Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meliske, wat is ze mooi! Kan me heel goed voorstellen dat je heel trots op haar bent! Danischa* mag blij zijn met zo'n mooie zus!

Esther wat fijn dat Emi al thuis is! Met hoeveel weken ben je nu eigenlijk bevallen? Lijkt me heerlijk zo met z'n 3tjes!

Thunder Angel, red je het wel het heen en weer gependel naar Utrecht? Met vervoer enzo?

Melis, Esther en ThunderAngel Ik krijg nooit genoeg van de foto's van jullie kleintjes hoor! Kom maar op!

MamaSu en Kristy, jullie heel veel sterkte met de zieke kindjes zo zielig altijd!

Roxy, veel plezier in Belgie!

Marieke, heerlijk he dat getut met die kleine spulletjes.

FIjne dag allemaal, wij gaan lekker stukkie wandelen met de hondjes!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wauw meliske wat een mooie meid! Op die 2e foto kijkt ze echt wijs de wereld in!
    Nogmaals van harte...

Ik laat maar even wat van me horen, maar ga verder niet terug lezen. Voel me al sinds gisteren waardeloos. Heb steeds steken in mijn buik en kramp in mijn benen. Ben erg teleurgesteld, want ik voelde me zo vrolijk en goed en nu weer zo...
    Als ik me weer tof voel kom ik weer gezellig doen!

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    hallo meiden,

dat is alweer even geleden, maar we waren (min of meer) een weekje op vakantie.

Meliske en thunderangel, van harte gefeliciteerdmet jullie kindjes! Zo zijn er wel een aantal mama's al vroeg bij zeg!

Ik hoop dat het met de rest ook goed gaat, ga vandaag of morgen even teruglezen.

Hier gaat het wat minder.
    Zoals ik net al zei, waren we een weekje weg om lekker bij te komen met zijn tweeen. Helaas pakte het weekje iets anders uit.

Ik had de hele week al last van harde buiken, maar donderdagochtend werd ik al vroeg wakker met hele regelmatige harde buiken, dat had ik nog niet eerder gehad. Daar zit je dan aan de andere kant van het land. Heel fijn..
    Uiteindelijk heb ik het even aangekeken, en 2 uur later toch maar mijn mannetje wakker gemaakt om te over leggen. De harde buiken deden niet echt pijn ofzo, vandaar dat ik niet echt wist wat ik er mee aan moest. Toch maar de verloskundige gebeld, en deze vertelde ons om toch maar contact op te nemen met het ziekenhuis. Ziekenhuis gebeld, en ja hoor, we moesten maar snel komen.

Aangekomen in het ziekenhuis kwam ik op een verloskamer terecht, en ging ik aan de CTG. Ik dacht zelf nog dat de harde buiken om de 10 min. ofzo kwamen, maar dit bleek om de 3 minuten te zijn. (had ook neit getimed, maar het leek me gewoon stug dat ze zo snel achter elkaar zouden komen) Tja..

Ik moest blijven en hebben ze verschillende keren een inwendige echo gemaakt om te kijken of mijn baarmoedermond al aan het inkorten was, uiteindelijk is hij amper ingekort, dus dat is erg positief, ook moest ik regelmatig aan de ctg. De harde buiken namen helaas niet af, maar ze gingen ook neit meer pijn doen. Ons kindje blijkt gelukkig ontzettend goed gegroeid, en ze gaven dan ook aan het niet meer te gaan remmen, wat we zelf toch wel erg fijn vonden.

Uiteindelijk mochten we vrijdagmiddag weer naar huis, omdat mijn buik nog relatief rustig is. Mocht het dan doorzetten, zit je in ieder geval weer bij huis. :) Ook heb ik bedrust, en krijg ik zeer frequent een echo om te controleren hoe mijn baarmoedermond is. Overigens kan het 2 kanten op gaan, en kan ik ook gerust tot 40 weken doorlopen (of liggen :) ) met deze "klachten"

De harde buiken zijn ondertussen nog steeds niet weg, en ik lig nu dus braaf niks te doen en te wachten.

Sorry voor het hele verhaal, maar ik ben blij dat ik het even neergezet heb. Lucht wel erg op.

Fijn weekend verder meiden!

4. Niet meer actief

Lizab, zo jij hebt dus ook weer wat meegemaakt, gelukkig is alles goed met je baby en doe jij maar lekker rustig aan!

Meliske, wat een mooi meisje zeg, danischa* kan echt trots zijn op haar prachtige zusje!

Thunderangel, voel je niet schuldig over het kolven meid, jij weet toch ook niet alles, zeker niet bij je eerste kindje, maar wat een mooi ventje hoor!

Roxy, veel plezier in belgie en met het uitzoeken van iets leuks!

Kristy, wat een vervelende situatie met je zoontje, mensen kunnen zo lomp en aso zijn, de goedheid is meestal ver te zoeken, grrr... gaat het alweer wat beter met hem?

Mamasu, ook al zo'n ziekenboeg thuis, is de koorts al gezakt? 39,6 is wel hoog toch voor je zoontje?

Berna, je zou nog van je stokje gaan met die alcoholcontrole

Hier moet het niet gekker worden, voor de 2e maal 8 uur achtereen geslapen, half uurtje wakker en toen nog 2 uur geslapen :confused: .
    Het lijkt wel of ik nu weer beter ga slapen, ben bang dat dit doordeweeks wel weer anders is (i.v.m. dat marco naar zijn werk gaat, zijn wekker enz.) Nou ik geniet er nu lekker van.
    Mijn buik groeit nog gestaag door zeg, ik heb nog maar een heel klein naveltje, die wordt echt naar buiten gedrukt.

Morgen weer naar de gyn. om 9.20, ben benieuwd, maar ik verwacht geen slecht nieuws, volgens mij vermaakt ons mannetje zich nog prima, ik voel hem wel 50 x per dag bewegen.

Fijne zondag nog iedereen,

5. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik had gelezen dat je kindje 90 % van de tijd slaapten 10 % wakker is, nou ik geloof er weinig van, hier is het zeker 60%-40%!

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He allemaal,

Meliske wat fijn om weer wat van jou in levende lijfe te vernemen! Nogmaals van harte meid! Oh wat een poppetje is Dayenne zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je nu nergens anders meer mee bezig wilt zijn. Hopelijk gaat alles zo goed verder en mogen jullie haar donderdag mee naar huis nemen.

Thunderangel, laat je niet op de kop zitten hoor. Het is niet jouw fout dat je het niet wist! Dan hadden zij jou beter voor moeten lichten hoor! Erg idioot vind ik het persoonlijk dat ze zo hebben gereageerd. Hopelijk mag J.D. snel naar Apeldoorn komen, kun je toch iets makkelijker naar hem toe he! Zet 'm op meid!

Esther, hoe gaat het met jullie gezinnetje thuis? Lijkt me toch echt een fantastisch gevoel! Geniet er maar goed van....

Lizab, tjonge meid, wat een verhaal ook. Wel fijn te horen dat het nu wel mag komen he? Doe maar lekker rustig aan meid (je kan ook niet veel anders begrijp ik)

Wat een rare mensen lopen er toch ook rond op deze aardbol Kristy. Tjonge dat niemand even kwam helpen zeg! Hopelijk knapt je zoontje snel weer op, vreet toch energie he?!

Volgens mij is ons mannetje vandaag flink aan het indalen. Heb steeds steken in de schaamstreek en hij boort zich bijna naar buiten heb ik het gevoel. Druktemakertje is het vandaag. Nou van mij mag ie ook wel komen nu. Heb zo ontzettend last van mijn bekken, weet niet meer hoe ik moet zitten, staan, liggen, lopen..... En ik wordt zooooooo verliefd op die geweldige foto's van Emi, Dayenne en JD! Dus meiden, kom maar op met die foto's hoor! hihihi
    Later!

Liefs marije

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Wow, even bijlezen hoor. Meliske, wat een pracht van een kindje! Ongelooflijk, zo'n mooi baby'tje zie je niet vaak.

Heb net naar de NICU gebeld om te kijken hoe het met J.D was, en hij heeft wat hartslagdalingen :(
    De voeding loopt nu iig wel goed. maar ze denken dat hij een infectie heeft opgelopen omdat zijn navellijnen eruit gehaald zijn, je ziet vaak dat kindjes dan ziek worden, dus ze zijn alvast voor de zekerheid met antibiotica gestart en er is wat bloed geprikt en op kweek gezet. Het is geen ernstige infectie (als dat het is). Dus ik hoop maar dat het een infectie is en niks anders naars, maar ik vroeg 100x of ik me zorgen moest maken en kreeg 100x het antwoord nee, dus ik ga nu proberen me geen zorgen te maken. Moeilijk want ik ben een kei bezorgd type, en nu heb ik dus weer een gradatie van bezorgdheid ontdekt die ik niet kende.

8. Niet meer actief

Hey meiden,
    wat hebben jullie weer veel gekletst en wat is er weer veel gebeurd!

Meliske en thunderangel echt van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! heb de foto's gezien en ze zijn echt allebei prachtig! Hopelijk gaat het goed en mogen ze snel met jullie mee naar huis! Kunnen jullie al lekker gaan genieten!

Verder is het een behoorlijk zieken en verkoudheid boeg! Beterschap iedereen die zich niet zo lekker voelt!
    Ik word ook elke ochtend wakker met een snotneus, maar dat vermindert dan nog...hopelijk zet het hier niet door...het is ook geen verassing met dat weer he...blegh! vies en nat!

Ik voel me redelijk goed hier! Hij beweegt ontzettend veel nog steeds, af en toe heb ik het idee dat ie door mijn buikwand heen uit ga breken hahaha doet ook redelijk zeer dan, maar goed ben blij dat ik hem zo veel voel! Maar van mij mag ie ook komen hoor, eind van de week 37 wk en dan heb ik het toch wel gehad eigenlijk...kan niet meer zover lopen want dan voel ik hem echt tegen mijn blaas aan drukken! deze week heb ik controle en dan ff afwachten of hij is ingedaald, heb het idee van wel!
    Vind het ontzettend spannend allemaal!

Thunderangel: heel veel succes met J.D. Hoop dat het goed gaat en kan me voorstellen dat je ontzettend bezorgd bent! zou ik ook zijn denk ik...

Succes allemaal! xxxx

9. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Thunderangel, ik duim voor jou en je zoontje dat de infectie vlug over is. Ik zou me ook constant zorgen maken hoor. Je wilt er toch het liefst steeds bij zijn he.
    Ik heb de foto's gezien, wat een mooi ventje!

Ik heb net weer 2 uur lopen poetsen, kon weer niet weerstaan aan de nesteldrang. Nu ben ik dus doodop. Ik word er soms gek van dat alles zo snel waar vies ligt als je nog maar pas gepoetst hebt.

Ik heb eigenlijk nog steeds dat ik snel ongerust ben als ik ons kindje bijvoorbeeld een uurtje niet gevoeld heb. Ik blijf zo bang omdat er toch vanalles mis kan gaan en ja je mag niet zo denken maar ik zal misschien pas gerust zijn als ons kindje in mijn armen ligt. En dan nog, als je eenmaal mama bent ben je denk ik altijd wel ongerust.

Ik heb nog een to-do-lijstje af te werken, o.a. deze week maar eens een voedingsBH gaan kopen. Zijn hier nog meiden die zo'n angelcare of nannycare hebben gekocht? Wij nog niet, we gingen al een andere babyfoon kopen maar nu twijfel ik toch weer of we niet zo'n angelcare moeten kopen. Ik zou het zelf een geruststelling vinden, maar sommigen zeggen dat het vaak vals alarm geeft enzo.

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hello ladies,

Meliske wat een schatje is Dayenne! Weet uit ervaring hoe het voelt dat op en neer gereis enzo, hopelijk mag ze snel mee naar huis.

ThunderAngel, hopelijk mag je mannetje ook snel naar Apeldoorn geplaats worden. Enne blijft moeilijk he je kindje achterlaten aan de deskundigen en dan ook nog op je kop krijgen.
    Ach ik had Emi in het ziekenhuis een wikkelvestje en broekje aangetrokken en kreeg te horen dat ze een romper aan moest.
    Wist ik veel dat dat haar ondergoed is....

De eerste nacht ging hier best goed al hoop ik morgen de kraamverzorgster te krijgen voor de couveuse nazorg, zijn toch wat praktische dingetjes waar ik best wat tips bij kan gebruiken.
    Bijvoorbeeld hoe moet ze in bed liggen? Ze is gewend aan zijligging en geeft dus protest als ik haar op har rug leg. Maar ja op de zij schijnt niet veilig te zijn. Heb dus al zo'n stabilisatiekussen voor haar besteld.
    Verder heb ik behoorlijk ruzie met opmaken van het bedje en wil ik wat info over badderen en verdere verzorging.

Nieuwe foto's plaats ik binnenkort weer dus nog even geduld graag.

Voor de rest iedereen rustig aan en voor de zieken knap snel op.

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hey Missfrodo
    ik dacht juist gelezen te hebben dat ze de eerste weken juist om en om op de zij moesten? Je hebt inderdaad van die speciale dingen ervoor. Ik ben wel van plan ons kindje straks veel om en om te laten slapen om afgeplat hoofdje te voorkomen enzo.

Zo ben bekaf. Bij schoonouders wezen lunchen vast voor de kerst. Babyfoon gehad dus dat is handig. Nu lekker in bad geweest en lekker bankhangen

12. Niet meer actief

Wat leuk om van iedereen nu weer wat te horen :D

Ik heb weer een aantal wasjes hangen 8)
    Wat een schattig spul allemaal, ben alleen als de dood dat ik iets verpest, sorteer me een ongeluk ;) :oops:

Hier kan ik me ook erg irriteren aan stof! Heb ik het gedaan, dagje later, kan ik alweer gaan stoffen. Blergh! Kan erg slecht tegen 'vuil' nou :rolleyes:

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Meliske: Mooie meid hee! en mooi geschreven hee!
    En donderdag naar huis zou mooi zijn hee!

Berna: hoe is het nu met je rug meissie?

anita1975: haha ja meld me netjes elke dag hoor... mocht ik aan de gang gaan sms ik wel iemand of laat ik het hier ff weten hihi :D

mamasu: nope het schiet inderdaad niet op hier nee... maja we zullen waarschijnlijk wel tot de 42 weken moeten wachten... Dat zie ik nu goed gebeuren namelijk... :(
    En veel beterschappies nog voor daar!

marieke: thanks... ja ben er ook best trots op hihi :D
    haha ja leuk is dat he met die kleine kleertjes... 1 keer die strijkbout erop
    en het is gestreken zowat... ;)

Guppie: hopelijk voel je jezelf weer snellies toppie meid! Knuf!

lizab: jeetje meid, dat is ff minder om zo je weekje weg door te brengen hee
    Hopelijk blijft je kleintje nog eventjes zitten!
    En praat maar lekker van je af hier hoor!

Roxy: veel plezier met uitzoeken :D

anitadejong: suc6 morgen bij de gyn meid! en lekker hee weer zo lekker geslapen!
    Geniet er idd maar lekker van hoor!
    (geniet je ook een beetje voor mij dan ;) )

marije78: beterschappies met je bekken enz meid! hopelijk heb je er nie veel last meer van!

thunderangel: hopelijk knapt JD snel weer op meid! En dat je jezelf zorgen maakt is niet
    gek he... is toch je kindje wat daar ligt!

missme: ja idd, een zwangerschap duurt eigenlijk 3 tot 4 weken te lang vind ik hihi
    Maar het zal wel ergens goed voor zijn... Ik heb ook zoiets van nou volgend weekend mag ie komen van ons hihi

juni: ik zou het niet weten, wij halen in de loop van de tijd gewoon een babyfoon...

missfrodo: doe maar lekker rustig aan hoor meid, geniet maar lekker van Emi!
    En hopelijk komen ze morgen van de kraamzorg!

Hier vandaag visite gehad van mn schoonouders :( ze hebben de planken boven het bed mee opgehangen (die hingen nog steeds niet na een half jaar hihi) en schoonmoeders heeft de strijkwas weg gewerkt hihi (kreeg alleen een preek dat ik teveel had liggen... ik moet het eerder doen... alsof ik dat ZELF niet uitmaak)

Zo lekker filmpje kijken denk ik... dus vandaag horen jullie me niet meer...
    (of ik moet aan de gang gaan hihihi maar daar ga het maar niet op hihi)

Fijne avond nog meiden!

14. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he meiden!

meliske, wat fijn weer wat van je te horen! en wat heerlijk dat je zo geniet van je prachtige meiske, wat is ze mooi zeg! en wat kijkt ze helder de wereld in! gefeliciteerd nogmaals he!

Missfrodo, en jij Emi thuis, meid wat genieten. De dag dat ik mijn dochter mee mocht nemen uit het ziekenhuis was de mooiste dag van mijn leven! mijn grijns kon niet meer van mijn gezicht af toen ik met maxicosi mijn eigen voordeur doorstapte! GENIET!

thunderangel, natuurlijk hoor je hier thuis! wat naar toch dat je zonder je kindje naar huis moest. en wat balen dat hij zover weg zit. ga je nu elke dag ernaartoe? en hoe gaat het lichamelijk met je? en emotioneel? trek je het nog een beetje? je bent echt vroeg bevallen he? Je kleintje mag hopelijk snel naar apeldoorn, dat is dichterbij je huis. het is nu gewoon overleven voor jou, hou vol, er komt echt een einde aan straks! en dan kan het grote genietne helemaal beginnen. wat kijkt je ventje al wijs de wereld in zeg! gefeliciteerd nogmaals! en laat je nie tgek maken wat die bv betreft meid. je kan niet alles weten hoor! het is uberhaupt super dat je het voor elkaar hebt weten te krijgen om met kolven je voeding op peil te krijgen! groot applaus voor jou!

ben de rest alweer kwijt geloof ik :oops: sorry! wij hebben van het weekend vrienden te logeren gehad. was erg gezellig maar ben wel erg moe. ga op tijd mij nbedje in vanavond!

morgen weer doplerecho en ctg. hopelijk daarna weer lekker naar huis! hoewel ik weet dast het beter is als ons kleintje nog blijft zitten, kriebelt het wel als ik die mooie foto's van die ukkies zie hoor! ik wou dat we drie weken verder waren! en ik zeker wist dat ook ik ee ngezond kleintje in mijn armen mocht houden!

kus
    Marij

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missfrodo, wat fijn dat je kleine meid lekker thuis is! Ik kan me voorstellen dat je graag wat tips wilt! hoeveel uur nazorg krijgen jullie? Bij Dayenne zijn ze nu bezig om langzaam op de rug te leggen. Ze heeft ook steeds op haar zij gelegen, maar nu doen ze om en om rug/zij en dan steeds vaker op haar rug. Geniet lekker van je kleine meid thuis! Hoeveel woog ze?

Thunderangel, wat een mooi kindje! Erg vermoeiend he dat op en neer rijden! Probeer je niet te druk te maken hoor, als ze zeggen dat je je echt niet druk moet maken, zou ik daar van uit gaan, probeer op hun te vertrouwen, al weet ik dat dat echt moeilijk is.

anitadejong, suc6 bij de gyn!

marieke, leuk he die kleine dingetjes wassen! ik ben er nu ook mee bezig tussen het op en neer rijden door! zooooo schattig! vooral als ze de kleertjes aan hebben ;)

berna, fijn dat je een babyfoon heb gekregen! mooi cadeau hoor!

guppie, sterkte meid! Hopelijk heb je morgen een betere dag!

joyce, fijn he dat gemoei van die schoonmoeders :( welo fijn dat ze de strijk heb gedaan ;)

pfff nu weet ik het niet meer... :oops:

Weet niet meer wie het vroeg maar Dayenne woog 2800 gram en was 46 cm!

Nou ik ga even kolven en dan lekker slapen! morgen weer om 7 uur kolven en dan om kwart over 9 weer richting het ZH!

Misschien tot morgen!

16. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi meiden!

Nou J.D is gisteren geslaagd voor zijn gehoortest!

En de voeding loopt nu helemaal zoals zou moeten, en hij heeft geen dalingen meer gehad sinds hij de antibiotica krijgt, dus het gaat helemaal fantastisch!

17. Niet meer actief

Goedemorgen,

Thunderangel, mooi zo meid dat het met J-D goed gaat!

Hier hebben wij trouwens een babysleep, dat is zo'n rugsteuntje waarr je je kindje tussenlegt om een afgeplat hoofdje te voorkomen.

Nou wij gaan zo naar het ZH, ben benieuwd hoe ons mannetje erbij ligt.
    Tot vanmiddag,

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

hier gaat het wel weer met mijn zoontje.denk dat de prik die hij vorige week gehad heeft bijwerkingen heeft gegeven.hou m vandaag lekker thuis en misschien kan hij morgen dan weer naar de psz.
    mijn schoonvader krijgt vandaag weer meer onderzoeken.ze hebben een ingekapseld ëi"gevonden.het kan een oude bloeding zijn maar ook misschien een K-gezwel.ze doen nu nog meer onderzoeken omdat vanwege zijn hart maar 1x onder narcose mag.
    gisteren bij m in het zh geweest maar hij ziet er goed uit dus we wachten rustig af.met de kerst hebben wij m liever bij ons en met oud en nieuw ook.hoe meer zielen hoe meer vreugt.mijn mannetje doet dan alles en iedereen weet bij ons de weg in huis.

mamasu hoe gaat het nu met je zoontje?is de koorts alweer gezakt?

joyce mooie buik hoor.
    de kleine blijft lekker eigenwijs bij jou hè :D

guppie doe je rustig aan meis!

lizab doe jij ook lekker rustig aan.de hele tijd harde buiken pffff.
    hopelijk blijft de kleine nog lekker een paar weekjes zitten ;)

marieke leuk he al die babywasjes.had gisteren de neiging om weer alles opnieuw te wassen.zo lief die kleine kleertjes.

marij succes vandaag.hoop voor je dat je weer lekker naar huis mag ;)

thunderangel wat een goed nieuws!

suces anita in het zh. ;)

ben weer helemaal bijgelezen.
    ga nu even lekker ontbijten.
    het lijkt bij mij hoe dichter ik bij januari kom hoe rustiger ik wordt.hebben meer van jullie dat?nog 1 weekje en dan mag ik thuisbevallen.
    het huis is helemaal schoon en ben er tevreden mee.zaterdag worden de laatste klusjes gedaan.
    zo fijn dat alles klaar is.

meiden fijne dag vandaag

knuff.kristy

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Goedemorgen
    pff slechte nacht gehad echt veel wakker geweest enzo.
    Straks naar de fysio en verder wil ik mijn vluchttas klaar maken en de laatste enveloppen schrijven en postzegels kopen.
    Sterkte met je schoonvader Kristy

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    00marij: suc6 vandaag met de dopler-echo meid!
    Laat je even iets weten?

meliske: veel plezier bj Dayenne vandaag.
    Geef ze maar een dikke knuf van ons allemaal!

Thunderangel: fijn dat het zo goed gaat meid! Ook voor JD een hele dikke knuf meid!

anitadejong: suc6 in het ziekenhuis meid! We horen het strakkies wel...

kristy: jeetje meid, hopelijk zijn ze er snel achter wat het is en kunnen ze iets gaan doen voor je vader! En begrijpelijk hoor dat je zoiets hebt met kerst en oud en nieuw thuis!
    Fijn dat je mannetje weer wat aan de beterende hand is, is nooit fijn als die kleintjes ziek zijn...

Berna: suc6 bij de fysio meid!

Hier een wakkere maar weer rustige nacht gehad, ben blij als het donderdag is dat ik weer naar de vk kan... Dit breekt me echt op zo...
    We proberen het gewoon nog eventjes vol te houden, zijn gelukkig al zo ver gekomen!

Vandaag is hubbie thuis en willen we de laatste dingen in huis gaan doen...
    Ook komt zo meteen de woningbouw voor nog wat reparaties en dergelijke... en wil nog eventjes gaan kijken voor enveloppen dat ik die vast kan gaan schrijven...

Ik kom strakkies nog wel eventjes kijken hoe het met de dames hier gaat!

Een fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina