ach marieke, gelukkig krijg je een meid! Suusje, Thunderbird of ThunderAngel.... ach, zie kunnen allebei vliegen hihihihih
Voor degene hier die ook een Quinny Speedi hebben... Zag pas op Centerparcs heel veel mensen met dezelfde wagen lopen en die hadden allemaal nog een soort dekje om de wieg af te dekken. Roy en ik zeiden allebei al: die zit er bij ons helemaal niet bij! Net even gebeld met Babydump en hij hoort er idd bij te zitten. Een winddekje of zo heet het. Ze sturen het alsnog op. Misschien zijn er hier nog meer die dat dekje niet hebben?
op de bugaboo zit ook zo'n dekje. Volgens mij overal wel bij joh! Moet ik me druk gaan maken om de geboorteaangifte? Wij zijn getrouwd, dat gaat het toch automatisch? Rinaldo hoeft toch alleen het trouwboekje en de paspoorten mee te nemen? Ik heb ondekt dat er een heleboel in de droger kan, onder het mom van "ik probeer het gewoon"... Alleen de dure kleertjes heb ik uitgehangen en de lakentjes. Morgen maar strijken!
ja hoor, alleen trouwboekje en paspoorten roxy, je paspoort (of id- kaart) moet je altijd meenemen naar het gemeentehuis, nou ja mike dan, van jullie allebei
meliske wat fijn voor jullie meid. wat zullen jullie blij zijn als jullie haar eindelijk in haar eigen bedje mogen leggen
Anita: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet van je verjaardag! Marij: fijn dat alles zo goed is meid! en ook maar goed dat ze je zo goed onder controle houden! beter dan dat ze je niet serieus nemen... lexie: gefeliciteerd met je verlof meid! anitadejong: gefeliciteerd met de 34 weken meissie! Loeki2: thanks! Meliske: fijn dat alles zo goed gaat meid, fijn om te horen! Heb niet alles terug gelezen hihi ff geen zin in... Hihihi heb dus voortaan elke dag meldplicht hier hihi... Maar dames, als ik bezig was met bevallen had 1 van jullie allang een smsje gehad of had ik dat hier natuurlijk wel gemeld hihi Maar zal me trouw komen melden hoor O Het is dus gewoon weer stil hier... niks meer aan het handje... :x Vandaag was ma al vroeg bij ons dus zijn lekker gaan shoppen... Voor de rest heb ik weinig te melden, ja dat ik zo wat boodschapjes ga doen... fijne avond meiden en een prettig weekend!
whaha guppie dat meen je niet wij hebben ook massage gehad maar gewoon met kleren aan hoor whahahaa zo de boom staat ik ben bek enbek af kan niet meer lees later bij hoor!