weer 2 goede echo's, hartstikke fijn! mj, 2 beebjes joh Gaaf zeg, zijn jullie al aan het idee gewend?
mj, wowwwwwwwwwwwwwwww gefeliciteerd meid! Wat gaaaaaaaf! Lekker genieten hoor! Nu ben ik wel errug benieuwd na een fotootje van je echo klein wonder, fijn dat alles goed was! annika, gelukkig dat het goed was, ben je nu wat meer gerust gesteld? Ik werk 24 uur per week, maar heb veel avond diensten of diensten dat ik om 7.00 uur moet beginnen dus ben ik al weer vroeg thuis. (en volgende maand ook nog is nachtdiensten, pffff normaal al vermoeiend, maar nu helemaal) En 24 uur per week is natuurlijk niet heel veel, dus zit lekker veel op het forum te neuzen
@mj Zoooo dan hier ook even de felicitaties voor je, nu kunnen we samen lekker kletsen over onze 2ling zwangerschap. Ik ben alleen eind december uitgerekend en misschien wordt het nog Januari SPANNEND Meid nogmaals lekker genieten, ik heb de eerste aankoop voor de twins al gedaan een kinderwagen........ By the way alle meiden hier de hartelijke felicitaties. Liefssss
Mj, 2 whaaahhh, gaafff! Klein wonder en Annika, fijn dat het allemaal goed was, joepie! Hoe is het met Schijndelsvolk? Ow ow, ik had toch zo'n zin in friet met veel mayo, heb net zitten (vr)eten, joh, jammie! Nu wel beetje schuldgevoel, want gezond is anders
YES!!!! wat een goed nieuws!!!!! MJ, wat een onverwachts kado zeg! ben je bang dat je zwangerschap niet goed loopt, heb je bloedverlies en al, en dan krijg je er gewoon 2! woeha! gefeliciteerd meid! was je geschokt? weten ze ook waar het bloedverlies vandaan kwam eigenlijk? meid, wat superleuk voor jullie! geniet van dit geweldige nieuws! en klein wonder en annika ook beiden goed nieuws! super! dit gaat de goede kant op! nu joyce nog horen.... hoop dat jij ook goed nieuws brengt meid! Krijg er helemaal een blij gevoel van! en laat ik dat net ff nodig hebben. ben de hele dag al enorm depri. geen reden voor eigenlijk, dus schrijf het maar toe aan de hormonen.... Ik heb inmiddels wel contact gehad met moeders voor moeders. die komen vrijdagavond langs. hopelijk is de test positief en dan kan ik ook gaan bijdragen....!
gefeliciteerd allemaal met een mooie echo.Ik moet nog wachten tot 11juni.Dat duurt nog wel even.Wel spannend allemaal. Ik krijg ook vrijdag bezoek van iemand van MvM.Ben benieuwd.
Hey meiden, Alles is goed, we hebben een prachtfoto hihi en hebben het hartje gehoord en gezien! Mag zelfs van de gyn. naar de VK toe omdat alles er super uitziet! Ze vroeg me wel of ik een nekplooimeting wilde doen en dit doen we ook. Over 2 weken die nekplooimeting, over 3 weken intake bij de verloskundige en over 4 weken voor de laatste keer naar de Gyn. om te kijken of dan ook nog alles in orde is... Daarna mag ik dus bij de Vk. onder controle blijven hihi Geen ziekenhuizen meer voor ons dan Ben echt helemaal superblij hihi Ga zo even de echo op de usb stick zetten zodat ik hem zo meteen hier kan laten zien aan jullie Oh mijn dag kan echt niet meer stuk hee... En mijn telling klopt precies... 8 weken en 4 dagen hihi Echo staat in mn album Dikke kus Joyce
Zo dames, vandaag last gehad van extreme moeheid. zo lekker douchen met zwitsal mama douchegel... heerlijk... @ schijndelsvolk, wat was bij jou de reden om een nekplooimeting telaten doen als ik vragen mag?
Omdat ik al zo'n 11 jaar bij de Gyn. loop voor verschillende zaken... Ik hoefde het niet persee te doen, maar we wilde het zelf wel graag. Het geeft geen zekerheid, maar er word voor mijn gevoel wel naar gekeken...
ik wil het ook laten doen. gewoon voor mijn gevoel. we komen allbei uit een gezonde famillie en dergelijke. maar meer om een bevestiging te hebben dat alles goed is
Hé meiden, wat een goed nieuws weer allemaal gelukkig! En MJ een tweeling! Leuk hoor, gefeliciteerd! Ik ben blij voor je dat alles goed is! @Joyce: mooie foto van de echo. Ik ben jaloers, ik wil ook! (nog eventjes geduld hebben haha)
Meiden, het is echt het wachten waard hoor! Is zo super als je het dan uiteindelijk ziet! Ja daarom wil ik het ook doen, gewoon puur voor mijn gevoel!
Wat een mooie echo's hoop dat er snel meer bij komen. Zijn er trouwens nog meer mensen die een nekplooimetting laten doen?Wij zijn er nog niet uit of we het wel of niet doen.