Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ach, lekker hangen op de bank vandaag Linda. Kan er toch weinig aan doen!

2. Niet meer actief

Er zijn echt veel mensen ziekjes.

3. Niet meer actief

Guppie, wij hebben gisteren het placentaverhaal gehad. En plekken om je weeën op te vangen.
    Volgende week gaan we masseren.
    Maarre, hoe moet ik me dat voorstellen dan?
    Zal toch niet zo intiem zijn :(

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Roxy getver dat lijkt me eng zeg, om iemand zo ter aarde te zien storten... Kan me voorstellen dat je aan je gebakje niet echt meer gedacht hebt...

Anita gefeliciteerd!

Marij, goed hoor dat je weer naar huis mocht! Toch veel lekkerder dan in zo'n ziekenhuis te moeten blijven, zeker omdat je al een kleintje hebt thuis hebt. Lijkt me niet niks.

Vannacht inderdaad net als veel van jullie weer zeer slecht geslapen, mede dankzij die :c: wind! Ik word daar altijd zo onrustig van. Raam dicht: werd het weer te benauwd. Raam open: gordijn bleef maar irritant klapperen. Ondertussen weer steeds meer pijn aan mijn rib (heb ik al een tijdje maar nu trekt het al een paar dagen niet meer weg, of ik nou lig, sta of zit). Tegen de ochtend lag ik weer redelijk te slapen maar toen moest ik voor mijn zoontje zorgen die vandaag op de creche is...

Maar goed vanochtend ben ik op de koffie geweest bij een leuke kennis die een kindje van dezelfde leeftijd heeft als mijn zoontje. Was heel gezellig! Nu weer lekker thuis. Moet zo even gaan koken, en nog gedichten schrijven en cadeautjes inpakken voor morgen! Dan vieren we verlaat Sinterklaas. Ook wel weer een leuk vooruitzicht dus.

Heb ik nou iets gemist of is Joyce al even niet meer op het forum geweest? Ben benieuwd of het bij haar nu aan het doorzetten is...

5. ProudMum

lopt mamasu, ze is vanmiddag hier nog niet geweest

6. Niet meer actief

Volgens mij is ze vandaag nog helemaal niet hier geweest...

Ik slaap trouwens juist hartstikke lekker als het zo hard waait. Lekker naar de wind luisteren en dan in slaap vallen!

7. Niet meer actief

Joyce komt zich zo weer even melden ;) Heb gezegd dat ze zich nu wel ff iedere dag moet melden hoor, anders denken we dat ze aan het bevallen is ;) Maar dat was nu in ieder geval nog niet zo!

8. ProudMum

Heh wat jammer voor dr dat het nog niet begonnen is

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bluh... was net de notulen aan het lezen die ik toch nog krijg ook al heb ik verlof (kan het niet laten) en las dat mijn invaller nu al dingen aan het rooster wil veranderen. Baal zo dat ik dan niet kan uitleggen waarom die dingen zo zijn en dat ik het straks weer terug moet draaien. Stom mens... Heb ook helemaal geen zin om naar school te gaan. Moet donderdag wel even, dan is er kerstmarkt en ik beloofd dat ik langs zou komen. Ben met Sinterklaas ook al niet geweest. Als de beeb er is ga ik echt niet bij mijn groep langs als zij voor de groep staat!

Zo klaar met zeuren!

Marieke, 2 van de dames deden helemaal hun shirt en bh uit, nou dat gaat mij echt te ver hoor! Gelukkig was ik niet de enige. Dat soort dingen doen we wel als we samen thuis zijn...

Ben verder lekker bezig met babywasjes en andere kleine dingetjes. De dagen vliegen echt om, al was ik wel een beetje bang dat ik me zou gaan vervelen. Gelukkig niet dus!

10. Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je je daar ff aan irriteert als je dat leest Guppie! Zou ik ook hebben. Maar ja, we moeten er toch een beetje afstand van gaan nemen hè? We kunnen ons moeilijk nog met alles blijven bemoeien... Wel moeilijk hoor!

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

rox balen dat je niks binnen houd, ikke wel en voel me ook al wat beter, ben beetje verkouden en moet steeds proesten.

joyce was wel geweest toch vanmorgen al....nou hopen dat het een keer door gaat zetten bij haar zeg.

Anita, al 34 weken...gaat goed he...? maandag dus weer naar de gyn, nou zal mij benieuwen.

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    guppie kan me goed voostellen hoor dat je zo reageert.
    ze valt alleen maar voor je in.
    wie weet krijgt ze geen toestemming voor de veranderingen.tenslotte zullen ze vast wel weten waarom jij het zo doet.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja die toestemming kreeg ze wel helaas...
    Ach ja, ik kan er voorlopig toch niks aan doen!

Hoop dat mijn babywasje nog op tijd klaar is, kan ik nog even strijken...

14. ProudMum

Net maar vast de papieren voor de geboorteaangifte ingevuld. Mike heeft hem al erkend, maar dan moet ie alsnog mijn paspoort meenemen naar de gemeente toch?

15. Niet meer actief

Geen idee Roxy...

16. ProudMum

hihi ik ook niet. zijn niet getrouwd

17. Niet meer actief

Wij wel, dus heb me in dat erkennen allemaal niet verdiept!

18. ProudMum

zou wel willen hoor, maar dan als ons/onze kind(jes) groot genoeg zijn om bruidskindje(s) te zijn

19. Niet meer actief

Guppie, dat meen je niet?! LOL, nou, dat zou ik echt niet doen! En de rest van de meiden van ons clubje ook niet verwacht ik zo....
    Dat gaat inderdaad uit als we samen zijn, lekker thuis.
    Ga ik daar wel 'droog' oefenen ;)

Hier moet babywasje nog gestreken worden, maar heb geen zin meer.
    Net 3 waskussenhoezen gewassen (van een vriendin geweest) en nu is degene die creme was, roze geworden. Gaf die rode toch nog af na al die wasbeurten die ie al gehad heeft :rolleyes:

20. suusje2301

19 nov 2007
    24
    0
    0
    leiden
    Oeps, thinder angel bedoelde ik natuurlijk. heb ik nou de verkeerde gefeliciteerd. Die horormonen ook bij mij. Net in de auto riep ik vol overtuiging hier direct links. man in verwarring natuurlijk want het was duidelijk dat we direct rechts moesten. Het gekke is dat ik dat ook bedoelde maar niet meer wist wat recht een links was :oops:

ben nog aan het bijlezen

Deel Deze Pagina