Ik ben al bevallen, terwijl ik op 30jan was uitgerekend. Moet ik dan naar het decembermama's topic, of mag ik hier blijven meekletsen?
Esther, wat fijn dat Emi thuis is! Ben je een beetje op orde nou? Thunderangel, je bent hier altijd welkom, dus lekker mee blijven kletsen zou ik zeggen! Op een gegeven moment verhuizen we allemaal naar "de mama's" Hier vanmorgen de enveloppen opgehaald en de proefdruk bekeken. Die was gewoon op wit papier gedaan, met zwarte letters. Wij hebben nu gevraagd om een proefdruk op de kaart zelf, want dan kun je ook de kleuren bekijken en hoe het staat enzo. Leek ons wel zo logisch, toch? Kan iig gaan schrijven nu 8) Alle zieken, beterschap hoor!
wat fijn dat Emi thuis is! Pff net even nog wat laatste dingetjes in de stad gekocht maar na 10 minuten lopen kreeg ik me toch een brandende pijn tussen mijn benen.. dit ken ik niet wel stekende pijn in mijn schaambot maar dit voelde echt heeel erg naar. Weet niet of het van mijn blaas komt of mijn bekken.. zo maar even liggen
Missfrodo, wat fijn dat Emi nu lekker thuis is, lekker genieten nu! thunderangel, klets maar lekker mee hoor! gaat alles goed met Jesse-Dean? en met jezelf?
Hoi! Gisteren iets te fanatiek de trap genomen op school, ik had onwijse buikpijn. Na een uurtje stil op een stoel te hebben gezeten met de benen omhoog was de ergste pijn weg. Op dat moment ging mijn staigiaire gelukkig gewoon door met lesgeven (praktijk dierverzorging). Ik had de ene helft van mijn mentorklas en ze leefden erg mee. Een jongen uit mijn klas praat ook elke keer tegen mijn buik, om de baby aan hem te laten wennen, zo lief! Gisteren ben ik weer gebeld door de kraamzorg voor een intake, maar dit was een heel ander persoon. Heel vaag, het zal wel... Dinsdagmiddag komt ze langs. Dinsdagochtend weer naar de Vk. Fijn weekend allemaal.
Jeetje wat een zieken hier! Beterschap allemaal hoor, snel weer opknappen. AnitaJ Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen weer een keer! Ben erg jaloers. Heb weer een helse nacht achter de rug. Rond 6 uur sliep ik denk ik zo ongeveer.....gaat om half 7 de wekker van Edwin, was ie vergeten uit te zetten voor het weekend. GRRRRRRR (ik ben wel heeeeeeeeeeeeel erg boos geworden toen) MissFrodo, wat fijn dat Emi lekker bij jullie thuis is, geniet er lekker van saampjes. En als je weer foto's hebt, we houden ons hier aanbevolen hoor, hihi ThunderAngel, ook even persoonlijk van harte gefeliciteerd vanaf hier. Natuurlijk mag je hier gezellig mee blijven kletsen. Hoe is het nu met jullie kanjer? En met jou? Je bent wel heel wat vroeger dan gepland of niet? Sterkte hoor, met deze ziekenhuis-tijd! Anneliesje, ik kan trouwens ook een erg strenge juf zijn hoor, hahaha. Maar gelukkig is dat bij dit klasje bijna niet tot nooit nodig.... Echt ideaal gewoon. Maar hopen dat ons Kruimeltje net zo'n lekker ding wordt..... Liefs Marije
Hahaha San wat leuk dat die jongen tegen je buik praat. Ga je straks je "frummeltje" mee naar school nemen dan, zodat ie aan hem kan wennen. Leuk he, die reacties?!
Nou met mij gaat het goed, ik loop alweer trappen op en af en heb me alweer opgemaakt en lekker getut, want voelde me echt zo'n "moeke" zonder make-up en in joggingspakken op de bank hangend Met Jesse-Dean gaat het ook goed, hij had eerst nog 28% beademing (zuurstof, net een beetje extra "flow" voor als hij zou vergeten te ademen) maar daar is hij nu vanaf! Dus geen kapje en mutsje meer, haha! De voeding wil nog niet echt vlotten, gisterenavond was het barslecht, er kwam meer voeding uit hem dan erin gegaan was...maar toen ik vanochtend belde kreeg ik te horen dat het vannacht al een stukje beter gegaan was met de voeding! Dus da's positief, ben er heel blij om! En vandaag weer afgekolfde melk meebrengen, zodat mijn schatje het beste van het beste te "eten" heeft, haha!
Oja en als ik terugkom vanavond plaats ik weer nieuwe foto's (of morgen ochtend, ligt eraan hoe laat het wordt)
wat fijn dat het al zo goed met Jesse-Dean gaat zeg! En dat je jezelf ook al weer zo goed voelt. Hopen dat je mannetje snel met je mee naar huis mag. Is daar al zicht op trouwens?
Vocht heb ik niet Marij.. vervelend zeg lekker beentjes hoog heb net even op bed gelegen. Slapen lukt niet zijn ergens aan het bestraten in de buurt geloof ik.. ga zo nog lekker in bad en dan gaan we naar mijn ouders
hey meiden, alles globaal doorgelezen maar uitgebreid reageren doe ik morgenochten voordat ik naar Belgenland vertrek. Ga morgen kijken naar het nieuwe huis van mijn moeder, waar ze over een tijdje in gaat samenwonen. ga nu weer de bank op!
Marije ik houd ook veel vocht vast, ene dag wat meer last dan de andere. Kan idd vervelend pijn doen. Esther wat fijn dat Emi thuis is! ThunderAngel gewoon lekker blijven meekletsen hoor, je hoort er gewoon nog steeds bij. FIjn dat het met de voeding steeds beter gaat bij Jesse-Dean. En fijn ook te lezen dat het met jou ook steeds beter gaat.
Nou de hele dag voor vaatdoek zo veel mogelijk op de bank gehangen. Pfff hoogzwanger zijn is op zichzelf al genoeg hoor, daar hoef ik niet nog buikgriep bovenop te hebben! Ik heb nu ook dat zodra ik opsta ik een harde buik krijg. En ik had ook flink wat gerommel in mijn buik vandaag, zullen wel oefenweeen zijn. Op zich wel pijnlijk maar het werd niet echt regelmatiger. Mmm maar even in de gaten houden dus! Ach mijn arme zoontje lijkt het nu ook te pakken te hebben... Hij werd daarstraks wakker en gloeide helemaal. Hij heeft dus 39,7 graden koorts! Heb hem maar gauw een paracetamol en een slokje water gegeven. Hopelijk kan hij nu lekker verder slapen. Anders morgen toch maar even met hem naar de weekenddokter misschien? Nou welterusten allemaal...
beterschap mamasu, ook voor je zoontje! Wat een rust hier trouwens vandaag.... Roxy, veel plezier vast voor morgen bij je mamsie in Belgiƫ!
goeiemorgen, hier een vroeg vogeltje. gisteren grote boodschappen gedaan,bijna niet meer te doen. moest mijn zoontje in de winkel overgeven,gauw een plastic tas gepakt.wat denk je ze staan je gewoon aan de kant te duwen terwijl ik mijn zoontje hielp.niemand die vroeg of ze me konden helpen. rekening houden met mijn buik deden ze ook al niet heb t mannetje nu weer op de bank,net was het ook alweer feest. lekker rustig aan doen vandaag,ga ook maar niet naar opa toe vandaag. wat betreft vocht vasthouden.ik heb alleen hele dikke enkels.tja mijn vingers zijn ook wat dikker en in mijn gezicht kan je het goed zien.ach hoort allemaal bij de laatste loodjes joyce hoe gaat het bij jou? voor alle zieken..meiden beterschap! oh wat super esther dat emi lekker thuis is! wat snel al.lekker hoor. hoe was haar eerste nachtje thuis? thunderangel,jij bent een januari mama hoor!lekker met ons mee blijven kletsen. fijn dat het zo goed gaat. san leuk hoe je leerlingen met je zwangerschap omgaan. roxy veel plezier in belgenland mamasu beterschap en ook voor je zoontje.gaat het alweer wat beter? meiden fijne zondag!