Namens haar een felicitatie aan Meliske en MissFrodo. Ze heeft het ff moeilijk, december is natuurlijk een moeilijke maand, uitgerekende datum bijna in zicht en de eerste januari mama's zijn er al. Ze vind het ff moeilijk om op het forum te komen.

x Linda

6. ProudMum

Ze had geklaagd over hoofdpijn, en ze staat de bestellingen na te kijken aan de balie. geeft en gil en knalt op de grond. Wijde pupillen, blauw gelaat maar ze lag niet te trillen zoals bij epilleptie. toen was ze buiten bewustzijn en daarna kwam ze weer bij. heel vreemd

7. ProudMum

Linda, een dikke knuffel voor Annika!

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ach kan me goed voorstellen dat Annika het moeilijk heeft hoor poeh.... wens haar maar sterkte als je haar nog spreekt

9. suusje2301

19 nov 2007
    24
    0
    0
    leiden
    lees net dat er nog een bevallen is van de januari mama's
    thunderbird gefeliciteerd met je zoon. mooie naam trouwens.

ga weer verder lezen.
    oh ja anita gefeliciteerd met je verjaardag.

10. ProudMum

.....hihi zeg maar ThunderAngel......

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha ik moest ook al ff denken wie is thunderbird? haha

12. Niet meer actief

Hihi ik dacht ook al ff: wie is Thunderbird ;)

13. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Roxy wat een verhaal zeg, getver nee ik zou ook ineens minder trek hebben zeg maar.

Linda geef Annika een knuffel over. Is moeilijke maand en we kunnen ons alleen voorstellen hoe ze zich moet voelen.

Wat lees ik weer iemand bevallen...? zoon?! Okay ennuh hoe heet het dan?
    Leuk hoor gaat gelijk weer kriebelen hier!

14. ProudMum

De zoon van Thunder Angel heet Jesse-Dean

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy wat goed dat je meteen belde.
    een bedankje had er ook wel vanaf gemogen.

dikke knuffel voor annika.
    kan heel goed begrijpen dat ze het vreselijk moeilijk hebben.
    sterkte meis.

16. ProudMum

o ze hebben ook dankjewel gezegd hoor. wel 20 keer. maar vind het oo keen kleine moeite om dan te bellen, vooral in zo'n situatie. Personeel is niet zo snugger daar......eer dat ze doorhadden dat 112 gebeld moest worden had ik ze al aan de lijn

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    niet te geloven dat een klant moet bellen.
    je hebt toch de verplichting om BHV-ers in de zaak te hebben.

nou ja,in ieder geval hebben ze dan dank je wel gezegt

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hoe zou het toch met Marij zijn? Ben bang dat ze haar gehouden hebben. Hoop dat haar kleintje het nog even volhoudt!

Esther, hoezo spammen, kom maar op met die foto's! Wat een mooi meisje zeg... zucht... ik wil ook!

Verder even niet zo'n zin om te reageren, heb zo'n dag dat alles mis gaat. Mark ik ook nog eens ziek thuis.
    Ik ga zo even lekker naar mijn mams.

FIjne dag allemaal!

19. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi meiden!

sorry! maar ik ben er nog! :) ben weer vrijgelaten! maar was gisteren zo'n lange dag in het zkh en daarna allemaal lieve meelevende mensen op bezoek gehad dat ik gaar mijn bedje in ben gerold gisteravond. sorry, lopen jullie je zorgen te maken om mij :oops: :oops: Vind het echt superlief dat jullie aan mij denken!

alles gaat nog goed hier! (hoera!). gisteren eerst de doplermeting gehad. de doorbloeding in de placenta was beter (!) als maandag (onvoorstelbaar, we hadden dat nooit verwacht). de ctg daarna was ook weer super en ik voel mijn mannetje ook goed bewegen. daarna wachten op een gesprek met de gyn. Zei vond het een goede ontwikkeling maar temperde onze juichstemming wel een beetje. er is nog steeds stremming in de doorbloeding van de navelstreng, maar mijn lichaam gaat daardoor een hogere bloeddruk ontwikkelen om toch zoveel mogelijk zuurstof env oeding naar mijn kindje te pompen. op deze manier probeert mijn lichaam e.e.a. in balans te houden. dit gaat mijn lichaam echter wel verliezen, maar voor nu gaat het nog goed genoeg. Die 3 weekjes gaan we wel redden gokt zij, maar ze wil wel verscherpte controle houden. Ik mocht dus wel naar huis, maar moet wel om de dag ctg laten maken en heeeeeel erg goed naar de kindsbewegingen in mijn buik kijken. beweegt uk wat minder dan moet ik niet bellen maar gelijk komen. Ook op signalen van pre-eclampsie moet ik letten (sterretjes zien, tintelende vingers, vocht vasthouden, bandgevoel om de buik etc) en gelijk ana de bel trekken. verder móet ik om de dag een gyn zien en twee keer per week een nieuw dopleronderzoek laten plaatsvinden. verder elke week een groeiecho. heb nu dan ook 7 afspraken voor de komende week in mijn agenda staan. nou ja, ik vind alles goed, als ik maar naar huis mag!

en dat mag ik omdat we dit met mijn dochter ook hebben meegemaakt, het kindje zich nog zo goed voelt en we erg dichtbij het ziekenhuis wonen en ik goed in contact met mijn lijf sta en dus erg oplettend zal zijn. fijn he? mag gewoon naar huis!

het blijft wel spannend. het is wachten op het moment dat mijn lichaam de balans niet meer kan houden, dan moet er ingegrepen worden. dat gebeurt uiterlijk als ik 36 weken zwanger ben, maar indien nodig dus eerder. gek idee he?

meiden, vind het zo lief dat jullie met me meeleven! dikke knuffel voor jullie allemaal!

wat is EMI een plaatje zeg! wat een prachtig gewicht voor haar zwnagerschapstermijn. ik zou zeker snel haar kamertje klaar maken, dan mag ze mee naar huis! wat zou dat heerlijk zijn want dat gerace naar het ziekenhuis, kolven en ook je kindje niet mee mogen nemen is zooooo zwaar (ik weet het, hadden wij ook bij mijn dochter, en krijgen dat straks met d it kindje weer). dikke knuffel voor jou missfrodo!

dikke kus
    Marij

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij wat fijn dat je thuis bent!
    Het zullen hectische weken voor je wordenziekenhuis in en uit maar het is voor het goede doel!

Deel Deze Pagina