Anita, gefelicitaart! Thunderbird, moest even gniffelen Roxy, goed bezig meid! Hier ook nieuwsgierig naar Marij, haar man heeft ook niet gepost. Hm Heftig weertje he, hier ook al vroeg wakker! Ga zo maar eens suf hydrofielluiers strijken.... Ah, Marij, je bent er! En mooi positief dat je lekker thuis bent! Fijn dat ze zoveel vertrouwen in jou hebben, heerlijk in je eigen omgeving zal je goed doen!
Hallo allemaal, ben ik ook weer eens, nog geen babynieuws van deze kant hoor. heeft toch weer niet doorgezet, vannacht wel redelijk goed geslapen maar nu begint het gerommel weer. Anita: gefeliciteerd met je verjaardag. Anika: knuffel voor jouw! Roxy: wel even schrikken zo in de hema. Vraag me idd ook af hoe het met marij is..... verder nog wat meiden met verlof of de laatste dag lekker hoor, geniet ervan. En toch wel een aantal met gerommel.....ben benieuwd wie de eerst volgende zal zijn die zijn kindje kan vasthouden, zal wel uit onverwachte hoek komen denk ik......... Fijne dag nog...
marij wat fijn dat het goed gaat en gewoon thuis. lekker hoor.neem genoeg rust en luister maar goed naar je lichaam. nog even en je mag je beeb ook vasthouden wel met 36 weken natuurlijk
Fijn dat je naar huis mocht weer Marij! Het zal idd wel een hectische (en spannende!) periode voor je worden!
Anita: gelukkige verjaardag! Marij: wat goed dat je nog thuis bent! Hopelijk houdt je kindje het nog tot 36 weken. Ik begrijp wel dat het voor Anika heel confronterend is om nu op het forum te komen. Wens haar veel sterkte. Inderdaad heel wat gerommel hier. Bij mij vandaag ook: af en toe een steek in mijn vagina of onder in mijn buik en pijnlijke schopjes van de kleine, als ze schopt doet het precies iedere keer knak, knak. Vannacht ook heel slecht geslapen, mijn vriend ook. Dus nu ben ik doodmoe. En ik moet nog vanalles doen.
Marij, fijn dat alles goed gaat zeg , ik hoop dat je het zo nog even uithoudt. roxy, griep, bah vervelend, heeft Mike zijn kraslot al gevonden? Hier heerlijk gedouched en met de hond gewandeld, ik ga zo even bij mijn schoonmamsie op visite, gezellig. Ik heb wel een ontzettende sugar-rush, ik heb gevraagd of ze snoepjes wou kopen met veel suiker (sorry Guppie), ben benieuwd. Nu even twee boterhammen met pindakaas wegwerken.
hihi ja en alleen de dagen die hij "mocht" heeft hij open gekrast. Hij moest lachen toen die m zag en zei; wat ben je toch een muts he?
nog meer felies, dank jullie wel.. marij, fijn dat je naar huis mocht zeg, dan maar 7 afspraken staaan maar dat heb je er wel voor over. rox, volgende keer als je bij de HEMA komt krijg je vast weer een bedankje...maar dan niet weer je gebalkje vergeten he...indd ff schrikken....hebben ze die meid mee genomen...? ik ga ff op de bank liggen, voel me niet zo lekker...net al patatje (zout) gehad....ga nu wat slaap in halen want was gister ook weer laat... lag 20 voor 2 op bed....en half 8 er weer uit... verder dus te druk geweest gister en ben nu erg moe..
Trouwens nog een mijlpaal voor mij, 34 WEKEN! Ben benieuwd wat de gynaecoloog maandag voorspeld! ik hoop 37 weken of langer....
Ja ze hebben haar voor de zekerheid meegenomen. Is trouwens maar goed dat ik het niet heb meegenomen, houd niks binnen vandaag
Roxy, ik voelde me vanochtend ook zo beroerd, misselijk enzo, blehhh, nu gaat het wel weer lekker. Nou ik ga, spiek vanavond hier wel weer!
Oh wat een dipjes lees ik zeg. Hoop dat het vandaag weer beter met jullie gaat! Anita, van harte gefeliciteerd!!! Marieke, hebben jullie gisteren ook masseren gehad bij samen bevallen? Ik vond het wel vreemd hoor, met andere mensen erbij. Wat vond jij ervan? Oh miss frodo wat een prachtige buikfoto's! Leuk voor later, ook voor je meissie! Wat is ze prachtig zeg. Ze kijkt echt mooi de wereld in. Wat zal je trots zijn! Ik vind het overigens heel bijzonder, de eerste foto van een januari-mama-baby! haha ik had vanmorgen ook wel even komen kletsen. Zo te zien was ik niet de enige die om half 7 wakker was Linda, lief dat je ons op de hoogte houdt! Geef annika maar een knuffel als je haar weer spreekt, kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor haar is! Marij, jemig dat is echt niet niks allemaal! Ik hoop echt voor je dat je kindje lekker blijft bewegen. Toch lijkt het me wel een heel fijn idee dat je meteen mag (moet) komen als je ook maar iets vermoedt... haha jullie zijn lekker met je verhalen over snoep... Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk, ik eet wel andere dingen en mijn maag zit snel vol. Heb al wel veel horror verhalen gehoord over diabetes en zwangerschap, maar dat zullen mensen altijd doen als je vertelt dat je dit of dat hebt... Ik trek me er maar niet teveel van aan!
Ik heb vanochtend contact gehad met de vk; ze gaf aan dat het idd ws is dat het een slagader is die in de verdrukking kwam door mn houding. Dat kan even duren voordat de doorbloeding danweer ff goed is. Dus hoefde me geen zorgen te maken. Verder is mijn verlof lekker ingegaan anderhalf uur geleden, yeah!