Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    joyce lekker dat je een rustige nacht hebt gehad alleen jammer dat je nog niet goed kan slapen.

hier moeten we alleen nog creme labels halen voor de dymo,alle adressen staan al in de comp.we lopen nog een beetje te dimdammen over de postzegels.als je geboortezegels doet weet je in deze tijd zeker dat ze voorrang krijgen en dat ze de volgende dag in huis liggen.denk dat wij gewoon geboortezegels doen al is het duurder

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Wij kijken eventjes met de zegels, we hebben er maar een paar die op de post gaan... de rest gaat allemaal via moeders of schoonmoeders in de bus...
    En mama had nog (als de kleine voor die tijd geboren word) decemberzegels liggen die ze niet meer nodig had nu omdat ze alles al beplakt heeft...

3. Niet meer actief

Marije: wat lief die kalender van één van die kindertjes zeg! Succes bij de fysio vandaag.

Mamasu: balen van die buikgriep! Hoe is het nu? Ach en je zoontje ook al... Veel beterschap!

MissFrodo: wat heerlijk dat Emi thuis is! Geniet ze meid!

ThunderAngel: hierbij nog een keer gefeliciteerd. Gewoon hier mee kletsen hoor! Heb je foto's even gekeken, het is een schatje hoor! Kan me voorstellen dat je dat niet weet van dat kolven hoor. Alles is nieuw en niet alles meteen zo vanzelfsprekend toch?
    Lees net dat ie waarschijnlijk een infectie te pakken heeft. Daar zijn ze nu nog heel gevoelig voor hè? Kan me voorstellen dat je je meteen zorgen maakt hoor! Maar hij ligt op de goede plaats nu, ze houden hem goed in de gaten. Ik hoop dat ie snel opknapt.

Kristy: wat belachelijk dat ze je gewoon aan de kant duwden! Hoe gaat het nu met je zoontje?

Meliske: wat fantastisch om weer wat van je te horen! We stonden hier wel ff perplex van jouw bevalling hoor! Maar wat hebben jullie een mooi meisje op de wereld gezet! Geniet ervan meid! Eindelijk mag je je dochtertje in je armen houden! Ik hoop dat ze snel naar huis mag!

Berna: haha moest je toch blazen ja? Grappig. Zou wat zijn als ie nu aangaf dat je veel te veel gedronken had ;)

Guppie: wat vervelend dat je zoveel last hebt van je buik en benen! Hoe gaat het nu?

Lizab: jeetje dat is ook schrikken! Ik hoop dat het bij jou ook nog eventjes rustig blijft. Nog een paar weekjes en dan mag hij komen!

Joyce: hoe laat moet je donderdag naar de vk? Ik moet ook donderdag, misschien kom ik je nog tegen :)

Nog 4 daagjes werken :D

4. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ik moet 's morgens al om 09:10 uur... :D

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen dames ik meld mij ook weer is even!

Juni ik heb een angelcare gewoon voor mijn rust. Mijn vriendin heeft hem ook en daar is ie na een half jaar nog niet afgegaan geen vals alarm dus. Ik heb er veder niet veel ervaring mee maar ben toch blij dat ik er 1 heb.

Veder moet ik zeggen dat ik de laaste tijd bijzonder goed slaap ( AFKLOPPEN! ) Al raken mijn 2 kanten wel beurs 8) Ik kan niet wachten om weer is op mijn buik te slapen!

Nou meiden fijne dag vandaag enne ik lees mee!

6. Niet meer actief

Ik om 9:35 uur Joyce, dus wie weet kom ik je nog net tegen ;)

7. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha dat kan zomaar eens zijn inderdaad...
    Gezellie :D hihi

8. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    fijn vivian dat je lekker slaapt! Houden zo he :)

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ik ben er nu eventjes vandoor, mamsie komt zo ff bakkie leut doen hihi tot strakkies allemaal!

10. vivianbraak

Oke na ik ga aan de ramen lap :p Kan me niet bedwingen kom af en toe wel ff spieken :D

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    pff hier knallende koppijn te weinig slaap denk ik. Ga lekker nog even liggen zo als ik terug kom van de fysio. Heb de laatste babykleertjes in de was gedaan alle enveloppen geschreven. Ben er bijna klaar voor hihi

12. vivianbraak

Schattig he die babykleertjes! Ik heb ze al gewassen maar had ze allemaal aan het wasrek gehangen wat een vertederend gezicht!

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Ww Meliske, dat is echt netjes he geboortegewicht en lengte! Zie je nou wel dat je goed voor dr gezorgd hebt in je buik ;) Ik hoop zo dat ze donderdag mee naar huis mag!

Esther, fijn dat je nog wat kraamzorg krijgt, kan me voorstellen dat nuze thuis is je heel wat vraagjes hebt.

Guppie, je hoeft hier niet alleen vrolijke verhalen neer te zetten hoor! Als je je rot voelt zijn we er ook voor je! Knuffel

Marij, hoop je vandaag hier weer te zien! Dan was het onderzoek goed!

Joyce, kun je overdag nog wel een beetje bijslapen?

Anitadejong, hoe was het bij de gyn?

Linda, je laatste weekje! Succes meid.

Lizab, dat was wel even schrikken zeg, gelukig kan je kindje met deze termijn veilig komen!

Berna, lekker tussendoor wat slaapjes doen hoor!

Marieke, wat heb jij een hoop wasjes ;) Ik was na 2 wasjes klaar!

Zo ik heb er vandaag zin in, ga de ramen zemen, kozijnen boven schoonmaken (zit nog steeds stuc spul op van een paar maanden geleden :oops: ) Boodschappen doen en ja dan zien we wel weer!

Vannacht heerlijk genoten van onze uk. Er werd geturnd in mijn buik, het was echt niet normaal, heb er uren door wakker gelegen, maar kon met niets schelen!

Oja we hebben de geboortekaartjes besteld, zaterdag de proefdruk en enveloppen ophalen!

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    vivian: erg he... hier nu zo meteen de zolder onder handen nemen hihi het word ook
    steeds erger hier lol

Berna: balen hee... beterschappies met je hoofdpijn!
    En fijn he dat je nu zo alles op zijn einde ziet lopen... dat je er klaar voor bent.

anneliesje: nee helaas niet, maar overdag heb ik er nu weinig last van... komt ook wel door de nesteldrang denk ik... ik blijf continu bezig... heb alleen zo nu en dan een dip qua vermoeidheid (duw het ook wel weg merk ik
    omdat ik toch door moet)
    Daar de nesteldrang ook al flink toegeslagen merk ik wel ;)

Hier zo even eten en dan dus met vuilniszakken naar de zolder... eens even alles doorspitten wat er weg kan, hubbie is nu thuis vandaag dus die kan dan mooi sjouwen voor me hihi

Nesteldrang rules

:)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey meiden,

heb vanmiddag de intake van de kraamzorg. zijn er nog dingen waar ik aan moet denken? het is een telefonische intake. Nou, ben ff boodschapjes doen!

Doeidoei

16. Niet meer actief

Hey ladies,

Nou ik ben weer goedgekeurd hoor!
    Bloeddruk was voor mijn doen wel wat aan de hoge kant 130-80 (normaal 120-55) maar dat is nog steeds prima!
    Kindje lag nog steeds met het hoofdje naar beneden, het was iets gezakt maar nog niet volledig ingedaald.
    De gynaecoloog zei ook dat als er iets gebeurt ze het kindje gewoon laten komen, ze gaan niets remmen! Dat is wel spannend hoor, want nu is het dus echt gewoon afwachten!
    Ik hoefde ook geen inwendige echo meer daardoor.
    Hij heeft de groei van het kindje gemeten, het hoofdje was aan de grote kant :confused: (kwam uit op 37 weken :confused: :confused: , 2e keer op 36 weken), het buikje was precies goed en de beentjes iets te klein maar dat kon hij niet goed meten. Het hoofdje en de buikomtrek zijn het belangrijkst, maar die waren dus prima in orde volgens de gynaecoloog.
    De gynaecoloog zei dat ik een sterke baarmoeder heb :) .
    Het staat wel superstrak hoor, dat voelde en zei hij ook wel.
    24 december mag ik weer terugkomen, lekker voor de kerst.
    De krampen die ik af en toe heb komen van de harde buiken, denkt de gynaecoloog, en dat is alleen maar goed.

De kleine beweegt nog volop, das ook wel lekker hoor!

Marco is lekker vrij dus we gaan vandaag nog even lekker relaxen,
    ga even een rollade braden (oefenen voor de kerst ;) ).

Vivianmaas, lekker he als je even weer goed kunt slapen, hier ook! gun iedereen wel een beetje daarvan!

Marieke, leuk he die wasjes!

berna, ik hoop dat je hoofdpijn wel snel wegzakt, zo vervelend!

Joyce, nesteldrang, daar heeft marco last van :) ikke soms maar! lekker he als je man ook thuis is!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anita dat is goed nieuws! Wordt dus spannend binnenkort!

Nou fysio was wel lekker, heb meteen even extra kraaverband gehaald bij de kruidvat moet er niet aan denken dat ik daar op moet bezuinigen straks haha. Ga ff wat eten en dan bed in...

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anita fijn dat alles weer goed is.
    spannend wordt het voor jullie.

ik denk dat ik me maar zo ga aankleden,loop nog steeds in mijn pyama in de rondte :oops:
    denk dat het vandaag een luie dag wordt

19. Niet meer actief

Spannend Anita!

20. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik lees nog dagelijks mee hoor maar reageer niet zoveel!
    't Lukt me op een of andere manier niet :oops:

Wel super spannend Anita! Afwachten dus...

Hier gisteren ons bed op klossen gezet. Ben er helemaal klaar voor!
    Stapt trouwens wel een stuk gemakkelijker in en uit bed nu.

liefs,
    Simone (die wel meegluurt hier hoor ;))

Deel Deze Pagina